Pas op met wat je zegt.... voor je het weet staat ie elke dag op de stoep om mee te etenquote:
Op dit moment of in het algemeen?quote:
Ik was juist van plan dat bij hem te gaan doen alsie hier woontquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt.... voor je het weet staat ie elke dag op de stoep om mee te eten..
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef Fha het volgende:
Ik was juist van plan dat bij hem te gaan doen alsie hier woont![]()
Ik kijk graag vooruitquote:
succesquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
Ik doe maar weer mee met de nationale iq test
Dat is een nieuw geloof?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
he he, eindelijk tijd voor mijn synology ds409
oehquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor mij wel, 3Tb ruimte om te vullen
nog veel mooier, dat ding kan zelf downloadenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
oeh
Daar past je download collectie wel op
Oehquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog veel mooier, dat ding kan zelf downloaden
Ik vind het ook goedquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef Fha het volgende:
Volgens BNN heb ik een IQ van 130. Ik vind het goed
Das pas speelgoedquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
het is ook nog een emailserver, media server, backup device, ftp, itunes service, photo station, webserver en surveilance station als ik de webcam eraan knoop
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
het is ook nog een emailserver, media server, backup device, ftp, itunes service, photo station, webserver en surveilance station als ik de webcam eraan knoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |