Zaterdag auditie gedaan voor mensen van de productie er zaten 3 mensen in dat kamertje een man en een vrouw achter een jury tafel en een cameraman die stond te filmen. Toen eerst 1 nummer gedaan en daarna wouden ze nog een 2e. Toen waren we door werden we gelijk buiten opgevangen en moesten we blijven voor een interview en foto zodat ze de echte jury de volgende dag al een dossier kunnen leveren. Er gaan echt belachelijk weinig mensen door naar de echte jury. Ik heb gigantisch veel meisjes die er leuk uitzagen en redelijk tot goed kunnen zingen naar huis zien gaan. We kwamen ook buiten en daar stond een gigantische rij van rond de 3000 mensen die allemaal vroegen of je door was. Echt ego strelend als er zoveel mensen voor je staan te juichen!

Nou wij dus de volgende dag inchecken en we hoorde verderop de mensen van de productie al zeggen "Hey, dat zijn die jongens van Zaad Waard. Die gaan we zo als eerste interviewen!" Dus dat was ook wel leuk. Het is wel gigantisch geregisseerd allemaal zo moest ik tijdens ons interview op een zitzak staan en gingen ze vervolgens vragen stellen over ons lengteverschil en zo. Tevens moest het stuk waar wij de trap afkwamen en niet door waren 4 keer overnieuw en probeerde ze je te pushen dingen te zeggen als een droom in duigen etc. Al met al heb ik me wel gigantisch vermaakt!

Oja! In de kamer met de echte jury zaten nog wel een stuk of 6 mensen van de productie!
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2010 22:08:57 ]