Het is wel te doen, Google maar op X-Clamp fix.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:32 schreef acidd91 het volgende:
Misschien beetje offtopic vraag, maar hoe goed is dit te repareren? Is dit met een beetje computerbouw verstand goed te doen? Of heb je zelf ook geen idee?
Niet meer.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Het is dus een omgebouwde console
Das niet helemaal waar, als je het goed doet gaat ie echt wel weer 9 tot 12 maanden vooruit. Het is geen permanente reparatie, nee, maar het werkt op zich prima. En als ie weer ''stuk'' gaat, is het soms een kwestie van schroefjes aandraaien of koelpasta vervangen en hij doet t weer.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:33 schreef roekoededuif het volgende:
Het heeft weinig zin om het te gaan repareren. Ik heb het zelf ook al geprobeerd, maar dan doet de xbox het voor misschien 3 weken en dan stopt de 360 er weer mee.
Ik weet niet hoe jij op 9 tot 12 maanden komt maar dat gaat zeker niet als je een RROD hebt want dat heeft met de GPU van de moederbord te maken en zodra je dat probeert te fixen met bv de xclamp. dan weet je dat als je opnieuw thermal paste op de GPU gaat doen dat het maar tijdelijk werkt voordat het spel niet meer werkt, bij mij lukt het 3 keer en heeft het in totaal een maand gewerkt maar daarna werkte het gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef RacerDKB het volgende:
Xbox is helaas al verkocht, via een andere site
Ik heb er nog wel eentje, maar dat is een oudere, zonder HDMI, en daar is al gepoogd een x-clamp fix op te doen, maar dat is mislukt. Als iemand die nog wilt, hoor ik het wel
[..]
Das niet helemaal waar, als je het goed doet gaat ie echt wel weer 9 tot 12 maanden vooruit. Het is geen permanente reparatie, nee, maar het werkt op zich prima. En als ie weer ''stuk'' gaat, is het soms een kwestie van schroefjes aandraaien of koelpasta vervangen en hij doet t weer.
Ik ken zat mensen die al máánden op hun gexclampte Xbox spelen, het kan makkelijk. Je leest ook wel eens dat sommigen al anderhalf-twee jaar er op spelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:08 schreef roekoededuif het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij op 9 tot 12 maanden komt maar dat gaat zeker niet als je een RROD hebt want dat heeft met de GPU van de moederbord te maken en zodra je dat probeert te fixen met bv de xclamp. dan weet je dat als je opnieuw thermal paste op de GPU gaat doen dat het maar tijdelijk werkt voordat het spel niet meer werkt, bij mij lukt het 3 keer en heeft het in totaal een maand gewerkt maar daarna werkte het gewoon niet meer.
Er mag een slotje op want hij is verkochtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zeg boefjes, ga die discussie eens gezellig per PM voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |