Post jij ook wel eens tekst?quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Post jij ook wel eens tekst?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:51 schreef Scarface2004 het volgende:
In de trein kun je ook andere dingen doen.
Zoals het getetter van die mocrowijven aanhoren
Ok, ok,... jij ook een plaatje!quote:
Wow, wie is dat?quote:
Lena Gerckequote:
Volgens mij droomde ik op m'n 6e al over games. Schildpadden en paddestoelen FTWquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:59 schreef Wessiej het volgende:
Ziek
Vannacht voor het eerst een gamedroom gehad volgens mij. Ik was zelf Heavy Rain, en het was een mix van Assassins Creed, oma's schieten en speurneuzen. WTF.
Ah wat liefquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:59 schreef Wessiej het volgende:
Ziek
Vannacht voor het eerst een gamedroom gehad volgens mij. Ik was zelf Heavy Rain, en het was een mix van Assassins Creed, oma's schieten en speurneuzen. WTF.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb ooit een koortsdroom gehad na de hele dag Lemmings spelen terwijl ik griep had. Ze liepen overal, over het dekbed, de muren, het plafond...heb volgens mij de hele buurt wakker gegild.
Ik mocht daarna ook niet meer achter de Amiga van mijn ouders als ik ziek was.quote:
Gijs ik zit hier met knikkende knieënquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:15 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aat_spin_vangen.html![]()
En dan die voet in die kom
Oj, ik zeg niet dat ik het zou doen he heequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik zit hier met knikkende knieën![]()
,.... OMFG
Ik schrok er zelf ook vreselijk van,.... dat beest
![]()
Gijs hij staat onder dat ding,... spin viel zelfs aan,... sprong eerder dan hij de kom omhoog duwde. Nee Gijs,... ik zou dat van een afstand doen als ik het zou MOETEN doen. En dan het liefst met een shotgun en het nummer van een goede stukadoor,..... OMFG wat een beest!quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oj, ik zeg niet dat ik het zou doen he hee
Khad me dood gevochten! Maar moest proesten.. stoere papa zal de spin even pakken, en je weet al, dat gaat die spin niet cool vinden. En dan zie je die shot dat ie met een schoen in die bak voorbij komt![]()
Nee gijs, iedereen naar buiten, harnas aan, flinke spuit deo, werkende aansteker.. kill it with fire he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |