Omdat ie flink verloren heeft in de UFCquote:Op maandag 25 januari 2010 21:58 schreef GSP het volgende:
Dennis Kang heeft voor 3 gevechten getekend bij W1 MMA. Waarom zo'n kleine bond, is toch wel een jongen met potentie volgens mij
Ja ik las het net, hij was in december 2009 gecut.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Omdat ie flink verloren heeft in de UFC
Vooral tegen Bisping was hij erg matig, Bisping brak hem mentaal toen hij niet voor elkaar kreeg wat hij wilde doen.
Shirt met kortebroek, scheenbeschermers en handschoenenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:50 schreef Paxlie het volgende:
Ik wou dat ik meer tijd had zodat ik ook de training kon volgen daar
Wat voor kleding hebben jullie aan tijdens het trainen?
Laatste training die ik van haar had was bijzonder pittig, ze laat ons allemaal dik zweten! Kom een keer joinen zou ik zeggen!quote:
Haha ok, dan is het duidelijk. Ik dacht even aan iets anders...quote:Op maandag 25 januari 2010 22:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Laatste training die ik van haar had was bijzonder pittig, ze laat ons allemaal dik zweten! Kom een keer joinen zou ik zeggen!
Amsterdamquote:Op maandag 25 januari 2010 23:06 schreef Fyodor het volgende:
[..]
(weet niet welke vestiging je zit?)
quote:Gegard Mousasi will join Georges St. Pierre in Miami this week to assist the UFC welterweight champion for a part of his training camp in preparation for his title defense against Dan Hardy at UFC 111.
GSP veegt idd de vloer aan met Hardy. Serieus, dit is een mismatch.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:32 schreef incognitoomuch het volgende:
Pffff dat is wel tof zeg! Denk dat GSP het wel een stuk pittiger zal hebben dan tegen Hardy.Zowieso zou die Mousasi een contract bij de UFC moeten krijgen! Kom drrrrrrr bij!
En de britten zullen dan zelf aanschouwen hoe hun lievelingetje genadeloos met de vloer word gedweilt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hardy is gewoon weer zo'n gehypte Brit, waardoor de UFC het goed in Engeland wil blijven doen (net als Bisping)
Koscheck heeft verloren, had ie dat niet moeten doen. Hardy heeft een aantal partijen gewonnen, waaronder van Swick. Je kan zeggen wat je wilt, maar niet dat het niet verdiend is. Koscheck moet sowieso niet huilen. Je gaat niet voor de titel vechten kort nadat je verloren hebt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:39 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
En de britten zullen dan zelf aanschouwen hoe hun lievelingetje genadeloos met de vloer word gedweilt.
En terrecht ook dat Koscheck hierover liep te whinen.
Shame on youquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Was dit topic gewoon vergeten![]()
Ben benieuwd naar Lashley's eerste gevecht met wat betekenis.
Vond je dat tegen Bob Sapp dan geen betekenis gevecht?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Was dit topic gewoon vergeten![]()
Ben benieuwd naar Lashley's eerste gevecht met wat betekenis.
Dit is de eerste keer op een major show voor hem. (vechten dan) En Sapp.. achquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vond je dat tegen Bob Sapp dan geen betekenis gevecht?
Ik bedoelde het ook sarcastischquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer op een major show voor hem. (vechten dan) En Sapp.. ach
Kan nu al niet wachten... Zowieso Belfort vs Silva...quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:58 schreef GSP het volgende:
BJ Penn heeft officieel bevestigd in Abu Dhabi te gaan vechten
Ja, ik vind dat ze het echt goed doen! Ik vind het een beetje de MFC van USA het worden, MFC (organisatie uit Canada) doet het imo ook geweldig met de middelen die ze hebben.quote:
Z'n laatste gevecht was tijdens een UFC FN waarbij hij gediskwalificeerd werd tegen Matt Hamill. Jon Bones heeft erg veel potentieel!quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:44 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Kan nu al niet wachten... Zowieso Belfort vs Silva...
Two of the most dynamic light heavyweights in the game clash on Sunday, March 21, when Muay Thai ace Brandon “The Truth” Vera takes on dangerous 22-year-old phenom Jon “Bones” at the Odeum Colorado in Broomfield, Colo.
Laatste gevecht van Bones.... was dat niet UFC94..? Zo'n jonge gast... en nu al keihard op dreef!![]()
Ik ben benieuwd. Ze hebben in ieder geval wel een boel bekende namen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ze het echt goed doen! Ik vind het een beetje de MFC van USA het worden, MFC (organisatie uit Canada) doet het imo ook geweldig met de middelen die ze hebben.
Vind het sowieso altijd leuk als er een promotie lekker aan de weg timmert om beter te worden. Had destijd ook een uitgebreide post over Bellator en zie waar ze nu staanik vind het knap!!
Shine Fights Roster Vooral een leuke Welterweight division
en voor zijn DQ match heeft hij Jake O'brien verslagen, wel bij blijven hequote:Op woensdag 27 januari 2010 14:44 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Kan nu al niet wachten... Zowieso Belfort vs Silva...
Two of the most dynamic light heavyweights in the game clash on Sunday, March 21, when Muay Thai ace Brandon “The Truth” Vera takes on dangerous 22-year-old phenom Jon “Bones” at the Odeum Colorado in Broomfield, Colo.
Laatste gevecht van Bones.... was dat niet UFC94..? Zo'n jonge gast... en nu al keihard op dreef!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |