Het lijkt wel of hij Uggs aanheeftquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Chico begint m op te voeden![]()
Heb ik nog iets gemist hier???
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Dat is helemaal niet zielig, hij was al de hele tijd Chico wakker aan het krabbelen, en dat wil Chico niet, hij doet m geen pijn of zo hoor , hij laat m gewoon ff merken dat ie moet nokken![]()
Chico is de baas in huis. En dat moeten alle honden zo snel mogelijk leren natuurlijk.
Ik heb die slaapzakjes trouwens gewoon van dat stevige bontstof gemaakt, en de honden kruipen er zonder probleem zelf in, ze staan niet echt open of zo.
Maar ze kruipen hier ook zelf in dekbedden en kussenslopen en zo
Dan moet je fleece en een dikkere stevigere stof nemen, van dat borg of zoquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat ie dat de hele tijd al doet zien we natuurlijk niet. Zo leek het wel zielug hoor..
Ik heb een fleecekleed gehaald, wil voor poezz een paar maken. Maar dat blijft van zichzelf niet goed openstaan natuurlijk, hoewel ze er wel graag onder/in ligt.
Hm, 'k zal es puzzelen.. Fleecekleed is groot genoegquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan moet je fleece en een dikkere stevigere stof nemen, van dat borg of zo![]()
Zoals deze:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Kheb ook nog wat fotootjes ( was ff nassi maken voor in mn bento, met gamba's)
Op kantoor nog, Chico slaapt ook lekker op Sjon![]()
[ afbeelding ]
En ja hoor, zelfs Bil is niet meer bang ( kijk die verrekte mongool brutaal kijken)
[ afbeelding ]
Bill is al gewoon helemaal chill met Sjon:
[ afbeelding ]
En thuis, brutaal bekkie:
[ afbeelding ]
Spelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitdagen ( zn oor is geplakt en ik hoef t niet eens helemaal in te tapen, gewoon twee stukkies tape aan de binnenkant en het staat perfect, dus das ook weer een meevaller, hij merkt niet eens dat het er zit)
[ afbeelding ]
Das om zn oortjes te helpen staan ja, niet perse voor de show hoor, staande oren horen bij een naakte, en tis gewoon mooier. Chico heeft een hangoor, maar dat is een bloemkooloor, daar is hij in gebeten, dat is gewoon stuk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:52 schreef JJH het volgende:
Dat tapen is er om voor te zorgen dat ie mooie showoren krijgt ofzo?
Dan waait de wind er beter in.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das om zn oortjes te helpen staan ja, niet perse voor de show hoor, staande oren horen bij een naakte, en tis gewoon mooier. Chico heeft een hangoor, maar dat is een bloemkooloor, daar is hij in gebeten, dat is gewoon stuk.
Oortjes blijven ook frisser als ze staan, kunnen ze lekker luchten
Neeeeee, JIJ woont ver wegquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:00 schreef Morretje het volgende:
Oh echt oh-oh, waarom woon jij zo ver weg?Ik had zo graag een keertje met je hondjes geknuffeld!
Hij heeft ook zo leuk voor witte sokken en achter zwart met witte tenen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:01 schreef Maes het volgende:
Die Sjonnie die komt er welIk ben met Non, het lijken echt Uggs
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:02 schreef JJH het volgende:
Ik ga trouwens eerst even naar een verse herhaling van de Lullo's kijken.![]()
Oooooh tnnx voor de tipquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:02 schreef JJH het volgende:
Ik ga trouwens eerst even naar een verse herhaling van de Lullo's kijken.![]()
ja!!!! voeg je me toe op FV?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Maar je gaat toch niet thuis uit zo een bakje eten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh, ik wil denk ik ook een bento gaan aanschaffen. Niet dat ik op het werk lunch, want zoveel uur achter elkaar werk ik niet, maar voor thuis aangezien ik een hekel aan brood heb. Heb jij toevallig sites met recepten?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zwangerschapsinfo:BuikfotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben blij joh, nu wordt het NOG echter
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Oh wacht je staat daar hetzelfde inquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe heet je in het echt ook alweer
Jaaaa idd buikfoto!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Buikfoto![]()
Ja maar, ja maar.. Die bh!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Buikfoto![]()
Oh kom op, wie ziet dat nou op Ravage naquote:
BUIKFOTO FTW!!!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaaa idd buikfoto!
Zonde he, dat er geen leuke zwangerschapslingerie is ofzo.
Ikke!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kom op, wie ziet dat nou op Ravage na
Nou ja, misschien niet uit zo'n bakje, maar de dingen die jij maakt zien er zo lekker uit altijdquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet thuis uit zo een bakje eten?
Ik heb geen recepten, ik doe zelf ook maar wat hoor
Nou vooruit dan: http://www.hema.nl/nl-nl/(...)-%2821563399%29.aspxquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, die bh moeten we idd ook zien.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |