zoiets jaquote:
Gewoon overal ja op zeggen Paulquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:55 schreef Paul het volgende:
JA HOI waarom pm-ed niemand mijn naamtopic, ik was druk met 3 andere topics maken, ja hoi fans was is er aan de hand. Samenvatting
Geld jij krijgt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef Paul het volgende:
Klonk thx voor je reclame
MaarSlaan doet pijn
dus
¤ 40 dan voor het hele gebit, incl. verzending.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:57 schreef ToT het volgende:
Er wordt volgens mij ondertussen zo'n 100 euro geboden voor je bloed en tanden enzo!
nee einstein dat geld is dus voor Haïtiquote:
Nee hiervoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee einstein dat geld is dus voor Haïti
150 per tepel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:59 schreef Apuleius het volgende:
[..]
¤ 40 dan voor het hele gebit, incl. verzending.
OKquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:59 schreef donthate het volgende:
500 euro voor als die stopt met zingen(voor altijd)
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:59 schreef Paul het volgende:
Maarja ik heb in principe wel veel over voor Rob, dus ik ga er over nadenken
je moet er wat voor over hebben, op je bek slaan 5 euro, bukkake 6 euro, makkelijk verdient toch ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef Paul het volgende:
Klonk thx voor je reclame
MaarSlaan doet pijn
dus
Dit is geen bagger, dit is pure kwaliteit. Eigenlijk hoort dit niet eens thuis in ONZ omdat het serieus bedoeld is. Het volgende topic in deze reeks mag dan ook geopend worden in een ander subforum, GC of zo. De foto's van deze meet komen in een topic in FOT (een gedeelte van de foto's komt in KPD terecht). Paul zelf kan achteraf een mooi topic openen over zijn ervaringen in R&P. En voor de nuttige tips voor de eerstkomende gangbang met Paul kan iedereen terecht in KEL en in K&W.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:57 schreef donthate het volgende:
dit is ook bagger en hier gooit superworm weer geen slotje op
waarom, beter gaan we je slaan voor haiti, wat boeit mij de rob nouquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hiervoor
http://www.wijlopenvoorrob.nl/
En MLN voor over 3 jaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit is geen bagger, dit is pure kwaliteit. Eigenlijk hoort dit niet eens thuis in ONZ omdat het serieus bedoeld is. Het volgende topic in deze reeks mag dan ook geopend worden in een ander subforum, GC of zo. De foto's van deze meet komen in een topic in FOT (een gedeelte van de foto's komt in KPD terecht). Paul zelf kan achteraf een mooi topic openen over zijn ervaringen in R&P. En voor de nuttige tips voor de eerstkomende gangbang met Paul kan iedereen terecht in KEL en in K&W.
ik kan je een heel eind volgen maar een gangbang in K&W, lijm, kelder bouwen ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit is geen bagger, dit is pure kwaliteit. Eigenlijk hoort dit niet eens thuis in ONZ omdat het serieus bedoeld is. Het volgende topic in deze reeks mag dan ook geopend worden in een ander subforum, GC of zo. De foto's van deze meet komen in een topic in FOT (een gedeelte van de foto's komt in KPD terecht). Paul zelf kan achteraf een mooi topic openen over zijn ervaringen in R&P. En voor de nuttige tips voor de eerstkomende gangbang met Paul kan iedereen terecht in KEL en in K&W.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hahaha bij deze door dit commentaar deze topic verdiend een speciaal plaatsje op fokquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar hebben ze vast en zeker verstand van enkele ingewikkelde klus-apparaten, PUR-schuim, metalen haken, enz.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan je een heel eind volgen maar een gangbang in K&W, lijm, kelder bouwen ofzo
En mocht Paul toch komen te overlijden, dan kan hij zijn ervaringen weer in TRU kwijt!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom, beter gaan we je slaan voor haiti, wat boeit mij de rob nou_!
Wat wil je allemaal met die arme jongen doen, ik bedoel iemand verrot slaan voor het goeie doel is tot daar aan toe, maar ophangen aan vleeshaken, kost zeker 8 euro denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar hebben ze vast en zeker verstand van enkele ingewikkelde klus-apparaten, PUR-schuim, metalen haken, enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |