nee hoor... TS is serieus hoor...quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:24 schreef blckbb het volgende:
[..]
Omdat paul een toffe peer is en jullie allemaal trappen in de grootste troll van de afgelopen 10 jaar?
bloedserieusquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:25 schreef cptmarco het volgende:
[..]
nee hoor... TS is serieus hoor...
nogmaals:quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:24 schreef blckbb het volgende:
[..]
Omdat paul een toffe peer is en jullie allemaal trappen in de grootste troll van de afgelopen 10 jaar?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien kunnen we er een meet van maken en eindigen we in een soort bukake kampvuur met Paul als middelpunt (precies zoals hij probeert te zijn). Altijd goed voor de verbroedering hier op Fok!
geil, daar heb ik zeker 6 euro voor overquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien kunnen we er een meet van maken en eindigen we in een soort bukake met Paul als middelpunt (precies zoals hij probeert te zijn). Altijd goed voor de verbroedering hier op Fok!
Mmm, ik denk dat ik m'n haar moet doen op die datum....quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:28 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien kunnen we er een meet van maken en eindigen we in een soort bukake met Paul als middelpunt (precies zoals hij probeert te zijn). Altijd goed voor de verbroedering hier op Fok!
liefdoenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:01 schreef smegmanus het volgende:
Ik wil hem ook slaan, met dit :
[ afbeelding ]
Sure..quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien doet het ie ook wel met liefde
ikke wel hoor, ik wil met liefde Paulquote:
Serieus.....ik dacht SERIEUS dat er "Multipla" stond!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
ikke wel hoor, ik wil met liefde Pauleen muilpeer verkopen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus.....ik dacht SERIEUS dat er "Multipla" stond!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nee, ben je gek, slecht voor mijn lak
Vandaar hem dus een Multipla verkopen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wil de pijn en vernedering in z'n ogen kunnen zien
Paarlen voor de zwijnen, ben je gekquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:40 schreef ToT het volgende:
Nee dat je hem een Multipla wilde verkopen!Niet dat je hem omver wilde rijden!
dat is onmenselijk manquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaar hem dus een Multipla verkopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |