Is 't ook niet.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft hij het dan wel gelezen? Dat was hij namelijk niet van plan.
Vertel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:20 schreef Maanvis het volgende:
Palma heeft inmiddels op de chat duidelijk gemaakt waarom ze niet meer bij de jaap show komt.
LOLquote:
En dat is waaromquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:20 schreef Maanvis het volgende:
Palma heeft inmiddels op de chat duidelijk gemaakt waarom ze niet meer bij de jaap show komt.
Nee, zoek het maar uit en kom zelf maar op de chat.quote:
Begin er dan niet overquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, zoek het maar uit en kom zelf maar op de chat.
Doe niet zo onaardig, waarom meld je het dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, zoek het maar uit en kom zelf maar op de chat.
Nee, en toen Loes vroeg of hij het wel al besteld had: neen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft hij het dan wel gelezen? Dat was hij namelijk niet van plan.
Dat is alles wat ik kan doen, normaal had ik gewoon een quote geplaatst maar dat mag niet ivm het gemierenneuk hier op dit forum, en herschrijven.. sjongejonge is het strafwerk ofzo?quote:
O, ja dat ben ik wel met je eens. die regel snap ik ook niet, ma ja, regels zijn regelsquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is alles wat ik kan doen, normaal had ik gewoon een quote geplaatst maar dat mag niet ivm het gemierenneuk hier op dit forum, en herschrijven.. sjongejonge is het strafwerk ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |