Post jij ook wel eens tekst?quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Post jij ook wel eens tekst?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:51 schreef Scarface2004 het volgende:
In de trein kun je ook andere dingen doen.
Zoals het getetter van die mocrowijven aanhoren
Ok, ok,... jij ook een plaatje!quote:
Wow, wie is dat?quote:
Lena Gerckequote:
Volgens mij droomde ik op m'n 6e al over games. Schildpadden en paddestoelen FTWquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:59 schreef Wessiej het volgende:
Ziek
Vannacht voor het eerst een gamedroom gehad volgens mij. Ik was zelf Heavy Rain, en het was een mix van Assassins Creed, oma's schieten en speurneuzen. WTF.
Ah wat liefquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:59 schreef Wessiej het volgende:
Ziek
Vannacht voor het eerst een gamedroom gehad volgens mij. Ik was zelf Heavy Rain, en het was een mix van Assassins Creed, oma's schieten en speurneuzen. WTF.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb ooit een koortsdroom gehad na de hele dag Lemmings spelen terwijl ik griep had. Ze liepen overal, over het dekbed, de muren, het plafond...heb volgens mij de hele buurt wakker gegild.
Ik mocht daarna ook niet meer achter de Amiga van mijn ouders als ik ziek was.quote:
Gijs ik zit hier met knikkende knieënquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:15 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aat_spin_vangen.html![]()
En dan die voet in die kom
Oj, ik zeg niet dat ik het zou doen he heequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik zit hier met knikkende knieën![]()
,.... OMFG
Ik schrok er zelf ook vreselijk van,.... dat beest
![]()
Gijs hij staat onder dat ding,... spin viel zelfs aan,... sprong eerder dan hij de kom omhoog duwde. Nee Gijs,... ik zou dat van een afstand doen als ik het zou MOETEN doen. En dan het liefst met een shotgun en het nummer van een goede stukadoor,..... OMFG wat een beest!quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oj, ik zeg niet dat ik het zou doen he hee
Khad me dood gevochten! Maar moest proesten.. stoere papa zal de spin even pakken, en je weet al, dat gaat die spin niet cool vinden. En dan zie je die shot dat ie met een schoen in die bak voorbij komt![]()
Nee gijs, iedereen naar buiten, harnas aan, flinke spuit deo, werkende aansteker.. kill it with fire he!
Tis te hopen dat het wel gameplay word en niet van die lange stukken film waar je naar moet kijken... vind dat zelf altijd zo vervelend, haalt je helemaal uit de gameplay.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Epische launchtrailer,.... serieus
http://www.gametrailers.c(...)er-mass-effect/61042
Niet meer van de spin hoor, maar van dat ruimtespelletjequote:
Ziet er strak uit ja, filmisch.. maar ik zeg het, als het een hoop gelul is kan je net zo goed film gaan kijken, vind ik dan he.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet meer van de spin hoor, maar van dat ruimtespelletje
Het ligt er een beetje aan hoor, ik ken genoeg filmische games waarbij je weinig input hebt maar toch erg gaaf zijn. Over Mass Effect heb ik geen meningquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ziet er strak uit ja, filmisch.. maar ik zeg het, als het een hoop gelul is kan je net zo goed film gaan kijken, vind ik dan he.
Het is geen MGS, maar er zitten uiteraard wel cutscenes in van hoog niveau,... mega voice cast ook,... gameplay is de pure focus als ik de impressies zo lees,... echt episch hoor!quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ziet er strak uit ja, filmisch.. maar ik zeg het, als het een hoop gelul is kan je net zo goed film gaan kijken, vind ik dan he.
Dat vond ik dus ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die ME2 trailer is trouwens wel erg gaaf gemaakt, en dat meen ik serieus
Zitten een paar goeie exemplaren tussenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:17 schreef Chocobo het volgende:
Konten!
http://www.fun-clipz.com/(...)on,949.php?ref=frame
Binnenstebuiten met wat poepvlekjes en afscheiding,.... moet kunnen!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zitten een paar goeie exemplaren tussen
Maar deze:
[ afbeelding ]
Daar klopt iets niet
Ik weet het.. topspel!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is geen MGS, maar er zitten uiteraard wel cutscenes in van hoog niveau,... mega voice cast ook,... gameplay is de pure focus als ik de impressies zo lees,... echt episch hoor!
Spiegel fotoquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar deze:
[ afbeelding ]
Daar klopt iets niet
Vlgs mij ben ik een kontenman! Damm dawgquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:17 schreef Chocobo het volgende:
Konten!
http://www.fun-clipz.com/(...)on,949.php?ref=frame
quote:
Ja ik snap het wel.. billen en logo van nintendo in 1 beeld maakt je minder helder. Bloed naar andere delen enzoquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Duh, had ik ook kunnen bedenken![]()
Ik ga maar eens naar werk. Lijkt me beter.
Ze heeft geen kontquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar deze:
[ afbeelding ]
Daar klopt iets niet
Cutscenes zijn bij Bioware nooit zo heel lang. De dialogue tussen de speler en NPC's wel. Al begrijp dat je in ME2 gesprekken kunt afbreken door je gesprekspartner op zijn bek te slaan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:50 schreef Bastard het volgende:
Tis te hopen dat het wel gameplay word en niet van die lange stukken film waar je naar moet kijken... vind dat zelf altijd zo vervelend, haalt je helemaal uit de gameplay.
Wut?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Cutscenes zijn bij Bioware nooit zo heel lang. De dialogue tussen de speler en NPC's wel. Al begrijp dat je in ME2 gesprekken kunt afbreken door je gesprekspartner op zijn bek te slaan.
Ik werd in Australie gebeld door een vriendin daar, ze had ook zo'n gigantische spin op haar kamer en ze was echt in paniekquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:15 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aat_spin_vangen.html![]()
En dan die voet in die kom
Ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:10 schreef Bastard het volgende:
Wut?
Met meteen wat pargorn (ofzo) punten als gevolg
Die gesprekken bij 1 vond ik wel leuk, keuze's zijn leuk.
Gijs...ze was gewoon geil en je hebt gratis sex afgeslagen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef kepler het volgende:
Ik werd in Australie gebeld door een vriendin daar, ze had ook zo'n gigantische spin op haar kamer en ze was echt in paniek
Ik moest gelijk langskomen, maar ik was aan het werk en zat helemaal aan de andere kant van de stad... Is ze de straat op gelopen en de eerste de beste man gevraagd of hij die spin wilde weghalen
Gelukkig heb ik zelf geen bizarre spinnen in mn kamer gehad
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ze was gewoon geil en je hebt gratis sex afgeslagen.![]()
Heheu.quote:
Ik hoef niet mee te doen aan een hype om een spel te kopenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja.Je kunt ze ook onderbreken als ze wat te lang van stof zijn.
Spel zal je wel liggen hoor. In tegenstelling tot deel 1 is het nu meer Gears met RPG-elementen dan een RPG met shooterelementen.
Come on! Start photoshop en stap op de Hype trein!
Khad er laatst in bed 1 over me heen lopen.. er kriebelde wat op mn arm, en ik beweeg mn arm.. 2 tellen later gilt mn vrouw.. WAT WAS DAT?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef kepler het volgende:
Gelukkig heb ik zelf geen bizarre spinnen in mn kamer gehad
Wist je dat elk mens per jaar gemiddeld een half dozijn spinnen opeet? Ze zijn gek op warme/vochtige plekjes en je kauwreflex schijnt automatisch geactiveerd te worden in je slaap als er iets in je mond zit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Bastard het volgende:
Khad er laatst in bed 1 over me heen lopen.. er kriebelde wat op mn arm, en ik beweeg mn arm.. 2 tellen later gilt mn vrouw.. WAT WAS DAT?![]()
Spin nooit gevonden.
En de eerste trek is weer voorbijquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wist je dat elk mens per jaar gemiddeld een half dozijn spinnen opeet? Ze zijn gek op warme/vochtige plekjes en je kauwreflex schijnt automatisch geactiveerd te worden in je slaap als er iets in je mond zit.
wtfquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:50 schreef Bastard het volgende:
OMG dat vetroetelen http://www.geenstijl.nl/m(...)uwen_graties_na.html
Ik zag hetquote:
Ja wat je zegt inderdaad.. "alsof de kleine groep marokkanen representatief is voor de rest"quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zag het
Wilders bashen is weer vollop bezig hoor. Heerlijk hypocriet. Die demonstranten/aanhangers als representatief voor de PVV stemmers bestempelen. Als je alle Marokkanen beoordeeld op het gedrag van enkelen zijn ze verontwaardigd. En trouwens, toen die tokkies nog allemaal PvdA en SP stemde moesten we wel naar "het volk" luisteren.
Ik ben ook klaar met Giro 555. Straks 10 euro doneren en dan kan ik de rest van de avond schuldvrij gamen.
Wel Haïti helpen, geen zin in Giro 555 hype
Toch een mooie manier.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja wat je zegt inderdaad.. "alsof de kleine groep marokkanen representatief is voor de rest"
Kheb mn schuld gisteren ingelost, in Halo ODST een mooi embleem genomen waardoor Bungie 10 cent voor me stort.
Koste me nog moeite ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Toch een mooie manier.
Zo steun je nog es iets door te gamen.
Neequote:Op donderdag 21 januari 2010 14:17 schreef Wessiej het volgende:
Final Fantasy 2 op de iPhone, graphics updated, ziet er mooi uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_____O_____quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ze was gewoon geil en je hebt gratis sex afgeslagen.![]()
Heerlijk voor je Gijs,... geniet!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:44 schreef Bastard het volgende:
Wowwat een auto heb ik nu
Op en top luxe, hele goeie automaat (porsche systeem), heerlijke stoelen, overal instellingen voor, navigatie in dashboard
Zelfde luxe als een audi A6.
Ik ook niet, twee weken later komt de game uit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:35 schreef Wessiej het volgende:
Heavy Rain demo komt 11 feb, ga er niet aan zitten.
Top Gear, Vietnam specialquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
Haïti radio en tv actie's… Men in Black 2…
the pain…the agony…the horror
[ afbeelding ]
Prachtige episode indeedquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:18 schreef kepler het volgende:
[..]
Top Gear, Vietnam special
Wat een fantastisch land is dat toch
Ben morgen vrij kom maar een bakkie doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:44 schreef Bastard het volgende:
Wowwat een auto heb ik nu
Op en top luxe, hele goeie automaat (porsche systeem), heerlijke stoelen, overal instellingen voor, navigatie in dashboard
Zelfde luxe als een audi A6.
Vanmiddag naar begrafenis he..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben morgen vrij kom maar een bakkie doen.
Kan je wel ff hebben na zo'n dag.![]()
Succes.
Ik ben een beetje 'inzamelactie voor goed doel zat'quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:30 schreef gijsje79 het volgende:
Eindstand giro 555: 41,2 miljoen euroBelastinggeld.
Verder natuurlijk een mooi bedrag wat de mensen hebben gegeven.
Ik weet het niet.. het zou een goed verhaal moeten zijn.. aan de andere kant.. HET IS HALOquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:54 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt als een arcade-racerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:00 schreef Bastard het volgende:
Oh mennnZO hoort auto rijden te zijn... zoefff, stil, comfortabel, zonder schakelen
quote:
Toen ik nog mod was...mopperdemopperdemopper...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:22 schreef Bastard het volgende:
Dat warez gelul meteen in die Games topics he... sterf eens meteen svp!
Downloaden, nou liever niet maar ok, maar hou dan alsjeblieft gewoon je smoel er over!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een health pack voor mijn avatar geunlocked.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
Jullie nog gekeken naar die Haïti-uitzending gister?Ik heb gegamed.
Left4Dead 2 is echt fantastisch! Alle campaigns nu uitgespeeld maar het is toch elke keer anders/nieuw. Verveelt in elk geval niet. Zo'n verbetering ten opzichte van deel 1! In alles!
Finale van de laatste campaign behoort echt tot een van mijn meest spannende gamesmomenten ooit!Oi, als je quote zie je de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een health pack voor mijn avatar geunlocked.![]()
Anyway, nee, geen Haïti gezien. Was er al klaar mee voordat het begon. Ook wat gegamed en we hebben hier Theo Maassen's nieuwe show gezien () en The Men Who Stare at Goats. Best een leuke film, beetje bizar zelfs, maar eigenlijk helemaal niet onwijs grappig ofzo... Ik had HAHAHA verwacht, maar het werd meer ghehe
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:22 schreef Bastard het volgende:
Dat warez gelul meteen in die Games topics he... sterf eens meteen svp!
Downloaden, nou liever niet maar ok, maar hou dan alsjeblieft gewoon je smoel er over!
Oh ja die film zal ik ook weer even verder downloaden, wel goeie castquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oi, als je quote zie je de spoiler
Anyway, nee, geen Haïti gezien. Was er al klaar mee voordat het begon. Ook wat gegamed en we hebben hier Theo Maassen's nieuwe show gezien () en The Men Who Stare at Goats. Best een leuke film, beetje bizar zelfs, maar eigenlijk helemaal niet onwijs grappig ofzo... Ik had HAHAHA verwacht, maar het werd meer ghehe
Zo waar,....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooooooooooooooooooooooooooooo hyped voor Mass Effect.![]()
![]()
PB S1quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja die film zal ik ook weer even verder downloaden, wel goeie cast
Maar verder heb ik 4 afleveringen gekeken van Prison break seizoen 1
Oh man. Je hebt geen idee. De makers van Dexter zijn koningen in het verzinnen van twists! Eén van de beste series die ik volgquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zit nu halverwege seizoen 2 van Dexter. Leuke serie! Gelukkig geen slap aftreksel van seizoen 1 maar een leuk nieuw verhaal met onverwachte twists.
Leuke serie Gijs, zal je ook aanspreken denk ik. Gaat over een seriemoordenaar die als forensic expert werkt bij de politie van Miami. Je volgt eigenlijk continu zijn gedachtengang.quote:
Nou, ik update je wel als je klaar bent met S1. Dat seizoen is echt awesome en de moeite. De rest, not so much.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het word er niet beter op dus?
Ach het kijkt lekker weg.
Consumentquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
Het is waar. Ik ben ook al weken opgewonden.Moet...hebben...
Nou als ik een dezer dagen nou eens een flink USB stick haal dan zal ik eens wat series downenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Leuke serie Gijs, zal je ook aanspreken denk ik. Gaat over een seriemoordenaar die als forensic expert werkt bij de politie van Miami. Je volgt eigenlijk continu zijn gedachtengang.
http://www.sho.com/site/dexter/home.do
Als dat ding er zo uit ziet, iPhone apps er op werken en je er een simkaart in kan duwen haal ik er ook éénquote:
Echt een mooi ding, maar wat moet je er in Godsnaam meequote:
Geen idee, maar het is mooi.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:33 schreef Chocobo het volgende:
Echt een mooi ding, maar wat moet je er in Godsnaam mee
Vroeger of later zitten we allemaal aan zo'n ding!quote:
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen met een fatsoenlijke Nokia krijgt trouwens gratis navigatie van Nokia: http://maps.nokia.com/explore-services/ovi-maps
Ik ga het nu downloaden
Gaat soepel allemaal hoor, heb ook al Youtube apps (past resolutie aan de verbindingssnelheid aan) en een iFlickr app. Ik wil alleen nog een app die muziek herkent, dat is de coolste app op een iPhonequote:
ik heb er de garmin software nog op staan, werkt ook heerlijk en dat gebruik ikt och al voor onze wandelgps'en maar zal dit opzeker eens uitproberenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen met een fatsoenlijke Nokia krijgt trouwens gratis navigatie van Nokia: http://maps.nokia.com/explore-services/ovi-maps
Ik ga het nu downloaden
Kijk daar kunnen andere fabrikanten nog wat van leren!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga het nu downloaden
Ja... wat is het?quote:
Gratis betekent niet dat je continu pop-ups in beeld krijgt of via de plaatselijk Ikea wordt geleid?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga het nu downloaden
Shazamquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaat soepel allemaal hoor, heb ook al Youtube apps (past resolutie aan de verbindingssnelheid aan) en een iFlickr app. Ik wil alleen nog een app die muziek herkent, dat is de coolste app op een iPhoneEn eigenlijk dé reden dat ik er steeds weer over denk om er een te nemen
Nee, gewoon normale software. Over het gebruiksgemak kan ik nog niets zeggen, hij moet nogal wat downloaden. Eerst de software, dan installeren, dan updates, dan de spraak. Het lijkt wel een PS3 voordat je een game kunt gaan spelenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gratis betekent niet dat je continu pop-ups in beeld krijgt of via de plaatselijk Ikea wordt geleid?
Ik zweer toch bij TomTom hoor. Super gebruiksgemak en mooie features.
TomTom is er niet voor Symbian toestellen, wel garmin, route66 en nokia zelf dus. Ik gebruik al tijden Garmin XT werkt echt perfect. Overigens was de navi van nokia al gratis je moest alleen betalen voor gesproken richtingen e.d. en dat is nu afgeschaft. ook werkt het nog maar op 5-6 toestellen gratis ( waaronder de mijne )quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gratis betekent niet dat je continu pop-ups in beeld krijgt of via de plaatselijk Ikea wordt geleid?
Ik zweer toch bij TomTom hoor. Super gebruiksgemak en mooie features.
Mijn garmin was ook ff bezig om alle maps op de telefoon te zetten, maar goed ik had dan ook zo ongeveer heel West Europa geselecteerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, gewoon normale software. Over het gebruiksgemak kan ik nog niets zeggen, hij moet nogal wat downloaden. Eerst de software, dan installeren, dan updates, dan de spraak. Het lijkt wel een PS3 voordat je een game kunt gaan spelen![]()
Wordt volgende week bekend gemaakt. Ik verwacht eigenlijk gewoon een iPhone op A4 formaat. Meer bedoelt om te internetten en als eReader dan als telefoon. Misschien een iets krachtigere processor waardoor er ook mooiere apps en games op kunnen draaien. Het is geil maar ik vermoed dat ik hem niet ga halen hoor. Tijdschriften en boeken lees ik het liefst fysiek. Zo'n tablet vind ik te breekbaar en ik mis een toetsenbord. En gamen, ik heb nu al geen tijd om alles te gamen wat ik wil.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:55 schreef Bastard het volgende:
Ja... wat is het?
Een flinke handheld gameconsole? Moet je dat ding aan je oor houden om te bellen, hem op tafel leggen om te browsen
Heb ik nu ook gedaan. Ik ga het zometeen op mijn fiets proberen. Telefoon in de jaszak (heb geen houder op mijn stuurquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:03 schreef Magneet het volgende:
geen NL stem? Ik laat het denk ik maar om al die data via umts binnen te halen. Doe ik vanaaf wel ff via me thuis netwerk.
Hou op. HD is nog niet eens breed geland, en ze zijn alweer bezig met 3D.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:15 schreef Bastard het volgende:
Techniek van tegenwoordig gaat ook zooo hard he
Gaat nergens over he. Tien jaar geleden was mijn mobiele telefoon de eerste die plaatjes kon versturen en een ingebouwde antenne had. Nu kan ik overal ter wereld vinden waar ik ben en hoe ik ergens kom. Gratisquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:15 schreef Bastard het volgende:
Techniek van tegenwoordig gaat ook zooo hard he
LED zit er nog tusseninquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hou op. HD is nog niet eens breed geland, en ze zijn alweer bezig met 3D.
Ja. Of dat je een foto maakt, en de GPS coordinaten worden opgeslagen zodat je aan de hand van de foto op de halve meter nauwkeurig kan zeggen waar die op de aardbol is gemaakt... ongeloofelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat nergens over he. Tien jaar geleden was mijn mobiele telefoon de eerste die plaatjes kon versturen en een ingebouwde antenne had. Nu kan ik overal ter wereld vinden waar ik ben en hoe ik ergens kom. Gratis
En met één druk op de knop komt die foto op mijn blog te staanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja. Of dat je een foto maakt, en de GPS coordinaten worden opgeslagen zodat je aan de hand van de foto op de halve meter nauwkeurig kan zeggen waar die op de aardbol is gemaakt... ongeloofelijk
LED is een subtechnologie van HD. Net als LCD en Plasma.quote:
Of Twitter dan. Dat je live kunt volgen hoe een slachtoffer van de aardbeving in Haiti wordt uitgegraven...vanuit het gezichtspunt van het slachtoffer.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:21 schreef Bastard het volgende:
Ja. Of dat je een foto maakt, en de GPS coordinaten worden opgeslagen zodat je aan de hand van de foto op de halve meter nauwkeurig kan zeggen waar die op de aardbol is gemaakt... ongeloofelijk
Ik heb helemaal niks met twitter he.. beetje korte sms berichtjes lezen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of Twitter dan. Dan je live kunt volgen hoe een slachtoffer van de aardbeving in Haiti wordt uitgegraven...vanuit het gezichtspunt van het slachtoffer.
Nja, ik zit nog in dubio. Het nut van vrienden volgen snap ik niet zo. Ik zit bijvoorveeld niet te wachten op een bericht van Roy dat hij naar de wc gaat. Dan lees ik liever zijn blog. Maar op onderwerp filteren is wel handig. Aangezien je dan zo'n beetje real time nieuws updates krijgt. Zo heb ik bijvoorbeeld de hele kabinetscrisis op deze manier gevolgd. Best handig. Ook filter ik regelmatig op berichten waarin de naam van mijn werkgever staat. Krijg je ook leuke twits te zien.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:11 schreef Bastard het volgende:
Ik heb helemaal niks met twitter he.. beetje korte sms berichtjes lezen.
Ik vind het ook niet interessant om te lezen dat mensen weer op hun werk zitten. Same shit different day.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nja, ik zit nog in dubio. Het nut van vrienden volgen snap ik niet zo. Ik zit bijvoorveeld niet te wachten op een bericht van Roy dat hij naar de wc gaat. Dan lees ik liever zijn blog. Maar op onderwerp filteren is wel handig. Aangezien je dan zo'n beetje real time nieuws updates krijgt. Zo heb ik bijvoorbeeld de hele kabinetscrisis op deze manier gevolgd. Best handig. Ook filter ik regelmatig op berichten waarin de naam van mijn werkgever staat. Krijg je ook leuke twits te zien.
quote:"If a player has no Mass Effect save files, Mass Effect 2 will start with an introduction sequence which, in combination with interactive decisions made by the player, introduces new players to the storyline and establishes a “canon” backstory"
http://masseffect.wikia.com/wiki/Mass_Effect_2
Ik denk inderdaad dat het veel uitmaakt welke hardware/software je gebruikt naast je iPhone.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:48 schreef kepler het volgende:
Pff, iPhone
Ik was ook eerst aan het twijfelen, maar heb nu Android (van Google) en dat is echt extreem handigVooral als je een Google-account gebruikt
Heel veel (gratis) apps voor te vinden, waaronder ook dat Shazam (muziek herkennen). Binnenkort in NL ook gratis navigatie via Google-Maps
Een netbookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een reislaptopje waar ik foto's op kan opslaan, mailen, internetten om info op te zoeken en kan bloggen. Dan heb je toch echt een toetsenbord nodig.
Ik doe juist veel met Google/Gmail. Zo kan ik dus mijn contactpersonen automatisch syncen tussen Gmail en mijn telefoon. Maar ook mijn Google Calender, foto's uploaden naar Picasa, etc, etc. Beetje dat cloud-computing of hoe dat ook heetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het veel uitmaakt welke hardware/software je gebruikt naast je iPhone.
Ik heb een Macbook Pro dus is een iPhone een logische extensie. Naast de zoekmachine doe ik helemaal niks met Google.
Apple heeft ook zoiets. MobileME en .mac.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:53 schreef kepler het volgende:
Ik doe juist veel met Google/Gmail. Zo kan ik dus mijn contactpersonen automatisch syncen tussen Gmail en mijn telefoon. Maar ook mijn Google Calender, foto's uploaden naar Picasa, etc, etc. Beetje dat cloud-computing of hoe dat ook heet
- Ik vond het prima te doen. Ligt er een beetje aan wat je precies wil gaan doen en vooral hoeveel tijd je hebtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
Kepler, ik heb wat vraagjes over Nepal:Is het goed te doen om zelfstandig te reizen? Kom je makkelijk aan vervoer en overnachtingsplaatsen? Zijn er naast stinkende hostels ook goede toeritenklas hotels? Hoe zit het met hygiëne en inentingen?
Shazam voor Android ook?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:48 schreef kepler het volgende:
Pff, iPhone
Ik was ook eerst aan het twijfelen, maar heb nu Android (van Google) en dat is echt extreem handigVooral als je een Google-account gebruikt
Heel veel (gratis) apps voor te vinden, waaronder ook dat Shazam (muziek herkennen). Binnenkort in NL ook gratis navigatie via Google-Maps
Ik vind het juist relaxed dat alles geintergreerd is. Het werkt gewoon zonder allerlei instellingenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Apple heeft ook zoiets. MobileME en .mac.
Maar ik heb het niet nodig. Om foto's te uploaden gebruik ik photobucket en via webmail kom ik bij mijn xs4all.nl account.
Zo'n netbook is wel wat goedkoper, maar ik heb geen zin in Windows meer.
Thanks voor de info.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:57 schreef kepler het volgende:
- Ik vond het prima te doen. Ligt er een beetje aan wat je precies wil gaan doen en vooral hoeveel tijd je hebt
- Er zijn zo goed als geen hostels. Je hebt altijd wel een eigen kamer. Hoe luxe deze kamer is hangt er vanaf hoeveel je wil betalen. Het vinden van deze hotels is gewoon een beetje rondlopen met de LP in de handJe zal ook vanzelf worden aangesproken door van die jochies die je naar een hotel brengen; even kijken of het je bevalt voor die prijs is belangrijk (of onderhandelen)!
- Het is niet het schoonste land ter wereld, en kans op voedselvergiftiging is aardig groot. Inentingen weet ik niet precies zeker, maar kan je uitzoeken op de site van de GGD
Hawai lijkt me mooi, maar echt te toeristisch...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thanks voor de info.
Ik ben al voorzichtig aan het plannen voor volgend jaar. Twijfel tussen Hawaai en Nepal. Na Japan lijkt het me wel leuk om volgend jaar "low tech" op vakantie te gaan. De Himalaya's smaken na Tibet ook naar meer.![]()
Het zelf alles regelen in plaats van bij Djoser op "boek nu" te klikken bevalt erg goed. Ik zit er dus aan te denken om gewoon een vlucht te boeken, een hotel in Kathmandu te regelen voor de eerste paar nachten en de Lonely Planet mee te nemen. De rest zoek ik ter plaatse uit. Is ook wel goed voor me, dat dwangmatige plannen loslaten en eens avontuurlijk doen.
Lijkt me wel een afwisselende bestemming. Veel toeristische stranden maar ook prachtige Nationale Parken. Daarnaast wil ik naar Pearl Harbour.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:36 schreef kepler het volgende:
Hawai lijkt me mooi, maar echt te toeristisch...
Ik denk iets van 17 dagen. Paar treckings inderdaad, maar ook tempels bezoeken. Het zuiden is wat meer regenwoudachtig geloof ik. Lijkt me ook mooi.quote:Wat ben je van plan om te doen in Nepal? Hiken? Dan moet je daar ter plekke gewoon een gids zoeken, of als je echt avontuurlijk bent (en niet alleen) kan je gewoon zelf de bergen ingaan. Genoeg boekjes te vinden over hiken in Nepal. Verder kan ik Chitwan wel aanraden, en daar vlakbij zit ook de geboorteplaats van Boeddha (Limbini ofzoiets, zelf niet geweest).
eensch, ik reageer vooral op andere tweets en als ik denk iets nuttigs te kunnen melden doe ik dat. M'n zus is een Twitterjunk, die tweet dat ze gaat slapen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet interessant om te lezen dat mensen weer op hun werk zitten. Same shit different day.
17 dagen hmmquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een afwisselende bestemming. Veel toeristische stranden maar ook prachtige Nationale Parken. Daarnaast wil ik naar Pearl Harbour.Jan Doets heeft een mooie reis waarbij je alle eilanden afgaat.
[..]
Ik denk iets van 17 dagen. Paar treckings inderdaad, maar ook tempels bezoeken. Het zuiden is wat meer regenwoudachtig geloof ik. Lijkt me ook mooi.
Copy/Pastequote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:46 schreef kepler het volgende:
[..]
17 dagen hmm
Dan zou ik zoiets doen:
1- Kathmandu
2- Kathmandu (beetje tempels kijken, monkeytempel)
3- Kathmandu (nog meer tempels)
4- Kathmandu-Pokhara (kan je vliegen, heb je nog de tijd om Pokhara te bekijken, erg tof)
5- Hike
6- Hike
7- Hike
8- Hike
9- Hike
10- Hike
11- Hike
12- Hike
13- Hike
14- Hike
15- Pokhara-Chitwan
16- Chitwan (jungle trek + olifantenrit)
17- Chitwan - Kathmandu
Liefste nog 1 dag extra in Chitwan
Verder zou ik dezelfde hike doen als ik heb gedaan, naar het Annapurna Base Camp. Duurt 10 dagen (wel beetje doorstappen) en ze zeggen dat het de mooiste hike is voor die tijdsduur
Beste tijd om te hiken in Nepal is maart, of september (hoogseizoen)Ik was er in maart, toen was er genoeg ruimte. Ben je er in september, dan heb je kans dat hotels vol zijn. Geldt ook voor tijdens de hike (alhoewel dat niet echt hotels zijn, dat is echt alleen een bed in een kamer
)
2300 euroquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:58 schreef Strolie75 het volgende:
Dit ziet er ook wel leuk uit. Privé-rondreis met stop-over in Singapore.
http://www.nrv.nl/rondreis/15-daagse_rondreis_mooiste_van_nepal_incl_trekking_met_lufthansa&tabnr=1
Klopt. Gelukkig nog een jaar om erover na te denken. Als ik het zelf regel is het idd goekoper. Zit een tripje naar New York er misschien ook nog in.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:05 schreef kepler het volgende:
2300 euro
Das echt knetterduurVergeet niet dat Nepal echt een goedkoop land is.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ok, laat maar zitten.![]()
![]()
http://www.escapistmagazi(...)tion/1404-Darksiders
Darksiders
MMAquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:14 schreef Chocobo het volgende:
Seeerieuze badass!!
http://www.dumpert.nl/med(...)enko_highlights.html
Eerst was het vechten nog auw auw stom stom en nu is het leuk. Choquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:14 schreef Chocobo het volgende:
Seeerieuze badass!!
http://www.dumpert.nl/med(...)enko_highlights.html
Praat nou eens normaal joh. Denk anders eerst eens na voordat je wat zegt. Zie je mij gillen van enthousiasme? Ben ik helemaal omgeslagen puur omdat ik zeg dat het een bikkel van een vent is? Rare jongen jij af en toe.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Eerst was het vechten nog auw auw stom stom en nu is het leuk. Cho
Hollywood versie,... vond hem matig. Die gekke berekeningen en dat John Woo vechten,... nee,... niet de Sherlock Holmes die ik ken. Sowieso,... duivels en magiërs in een Sherlock Holmes jasje. Maar ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:40 schreef Wessiej het volgende:
Net terug van Sherlock Holmes, wow wat een film
Is ook gedaan om een ander, naar mijn mening leuker verhaal te maken. Even spoiler danquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hollywood versie,... vond hem matig. Die gekke berekeningen en dat John Woo vechten,... nee,... niet de Sherlock Holmes die ik ken. Sowieso,... duivels en magiërs in een Sherlock Holmes jasje. Maar ieder zijn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Wessiej op 22-01-2010 22:37:35 ].....Kennedy
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Is ook gedaan om een ander, naar mijn mening leuker verhaal te maken. Even spoiler danMuziek vond ik inderdaad erg goed,.... net als de setting. Had denk ik iets meer van een detective verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Of laatquote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://tweakers.net/reviews/1528/preview-heavy-rain.html
Begin er zin in te krijgen
Zomaar,... ineens? Post gedaan of iets anders? Iets in de database denk ik. Al ingelogd op phpMyAdmin en de backup teruggezet?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:12 schreef kepler het volgende:
Mijn site doet het echt niet meer![]()
Ik heb ook echt geeeeen idee waarom het niet werkt???
Nee, kheb er echt niks aan gedaanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zomaar,... ineens? Post gedaan of iets anders? Iets in de database denk ik. Al ingelogd op phpMyAdmin en de backup teruggezet?
Mooi. Ik deed mijn gordijnen open en zag een kleine witte laag over de wereld liggenquote:
Ik was al wakker, maar ja, ze bellen daarvoor op zondag. Ze hebben geen gegevens gevraagd als pasnummer en pincode, maar wel mijn geboortedatum geverifieerd. Het telefoonnummer waarmee ze belden was ook het ING creditcard tel. nr.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:59 schreef Bastard het volgende:
Bellen ze je om zondag daarvoor uit bed
Beter dan op maandag nadat je CC is gebruikt voor allerlei dure bestellingenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:59 schreef Bastard het volgende:
Bellen ze je om zondag daarvoor uit bed
Cool!quote:Op zondag 24 januari 2010 11:40 schreef gijsje79 het volgende:
Wees onorthodox in Battlefield Bad Company 2
10 million people can't be wrong.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:35 schreef Wessiej het volgende:
Roy, ik twijfel om een Wii te kopen. Mario doet het hem
Ik stap alleen niet in, het is mijn terugkeerquote:Op zondag 24 januari 2010 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
10 million people can't be wrong.
Bovendien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi jaar om in te stappen
Ik was ook een afvallige Wii-gamer die 'm verkocht hadquote:Op zondag 24 januari 2010 18:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik stap alleen niet in, het is mijn terugkeer, daarom twijfel ik.
Ga eens Halo spelen danquote:Op zondag 24 januari 2010 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
10 million people can't be wrong.
Nee niet echt eigenlijkquote:Op zondag 24 januari 2010 12:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vermaak je nog een beetje met ODST?
Die stad is weinig aan, die flashback momenten dat maken het spel.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk
Ik blijf in die stad zeker? Heb nu een paar keer zo'n flashback gehad en dan weer terug in de tijd vechten zeg maar, en dan weer door die stad.
Nee ik heb wel betere shooters gespeeld, hoewel dat wijdse schieten dat er overal enemies vandaan komen wel leuk is, maar tis het gewoon niet als shooter... ja zeker niet als je het naast een gameplay van CoD4 zet.
Ja die stad is best irritant, lijkt allemaal op elkaar, plein met een groepje beestjes en dan steeds weer een takkeeind naar de andere kant. Totdat je weer iets van vind voor een flashback dan gaat het licht weer aan en is het leuk.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:33 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die stad is weinig aan, die flashback momenten dat maken het spel.
Tis niet de beste shooter, maar wel vermakelijk.
Gisteren weer een beetje MW2 gedaan.
Verder nog 2 films bekeken namelijk: The Book of Eli en The Taking of Pelham 1 2 3 vermakelijke films.
De stand tot zover! Klinkt als een instant klassiekerquote:Op maandag 25 januari 2010 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
Flikker toch op met dat speelgoed.
Benieuwd wanneer Amazon Mass Effect shipped. Ik dacht even vanochtend, bleek het een boek te zijn dat ik afgelopen augustus besteld had.
Lekker maar wel oud, inmiddels uitgewoond tijdens 5 ganbangs, 36 losse vriendjes, waarvan 30 negers, 2 chinezen en 4 vmbo's , inmiddels 2 kinderen waar vader onbekend is.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Pffffff! Serieus,..............................
http://www.dumpert.nl/med(...)s_gek_op_dansen.html
quote:Op maandag 25 januari 2010 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker maar wel oud, inmiddels uitgewoond tijdens 5 ganbangs, 36 losse vriendjes, waarvan 30 negers, 2 chinezen en 4 vmbo's , inmiddels 2 kinderen waar vader onbekend is.
Gijs?quote:Op maandag 25 januari 2010 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker maar wel oud, inmiddels uitgewoond tijdens 5 ganbangs, 36 losse vriendjes, waarvan 30 negers, 2 chinezen en 4 vmbo's , inmiddels 2 kinderen waar vader onbekend is.
Heel erg goed inderdaad,... maar ja,... ook al scoorde het een 7. Ik koop het blind,... de goede reviews zijn wel leuk uiteraard. Ben heel benieuwd naar de Eurogamer review! Weer een 6 voor Bioware?quote:
Bald space marine, standaard een 9 dus.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heel erg goed inderdaad,... maar ja,... ook al scoorde het een 7. Ik koop het blind,... de goede reviews zijn wel leuk uiteraard. Ben heel benieuwd naar de Eurogamer review! Weer een 6 voor Bioware?
Nee hoor, Eurogamer beoordeelt de games gewoon naar wat ze waard zijn. ME2 zal een 9 krijgen.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heel erg goed inderdaad,... maar ja,... ook al scoorde het een 7. Ik koop het blind,... de goede reviews zijn wel leuk uiteraard. Ben heel benieuwd naar de Eurogamer review! Weer een 6 voor Bioware?
Ja ik denk het ook. Maar zoals ik al eerder zei,... het boeit me niet. Wel heerlijk om te lezen,... deel 2 is op alle punten verbeterd! Heb er zin in,.... nog maar 3 a 4 dagenquote:Op maandag 25 januari 2010 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee hoor, Eurogamer beoordeelt de games gewoon naar wat ze waard zijn. ME2 zal een 9 krijgen.
Ik hoop voor je dat het geen Uncharted 2 wordt, die is ook op alle punten beter dan de eerste, maar in zijn totaliteit minder. Had het er met Struik ook over en hij verwoordde het goed:quote:Op maandag 25 januari 2010 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook. Maar zoals ik al eerder zei,... het boeit me niet. Wel heerlijk om te lezen,... deel 2 is op alle punten verbeterd! Heb er zin in,.... nog maar 3 a 4 dagen
Slaan deze zinnen op UC2quote:Op maandag 25 januari 2010 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik voor je dat het geen Uncharted 2 wordt, die is ook op alle punten beter dan de eerste, maar in zijn totaliteit minder. Had het er met Struik ook over en hij verwoordde het goed:
"Je hebt constant het idee dat het nog moet gaan beginnen"
Nee niet op Unreal Championship neequote:Op maandag 25 januari 2010 10:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Slaan deze zinnen op UC2? Hoe in godsnaam?
Ik vond UC2 ook wat saai ja, maar ik denk niet dat ik dat probleem krijg met ME2,... daar draait het uiteraard om gameplay (die verbeterd is), maar voornamelijk om het verhaal en de uitgebreide ontdekking van alles. Een verhaal wat echt ijzersterk is!quote:Op maandag 25 januari 2010 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik voor je dat het geen Uncharted 2 wordt, die is ook op alle punten beter dan de eerste, maar in zijn totaliteit minder. Had het er met Struik ook over en hij verwoordde het goed:
"Je hebt constant het idee dat het nog moet gaan beginnen"
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Slaan deze zinnen op UC2? Hoe in godsnaam?
Zo dusquote:Op maandag 25 januari 2010 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond UC2 ook wat saai ja, maar ik denk niet dat ik dat probleem krijg met ME2,... daar draait het uiteraard om gameplay (die verbeterd is), maar voornamelijk om het verhaal en de uitgebreide ontdekking van alles. Een verhaal wat echt ijzersterk is!
UC2 had alleen maar springen, schieten en mooie graphics. Flinke tegenvaller vond ik het.
Okquote:Op maandag 25 januari 2010 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Zo dus
Ken genoeg mensen die UC2 vonden tegenvallen.
quote:
17 procent = 5.5 miljardquote:Sergey Brin en Larry Page, de oprichters van Google, gaan elk vijf miljoen Google-aandelen, met een gezamenlijke waarde van 5,5 miljard dollar, verkopen. Het duo neemt vijf jaar de tijd om hun belang van 59 procent naar 48 procent te brengen.
Brin en Page hebben momenteel 59 procent van alle preferente aandelen - waardepapieren met stemrecht - in handen, maar de twee hebben aangegeven dat zij elk vijf miljoen aandelen willen gaan verkopen. Dit komt neer op 17 procent van alle uitgegeven aandelen. Bij de verkoop vervalt echter het stemrecht voor de koper. Google-ceo Eric Schmidt behoudt zijn aandelenpakket, goed voor 10 procent van het stemrecht in de onderneming.
Staan er ook niet, op IGN.com staan linkjes naar de downloads, die je dan in de rij kan zetten.quote:
quote:Cool animation from Sjotime
Van: Sjotime (noreply1@goserver5.com)
Ok geluktquote:Op maandag 25 januari 2010 11:51 schreef Wessiej het volgende:
http://xbox360.ign.com/articles/106/1063174p1.html
Zet je Xbox aan en hij download automatisch, hoef je zelf niets te doen.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok gelukt
Moet ik alleen nog even op zoek naar active downloads op de xbox
In m'n spambox, enig idee wat het is?quote:
Nou dat weet ik niet hoor.. in het verleden wel eens gehad dat ik via de site wat wilde downloaden en dat hij dan zegt dat het een andere xbox is ofzo.. geen ideequote:Op maandag 25 januari 2010 12:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zet je Xbox aan en hij download automatisch, hoef je zelf niets te doen.
Heb ook wel eens gehad dat het wel in de queue kwam, maar uiteindelijk toch niet ging downloaden.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet hoor.. in het verleden wel eens gehad dat ik via de site wat wilde downloaden en dat hij dan zegt dat het een andere xbox is ofzo.. geen idee
Niet eens in mijn spambox, maar ik durf hem niet te openenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In m'n spambox, enig idee wat het is?
Ja dat.. maar met Forza had ik ook zoiets, ik brak een download af per ongeluk, en daarna wilde hij niet meer starten (echt 4x ofzo die teringcode invullen) .. uiteindelijk download bestand weggegooid.. weer die code ging ook niet. Maar er zit iets ergens dat hij weet welke bestanden hij al eens heeft gedownload en dan zet hij ze opnieuw in de queue en gaat overnieuw. Dus misschien hetzelfde.. maar ik heb dus geen ideequote:Op maandag 25 januari 2010 12:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gehad dat het wel in de queue kwam, maar uiteindelijk toch niet ging downloaden.
Dan open ik het niet.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan open ik het niet.
Ga jij maar eventjes virusscanner, spywarescanner, malwarescanner, cookiescanner en pornoscanner draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |