Jij doet aan vooraankondigingenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik ga zo mn bedje in...binne nu en 20 min
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
IanMera
MeraIan
A.s. zaterdag op de meet zien ze elkaar voor het eerst en dannuuuhhhhh nah mag je zelluf bedenken
komt wel goedquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dus ze hebben elkaar nog niet gegeven enzo![]()
bummer
Zaterdag gaat Mera een sixpack aan Ian gevenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dus ze hebben elkaar nog niet gegeven enzo![]()
bummer
Ze wonen of werken er wel, maar daar ging t juist om, ze wilden t gemiddelde IQ weten van rasechte V'dammers,quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Schandalig dat mensen zich uitgeven voor Volendammer
misschien dat ik zaterdag toch maar effe die kant opgaquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zaterdag gaat Mera een sixpack aan Ian geven
sinds wanneer hebben volendammers een IQ ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze wonen of werken er wel, maar daar ging t juist om, ze wilden t gemiddelde IQ weten van rasechte V'dammers,Ze hadden t net al over inteelt enzo, dus ze staan er enkel weer voor lul,ik had me daar in ieder geval niet voor laten gebruiken.Maar dat reclame-circus hier doet daar natuurlijk meteen aan mee.
Bel BNN dan ff om het door te geven, daat halen ze die verraders er gelijk uitquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze wonen of werken er wel, maar daar ging t juist om, ze wilden t gemiddelde IQ weten van rasechte V'dammers,Ze hadden t net al over inteelt enzo, dus ze staan er enkel weer voor lul,ik had me daar in ieder geval niet voor laten gebruiken.Maar dat reclame-circus hier doet daar natuurlijk meteen aan mee.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij doet aan vooraankondigingen![]()
Dat doet mijn neef ook bij zijn kinderen
Ze zullen wel weer met ponden gerookte paling de boel gekocht hebben daar....quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Bel BNN dan ff om het door te geven, daat halen ze die verraders er gelijk uit
Ik kan mn ogen bijna niet open houden...nee ....* klik*quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zijn maar 10 minuten
moet je niet nog opruimen enzo?
Zo kopen ze zeker IQ puntenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer met ponden gerookte paling de boel gekocht hebben daar....
Slaap lekker A'tjequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan mn ogen bijna niet open houden...nee ....* klik*
Ik ben stiekem ook wel een klein beetje nieuwsgierigquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien dat ik zaterdag toch maar effe die kant opga![]()
effe om het hoekje gluren en dan gillend naar huis
Ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook wel een klein beetje nieuwsgierig
Kan niet, want dat past net nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Precedentwerking, die wil ik ook nog eens op m'n scrabblebord terugzien.
Vaak zijn verhalen beter dan foto'squote:Op woensdag 20 januari 2010 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ookDaarom is het ook jammer dat we hier geen foto's gaan zien
Waarom kom je niet gewoon? En fannquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ookDaarom is het ook jammer dat we hier geen foto's gaan zien
Hoe laat begint het PP?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom kom je niet gewoon? En fann![]()
.
Ow, nou, verhalen komen hier toch wel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vaak zijn verhalen beter dan foto's
18uquote:
Tja...ehh....ik moet mijn haar wassenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom kom je niet gewoon? En fann![]()
.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar later komen is geen probleem?
Eh... vanáf toch hè, hoop ik.quote:
Nou Pietje, wat dacht je van: mensen die daar tóch al om zes uur op de stoep staan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor jou is 't exact 18u, wie moet anders de slingers voor Ian ophangen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef Gert het volgende:
Nou Pietje, wat dacht je van: mensen die daar tóch al om zes uur op de stoep staan.
Kom je goed weg, Gert.quote:
Bofkont dat ik 'r ben!quote:
Jasses Teun... ik dacht dat ie dood was...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij is leuk![]()
http://www.johnnolanfilms.com/films/nolans-cheddar/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |