Vloeibare stikstof. Gaat lekker snel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Goed plan! Nu nog zien te koelen op een goedkope manier.
No thnx ik hoef nog steeds geen bier danquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:15 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Die strontresten hebben we er met z'n allen tegen die tijd allang uitgepist hoor.
Oke nee er is een heel walgelijk topic daar open dacht mischien dat er hier een zatquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
nog niet gezien, BNW, ONZ en GC present
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
No thnx ik hoef nog steeds geen bier dan
Jij komt er in voor dusquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:22 schreef Paul het volgende:
Volgens mij wordt dit een groter suc6 dan de fok 10 jaars meet
nee, ik ga mijn eigen topics niet bloggen, net zo trietst als een eigen verjaardagstopic maken...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:17 schreef ToT het volgende:
Klonk, is dit niet wat voor op de Weblog?
Komt omdat je tegenwoordig met de baas donthate rolltquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben ook zwaar populair zoals dat heet
Nee, dat wordt dan: WijlopenopPaul.nlquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef Paul het volgende:
ALS JULLIE NIET OPPASSEN MOET ER STRAKS EEN SITE KOMEN WIJLOPENVOORPAUL.NL ALS JULLIE ZO DOORGAAN BOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn msn wil niet, ff computer herstarten brbquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:25 schreef donthate het volgende:
[..]
Komt omdat je tegenwoordig met de baas donthate rollt![]()
Maar ga is zingen dan
En daarna een tikkie geven om 'm vervolgens in brokjes te kunnen verpatsen... Hmmm, daar is wel een slaatje uit te slaan ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vloeibare stikstof. Gaat lekker snel.
Haha tot zoquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Mijn msn wil niet, ff computer herstarten brb
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:57 schreef Apuleius het volgende:
[..]
We willen geld bieden om je voortaan in een elektrisch karretje voort te laten bewegen.
KIJK MIJ EEN GRAPPIGE EN INFANTIELE OPMERKING MAKEN OM DE AANDACHT TE TREKKEN!1!!11!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben ook zwaar populair zoals dat heet
Je vergat de EINZ!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
KIJK MIJ EEN GRAPPIGE EN INFANTIELE OPMERKING MAKEN OM DE AANDACHT TE TREKKEN!1!!11!
Geef em die note maarquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:29 schreef SolidasRock het volgende:
SWJ, geen onnodige caps of er komt een note erbij
Ja, die is neergestort op de Care Police.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:31 schreef SolidasRock het volgende:
ROFLCOPTER zie ik eigenlijk nooit meer. Is dat uit de mode of zo?
Die weer achter op de who-gives-a-fuck-truck knalde.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, die is neergestort op de Care Police.
Eindelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:38 schreef Klonk het volgende:
de lol is er wel van af, modje komt dadelijk langs voor het slotje
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Die weer achter op de who-gives-a-fuck-truck knalde.
Voor het slotje of met het slotje?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:38 schreef Klonk het volgende:
de lol is er wel van af, modje komt dadelijk langs voor het slotje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |