nu hoop je dat het een clitpiercing is zekerquote:
Piercings laten dat ding niet afgaanquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wil graag gefouilleerd worden op vliegvelden?
Astuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu afwachten of hij niet uitgroeit, wat zeer waarschijnlijk wel gaat gebeuren
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
ah het zijn knookjes. Heb jer er eentje door je neus?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Piercings laten dat ding niet afgaan
Tweequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ah het zijn knookjes. Heb jer er eentje door je neus?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Astudaar heb ik mijn klokkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu afwachten of hij niet uitgroeit, wat zeer waarschijnlijk wel gaat gebeurennee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Aaahwquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
AstuHip hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu afwachten of hij niet uitgroeit, wat zeer waarschijnlijk wel gaat gebeuren
Maar is dat niet hartstikke onhandig?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Voor wat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Hip hoor!
Maar is dat niet hartstikke onhandig?
voor als je er een horloge wilt dragenquote:
Dat wil ik niet. En dan nog past die er nog prima onderquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor als je er een horloge wilt dragen
Als je honger hebt moet je gewoon etenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Fha het volgende:
helemaal overnagedenkt![]()
Mogen we nu al beginnen met het avond eten of nog niet? Ik heb honger
jij mag datquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Fha het volgende:
helemaal overnagedenkt![]()
Mogen we nu al beginnen met het avond eten of nog niet? Ik heb honger
Ik ga wat in de pot storten als ik thuis benquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb net ff geld in de bus gestort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |