quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaaaaaaaaai![]()
Nog steeds Tukloos![]()
Potver, vrienden van ons hadden vandaag de 20-weken echo en ze wilden weten wat er uitkomt.
Bij de vorige mochten wij het ook direct weten, dus toen nog van af Gozo naar NL gebeld (duuuuuuuuur) om te horen dat ze een meisje gingen krijgen.
Dus ik net weer bellen; zegt ze "ja, alles gezond, hartje gezien, darmpjes...zooooo mooi en bijzonder".
En ik maar "jaaaaa, fijn...maar wat wordt het nou!!!"![]()
Willen ze het niet vertellen
Nay joh. Da's een neptest en niet echt representatief.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef Ynske het volgende:
en gaan er vandaag mensen de nationale IQ test doen?
Miss is het zo'n kindje waarbij je het niet weetquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaaaaaaaaai![]()
Nog steeds Tukloos![]()
Potver, vrienden van ons hadden vandaag de 20-weken echo en ze wilden weten wat er uitkomt.
Bij de vorige mochten wij het ook direct weten, dus toen nog van af Gozo naar NL gebeld (duuuuuuuuur) om te horen dat ze een meisje gingen krijgen.
Dus ik net weer bellen; zegt ze "ja, alles gezond, hartje gezien, darmpjes...zooooo mooi en bijzonder".
Nou, dat was idd de voornaamste reden waarom ik beldequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Afknapper!
Jeez, wel een beetje raar dat ze het nu niet willen vertellen....![]()
Ik heb je toegevoegd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
It's too late for me! But SAVE YOURSELVES WHILE YOU STILL CAN!!!!1!1!1!!!!![]()
![]()
![]()
Ja, ik bedoelde yourselves. Jaja.![]()
Les Poppys?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:00 schreef JJH het volgende:
Crap, ik zit al de hele dag te bedenken hoe dat ene liedje ook alweer heet wat door zo'n frans jongenskoortje gezongen word. Jaren 70 volgens mij.
Echt heel catchy en je zingt het zo mee.
Iemand die het toevallig weet?
Flauw.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaaaaaaaaai![]()
Nog steeds Tukloos![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Miss is het zo'n kindje waarbij je het niet weet
Kan me voorstellen dat het dan tegenvalt. Maar ja, hun kind en hun keuze. Misschien vinden ze deze keer de de verrassing leuker.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dat was idd de voornaamste reden waarom ik belde![]()
Ik had vanmiddag nog gesmst dat ik heeeel nieuwsgierig was en ze vanavond nog wel zou bellen.
Was best lastig om enthousiast te doen
Wat, die heb je hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor...ze had het steeds over "het" en 1x een "hij" verspreking
Vond ik eiks ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Flauw.
Maar toch leuk om te horen dat alles goed gaat.
Flauw zeg, als ze het de vorige keer wel verteld hebbenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaaaaaaaaai![]()
Nog steeds Tukloos![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Les Poppys?
Non, No rien n'a changer ofzoiets?
Haha ja dat zal wel.. Das superleuk om te weten!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dat was idd de voornaamste reden waarom ik belde![]()
Ik had vanmiddag nog gesmst dat ik heeeel nieuwsgierig was en ze vanavond nog wel zou bellen.
Was best lastig om enthousiast te doen
Kijken of het lukt als ik je toevoeg als buur!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd.Kan je alleen nog geen buur maken maar dat komt wel.
Ja, dat meisje met balletjes in der buik tochquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat, die heb je hoor.
Was bij House zelfs een keertje ofzo
Dus je weet het al wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor...ze had het steeds over "het" en 1x een "hij" verspreking
Haha!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het dan tegenvalt. Maar ja, hun kind en hun keuze. Misschien vinden ze deze keer de de verrassing leuker.
Mijn broer heeft ons 3 keer voorgelogen. Toen hij bij de vierde de waarheid vertelde geloofden we hem niet meer.
Ik weet 't niet meer precies.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, dat meisje met balletjes in der buik toch
Jep....quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:04 schreef Morretje het volgende:
[..]
Flauw zeg, als ze het de vorige keer wel verteld hebben![]()
Ze weten het zelf wel dus?
Muziekkennert dat ik benquote:
jaaaaa kweet welke je bedoeldquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:00 schreef JJH het volgende:
Crap, ik zit al de hele dag te bedenken hoe dat ene liedje ook alweer heet wat door zo'n frans jongenskoortje gezongen word. Jaren 70 volgens mij.
Echt heel catchy en je zingt het zo mee.
Iemand die het toevallig weet?
Nooo, nooo riejen sjansjeeee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das geen muziek, das gelegaliseerde gehoorbeschadiging
Gotta love the classics.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das geen muziek, das gelegaliseerde gehoorbeschadiging
Hij staat er alquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaaaaa kweet welke je bedoeld
ga ff googlen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaaaaa kweet welke je bedoeld
ga ff googlen
Seent Sjimmie is kumming dauwn akross die allieweequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nooo, nooo riejen sjansjeeee.
Toe Toe Ta Kontinueeeew
die jaquote:
Uppon du boelevaaar laik a zipgunon purreed.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
Seent Sjimmie is kumming dauwn akross die alliewee
Ohquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is 8 kilo
Het zijn 32 pakjes van 250 gram
Laits of a sigaret, hies insubordinet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uppon du boelevaaar laik a zipgunon purreed.
Op rode rozen vallen tranen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Maar goed dat ik dadelijk ga repeteren. Krijg ik dat liedje tenminste uit mijn hoofd.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Seent Sjimmie is kumming dauwn akross die alliewee
Up on de boelvart laik a sipkun on pareet
Doe eens titel erbij.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uppon du boelevaaar laik a zipgunon purreed.
quote:
Ik moet dadelijk ook weg. Maar als ik thuiskom wachten er verse aardbeitjes op me.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:11 schreef Bamba het volgende:
Pfff ik heb vanavond helemaal geen tijd om te boeren. Ik ben m'n acrylnagels aan het bijvullen en heb alleen nog maar m'n linkerhand gedaan en daar deed ik al ruim een uur over
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:11 schreef Bamba het volgende:
Pfff ik heb vanavond helemaal geen tijd om te boeren. Ik ben m'n acrylnagels aan het bijvullen en heb alleen nog maar m'n linkerhand gedaan en daar deed ik al ruim een uur over
St. Jimmy - GreenDayquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Doe eens titel erbij.![]()
Echt, ik ken heel veel muziek. Maar uitvoerende artiesten en titels zijn een ramp
lekker! met slagroom? en choco om in te dippen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet dadelijk ook weg. Maar als ik thuiskom wachten er verse aardbeitjes op me.
Ik heb echt megaveel geld nu, dus ga straks nog wel even m'n boerderij upgraden ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet dadelijk ook weg. Maar als ik thuiskom wachten er verse aardbeitjes op me.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]ik dacht aan een ander soort boeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |