Nee die bouwvakkerquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef -0- het volgende:
Wat een knuppel die student.
Uiterst vermaeckelijk.
Inderdaad!quote:
Zeg dat wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef Mellow_ het volgende:
Rekenen was in ieder geval een ramp hier
Same here.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:36 schreef Vitamine_C het volgende:
5 foutjes
IQ van 138
valt beetje tegen![]()
Dat denk ik ook ja. Gelukkig heb ik zelf heel weinig antwoorden gegokt. En voor zover ik dat al deed (zie post hierboven) had ik de antwoorden steevast fout. Met andere woorden: ik heb weinig antwoorden goed gegokt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:44 schreef Konijnenjager het volgende:
Lol, zet het net aan. Oefenen 107, nu 143. Mooi voorbeeld van fooled by randomness. In zo'n grote zaal zal altijd wel iemand luckboxen bij Multiple Choice.
Misschien kan -ie mooi doorstromen en minister van defensie worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:14 schreef tong80 het volgende:
Ok bedankt.
Jammer dat je met zo'n IQ bij de landmacht gaat werken.![]()
We weten allemaal wat er met Frank de Grave is gebeurdquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:36 schreef Boldface het volgende:
[..]
Misschien kan -ie mooi doorstromen en minister van defensie worden.
Niet mee eens.. de snelheid waarmee je iets ziet is zeker wel van belang voor de mate van intelligentie. Als je maar lang genoeg kunt kijken ziet iedere sukkel uiteindelijk wel het juiste antwoord op het gros v/d vragen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:59 schreef tong80 het volgende:
Deze test slaat eigenlijk nergens op. Je hebt een bepaald aantal seconden bij een vraag. Bij de normale test kun je er zo lang overdoen als je wil. Je kunt zelfs vragen overslaan en er later op terugkomen.
Bij een normale test is er ook een maximale tijd vaak. Niet per vraag misschien, maar wel voor de test als geheel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:59 schreef tong80 het volgende:
Deze test slaat eigenlijk nergens op. Je hebt een bepaald aantal seconden bij een vraag. Bij de normale test kun je er zo lang overdoen als je wil. Je kunt zelfs vragen overslaan en er later op terugkomen.
Ik heb ooit 2 keer een test gedaan. 124 en 129. Dus mijn IQ zal in die regionen liggen.
Kloptquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij een normale test is er ook een maximale tijd vaak. Niet per vraag misschien, maar wel voor de test als geheel.
Moet nou telkens opnieuw uitgelegd worden dat vooral de mensen hier reageren die hoog scoren (en misschien hebben sommige daarvan de internet test gewoon een paar keer gedaan of wordt er gelogen) ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Frappant toch dat iedereen hier ieder jaar weer een score komt melden die flink boven de 100 ligt. Dus is die test gewoon niet goed geijkt of zou Fok alleen bezocht worden door bovengemiddeld intelligente mensen? Gezien het niveau hier vaak twijfel ik zwaar aan dat laatste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |