Bij Rogers heb ik meer het idee dat hij het van zijn imposante fysiek als geheel moet hebben in plaats van één harde KO stoot te (kunnen) leveren...quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:50 schreef n00cL30n het volgende:
Waarom hoor ik op HW helemaal niets over Brett Rogers zijn punchkracht?
Dat hij in K-1 mag vechten?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:30 schreef GSP het volgende:
Overeem: "Under the right terms, I'll sign immediately at the UFC"
Wat kunnen deze terms zijn? Want het gaat niet over geld volgens Overeem.
Dat zal het zijn ja + dat hij bij de UFC niet meer in andere promotie's mag opduiken.quote:
WARLOES!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Holy shit.. brute stare down tussen Coenen en Santos
Marloes absolúút niet geintimideerd door Christine's fysiek!!
Die maincard is echt genieten!quote:Main Card
* Welterweight Championship bout: Nick Diaz vs. Marius ´aromskis
* Women's Lightweight Championship bout: Cristiane Santos vs. Marloes Coenen
* Middleweight bout: Melvin Manhoef vs. Robbie Lawler
* Heavyweight bout: Bobby Lashley vs. Wes Sims
* Heavyweight bout: Herschel Walker vs. Greg Nagy
EASportsMMA.com Live Stream
* Welterweight bout: Jay Hieron vs. Joe Riggs
Undercard
* Featherweight bout: Pablo Alfonso vs. Marcos da Matta
* Welterweight bout: David Zitnik vs. Michael Byrnes
* Welterweight bout: Sabah Homasi vs. John Kelly
* Lightweight bout: Craig Oxley vs. David Gomez
* Welterweight bout: Ryan Keenan vs. Hayder Hassan
Nick Diaz vs. Marius ´aromskisquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:24 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Strikeforce: Miami
Die maincard is echt genieten!![]()
Ik DENK Melvin en Zaromskis via KTFO.
Ik HOOP op Marloes via submission.
Ik WEET dat Lashley via TKO (GnP) wint
En Walker vs Nagy is een muntje opgooien. Nagy is een nobody, Walker maakt z'n debuut als former NFL player...
Anyway, Strikeforce heeft gewoon een zieke maincard dit keer!
Tja, hij is 47...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Walker écht legit is, dus voor alle 'haters', deze man gaat nog een paar leuke dingen in de sport doen
en waarom zou een former NFL player geen redelijke MMA fighter kunnen zijn/worden!!
Qua leeftijd zit het Walker absoluut niet mee nee daar geef ik je gelijk in maar hij traint bij AKA en daar zijn ze allemaal onder de indruk van zijn prestatie's. Heb daarnaast ook de weigh-ins gezien en hij ziet er voor een 47-jarige man belachelijk goed uit.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tja, hij is 47...
Een 47-jarige zonder vechtsport achtergrond zou toch niet redelijk mogen worden in onze vechtsport? Het 'voelt' gewoon niet goed. Ik heb verder geen trainingsbeelden of wat dan ook van hem gezien, dus ik laat me gewoon verrassen morgen.
Jose Canseco was in ieder geval een drama destijds.
Oke, bedankt voor de informatie. Ik hoop dat hij ons positief verrast, hij ziet er inderdaad erg afgetraind uit. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Qua leeftijd zit het Walker absoluut niet mee nee daar geef ik je gelijk in maar hij traint bij AKA en daar zijn ze allemaal onder de indruk van zijn prestatie's. Heb daarnaast ook de weigh-ins gezien en hij ziet er voor een 47-jarige man belachelijk goed uit.
[ afbeelding ]
En met Canseco noem je me ook iemand zegdacht heel even dat hij het wel serieus zou nemen allemaal. Maar helaas heeft de man meer praatjes dan wat anders. Hershell Walker daarentegen is zover ik kan oordelen het tegenovergestelde.. veel respect voor de sport, keeps a low profile en wil in de ring laten zien wat hij op zijn leeftijd nog kan.
Het is natuurlijk afwachten maar ik voorspel dat deze man zijn partijtjes wel gaat winnen
Klopt, ik vond het fysieke verschil ook niet zo heel erg groot, als ik heel eerlijk ben. Alleen waren de kaak en de jukbeenderen van Cyborg beduidend groter.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Holy shit.. brute stare down tussen Coenen en Santos
Marloes absolúút niet geintimideerd door Christine's fysiek!!
Ik ga met je mee wat betreft alle voorspellingen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:31 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Jups. Ik vond hem inderdaad niet echt zijn teakwondo achtergrond teniet doen, heel eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:45 schreef roepdeman het volgende:
Canseco had een goede gameplan...Executie was ook perfect, totdat hij geraakt werd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not impressed by your performance
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Gisteren werd in Zutphen een Beast of The East K1 toernooi gehouden en als je niet in de zaal aanwezig was heb je vandaag op het Internet de kans om alles nog eens te bekijken. Om 18.00 uur beginnen de namen in de gevechten die je als liefhebber zeker wilt zien en zorg dat je drank, chips en pizza bij de hand hebt, want de stream duurt tot vannacht 01.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:25 schreef -_Tommy_- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemeen weer: wat een gejank weer met dat commentaar team. Continue hameren op Frank die ooit ook vechtte en zijn kooi. Keys of the cage, bladiebla. Wel duidelijk te merken dat Strikeforce dingen begint te vinden die ze zelf lekker vinden werken en daardoor echt hun eigen stijl vinden. Vond het trouwens vreemd dat de scheids een aantal keer de cup-check uitvoerde
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 31 januari 2010 18:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]Wat ik nog mooier vond was het feit dat de ref op gegeven moment zo stond scheids klaar, en dan nog bezig was en toen de bel al ging en toen probeerde de vechters nog tegen te houden en toen maar opgaf en het gevecht echt liet beginnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemeen weer: wat een gejank weer met dat commentaar team. Continue hameren op Frank die ooit ook vechtte en zijn kooi. Keys of the cage, bladiebla. Wel duidelijk te merken dat Strikeforce dingen begint te vinden die ze zelf lekker vinden werken en daardoor echt hun eigen stijl vinden. Vond het trouwens vreemd dat de scheids een aantal keer de cup-check uitvoerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |