Wetenschap zegt juist dat er geen rassen bestaan binnen het mensenras. Vroeger gebruikte ze "scientific racism" om rassen te onderscheiden en een ras superior te maken dan de andere.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:24 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Door racisten is onderverdeeld in meerdere rassen?Ik dacht dat de wetenschap daarvoor verantwoordelijk was. Jank niet zo over racisme.
de meiden met een psychische stoornis had ik bewust even buiten beschouwing gelaten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou ik ken wel best wel veel. Ik zit op een hogere opleiding, en meeste van mijn donkere vrienden ook, en wij hebben allemaal meerdere blanke dames gehad die HBO of hoger deden.
En jij bent grappig. Vroeger klaagde je Nadiaschoonheid aan omdat ze te veel stereotypeerd maar nu doe je het zelf. Hypocriet.
De meerderheid van blanke vrouwen zijn wel gestoord, dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:02 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
de meiden met een psychische stoornis had ik bewust even buiten beschouwing gelaten.
Truequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
De meerderheid van blanke vrouwen zijn wel gestoord, dan.
Smaken verschillen, kan het mij niet voorstellen dat een volwassen vrouw zich interesseert in de stoere/huil verhalen van de neger met zijn klikklakquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:30 schreef Armoed het volgende:
Knappe negerinnen
Het meeste is al gezegd in deze topic, maar veel Nederlanders zijn gewoon niet zo interessant in vergelijking met de meeste negers.
wat is klikklakquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Smaken verschillen, kan het mij niet voorstellen dat een volwassen vrouw zich interesseert in de stoere/huil verhalen van de neger met zijn klikklak
quote:
bestaat niet. Net zoals 'de blanke' niet bestaat. Er bestaan intelligente en minder intelligente blanken, aardigen en minder aardigen, etc.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Smaken verschillen, kan het mij niet voorstellen dat een volwassen vrouw zich interesseert in de stoere/huil verhalen van de neger met zijn klikklak
jij bent blank en gaat met een zwarte man toch? hoe kijkt jouw omgeving daar tegenaan? jouw ouders etc als ik vragen mag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:28 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
bestaat niet. Net zoals 'de blanke' niet bestaat. Er bestaan intelligente en minder intelligente blanken, aardigen en minder aardigen, etc.
Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik met een zwarte man ga.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
jij bent blank en gaat met een zwarte man toch? hoe kijkt jouw omgeving daar tegenaan? jouw ouders etc als ik vragen mag?
o sorrie! dat was dan iemand anders, hihiquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik met een zwarte man ga.
Ze is Sigmund Freud.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je erbij komt dat ik met een zwarte man ga.
wie is dat?quote:
kijk dan naar al die prof voetballers!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:27 schreef Tyler..Durden het volgende:
Denk dat het vooral met seks te maken heeft. Ik zie bijvoorbeeld niet veel mooie blanke vrouwen trouwen met zwarte mannen.
Dat telt niet, voetballers krijgen sowieso alle mooie vrouwen.. Google eens op Peter Crouch, bloedmooie vriendin heeft hij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
kijk dan naar al die prof voetballers!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Dat telt niet, voetballers krijgen sowieso alle mooie vrouwen.. Google eens op Peter Crouch, bloedmooie vriendin heeft hij.
En het is natuurlijk ook wat makkelijker voorstellen aan je vader dan je zwarte vriendje uit Klarendal.
Die eindigen meestal in een scheiding. Zoals bij mijn oudersquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja je hebt wel gelijk. die voetbalvrouwen zouden zelfs met een dwerg gaan , zolang die maar hun gucci-schoentjes kan betalen. Maarja er zijn vast gezonde relaties met zwarte mannen en blanke vrouwen maar niet superveel volgensmij.
je vader was een profvoetballer?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die eindigen meestal in een scheiding. Zoals bij mijn ouders
Bijna goed. Broer van een profvoetballerquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
je vader was een profvoetballer?
mag ik eerlijk ergens over zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bijna goed. Broer van een profvoetballer
Donkere mannen gaan over het algemeen sneller vreemd dan een Hollandse man. Zit in het aart van het beestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |