Is 't ook niet.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft hij het dan wel gelezen? Dat was hij namelijk niet van plan.
Vertel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:20 schreef Maanvis het volgende:
Palma heeft inmiddels op de chat duidelijk gemaakt waarom ze niet meer bij de jaap show komt.
LOLquote:
En dat is waaromquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:20 schreef Maanvis het volgende:
Palma heeft inmiddels op de chat duidelijk gemaakt waarom ze niet meer bij de jaap show komt.
Nee, zoek het maar uit en kom zelf maar op de chat.quote:
Begin er dan niet overquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, zoek het maar uit en kom zelf maar op de chat.
Doe niet zo onaardig, waarom meld je het dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, zoek het maar uit en kom zelf maar op de chat.
Nee, en toen Loes vroeg of hij het wel al besteld had: neen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft hij het dan wel gelezen? Dat was hij namelijk niet van plan.
Dat is alles wat ik kan doen, normaal had ik gewoon een quote geplaatst maar dat mag niet ivm het gemierenneuk hier op dit forum, en herschrijven.. sjongejonge is het strafwerk ofzo?quote:
O, ja dat ben ik wel met je eens. die regel snap ik ook niet, ma ja, regels zijn regelsquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is alles wat ik kan doen, normaal had ik gewoon een quote geplaatst maar dat mag niet ivm het gemierenneuk hier op dit forum, en herschrijven.. sjongejonge is het strafwerk ofzo?
Idd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:27 schreef Jian het volgende:
[..]
O, ja dat ben ik wel met je eens. die regel snap ik ook niet, ma ja, regels zijn regels
Is dat alles? Maanvis schreef dat ze de reden had gegeven waarom ze niet komt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:29 schreef Toverheks het volgende:
Palma en Jaap zijn geen gabbertjes vertelde ze op de chat aan Maan.
maar in de toko was iedereen gastvrij zoiets, zat teveel Jaap * te bewonderen*quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:29 schreef Toverheks het volgende:
Palma en Jaap zijn geen gabbertjes vertelde ze op de chat aan Maan.
Ja weet het ook niet precies, Maan moet maar ff in zijn eigen woorden KORT EN BONDIG vertellen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat alles? Maanvis schreef dat ze de reden had gegeven waarom ze niet komt.
Is volgens mij toch echt omdat hij haar vorige week afblafte toen ze zat te hinniken.
Ja ga er effe over door zeuren, ik baal er gewoon van dat ik hier moeite zit te doen op die kut chat om jullie wat sappige info te kunnen geven, en dan wordt het gewoon weggeëditquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja weet het ook niet precies, Maan moet maar ff in zijn eigen woorden KORT EN BONDIG vertellen.
(anders had ie niks moeten zeggen waarom)
Eens.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja weet het ook niet precies, Maan moet maar ff in zijn eigen woorden KORT EN BONDIG vertellen.
(anders had ie niks moeten zeggen waarom)
Zo werkt een schrikbarend deel van de kunstenaarsquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens.
Wat een lelijk schilderij. Waarschijnlijk heeft ze gewoon een foto op het doek geprojecteerd en overgeschilderd.
Gelukkig geven de meesten er vervolgens een eigen invulling aan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zo werkt een schrikbarend deel van de kunstenaars
Het is een beetje Sjef van Oekel achtig.... maar goed, het arme kind zal wel geen flauw idee hebben wie dat isquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens.
Wat een lelijk schilderij. Waarschijnlijk heeft ze gewoon een foto op het doek geprojecteerd en overgeschilderd.
Ze heeft volgen mij nét iets meer brains en inhoud dan die giebelschrijfster.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een beetje Sjef van Oekel achtig.... maar goed, het arme kind zal wel geen flauw idee hebben wie dat is
Grote schilders uit bijvoorbeeld de gouden eeuw, van wie de schilderijen nu vermogens opbrengen, wertken (via licht en spiegels) al op die manierquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens.
Hoi disana las net in de vorige cos dat je typte, dat je dacht dat hansie het geluid deed.Maar die zit niet achter het geluid bij vlemmix.Op de chat zij hij zelfs dat hij met kromme tenen zat wat geluid betreft.Hij is gewoon bij hem zelf thuis en niet in studio vlemmixquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens.
Maar eerder heeft hij wel de muziek verzorgd vanuit huis, vandaar dat ik dacht dat hij het nu ook weer deed.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:41 schreef bamby het volgende:
[..]
Hoi disana las net in de vorige cos dat je typte, dat je dacht dat hansie het geluid deed.Maar die zit niet achter het geluid bij vlemmix.Op de chat zij hij zelfs dat hij met kromme tenen zat wat geluid betreft.Hij is gewoon bij hem zelf thuis en niet in studio vlemmix
Nee hij zij ook op de chat dat hij ging douchen en het geluid dus niet aan zou laten, die muziek doet hij even tussen door als de mensen er om vragen op de chat, vw de hoempapa muziek die er anders te horen is via studio vlemmix zelf.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar eerder heeft hij wel de muziek verzorgd vanuit huis, vandaar dat ik dacht dat hij het nu ook weer deed.
Ze had ook geen clue wie Harry Mulisch isquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een beetje Sjef van Oekel achtig.... maar goed, het arme kind zal wel geen flauw idee hebben wie dat is
Nou het had wat mij betreft zomaar gekund want het was net zo hardquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:47 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee hij zij ook op de chat dat hij ging douchen en het geluid dus niet aan zou laten, die muziek doet hij even tussen door als de mensen er om vragen op de chat, vw de hoempapa muziek die er anders te horen is via studio vlemmix zelf.
Vind ik dus ook disana, alles wat gewoon eerst open was, is nu dus gewoon weg.Hoe zo dan 24/7 vraag ik me dan af.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou het had wat mij betreft zomaar gekund want het was net zo hard
Sowieso vind ik het waardeloos dat er de hele tijd muziek op wordt gegooid terwijl er gewoon mensen rondlopen.
Ik vraag me ook af of Johan hier wel achter staat want juist hij beloofde 100% transparantie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:51 schreef bamby het volgende:
[..]
Vind ik dus ook disana, alles wat gewoon eerst open was is nu dus gewoon weg.Hoe zo dan 24/7 vraag ik me dan af.
Niets is wat het lijkt disana ook johan nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of Johan hier wel achter staat want juist hij beloofde 100% transparantie.
Mogen de meisjes weg? Ik heb het nu wel gezien.
Ik ben overgeschakeld naar het journaal. Kijk straks nog wel eens maar of het dan wat zal zijn?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:00 schreef Toverheks het volgende:
vond het proces Wilders vandaag een stuk leuker om naar te kijken.
Wat een domme wijffen en kom niet bij me aan ze zijn nog jong, heb er zelf 2 maar gelukkig niet zoiets.
Aww, pechvogeltjequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh mijn god, ik moet zo werken maar kan die kutstream niet uit zetten en ik wil dit zooo graag verslaan
Je wilt toch niet zeggen dat je dit echt leuk vindt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh mijn god, ik moet zo werken maar kan die kutstream niet uit zetten en ik wil dit zooo graag verslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |