quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Anders lees je even de post boven de jouwe
Ik zou die intro ook wel willen zien. Maar wil mijn oude saves ook niet verwijderen. Ik vind dat niks dat meenemen van die saves. Je hebt altijd het gevoel dat je iets mist. Het liefst begin ik echt helemaal 'overnieuw'.quote:
Ik vind het juist een van de leukste dingen aan deze game, hierdoor dacht ik beter na toen ik deel 1 voor de tweede keer speelde, omdat ik die save wilde gaan gebruiken voor ME2quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zou die intro ook wel willen zien. Maar wil mijn oude saves ook niet verwijderen. Ik vind dat niks dat meenemen van die saves. Je hebt altijd het gevoel dat je iets mist. Het liefst begin ik echt helemaal 'overnieuw'.
quote:I'm a Bioware dev, I'd like to clear this up... Anyone worried about Cerberus Network issues read below:
- The Cerberus Network is essentially a stream of free DLC.
- Every new copy of the game comes with it.
- It is NOT a "license to purchase DLC"
- People without it WILL be able to purchase any future paid DLC, but will miss out on the stream of freebies that we have lined up
- People who buy the game used can purchase a Cerberus code to get in on the stream.
De Cerberus Network wordt erg cool,... ben zo benieuwd. Nog maar een weekje ofzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb niks gezegd over die DLC store
[..]
Mass Effect is altijd meer een shooter geweest dan rpg, het komt dan ook uit de VS. Alles is daar een shooter.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:26 schreef Cheiron het volgende:
Het lijkt mij veel meer een shooter dan een rpg als ik alle filmpjes zie. Dat zou ik wel jammer vinden..
Ik denk eerder een goede combinatie van beide!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:26 schreef Cheiron het volgende:
Het lijkt mij veel meer een shooter dan een rpg als ik alle filmpjes zie. Dat zou ik wel jammer vinden..
Nou ja, ik gebruikte bij deel 1 heel vaak de spatie om alles stil te zetten en orders uit te delen. Dat vond ik het vetste (samen met het verhaal) van deel 1. IN de huidige filmpjes zie ik maar heel weinig terug van strategie en zie ik gewoon GoW...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:27 schreef emokid het volgende:
[..]
Mass Effect is altijd meer een shooter geweest dan rpg, het komt dan ook uit de VS. Alles is daar een shooter.![]()
In deel 1 had ik de tactieken eigenlijk pas echt nodig op hardcore niveau. Normal was de game te makkelijk. Toch,... in deel 2 komt dat echt wel goed. De verschillende classes zijn duidelijk verbeterd. Ik denk wel dat het shooter element los van de tactische keuzes verbeterd is en dat is goed nieuws.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou ja, ik gebruikte bij deel 1 heel vaak de spatie om alles stil te zetten en orders uit te delen. Dat vond ik het vetste (samen met het verhaal) van deel 1. IN de huidige filmpjes zie ik maar heel weinig terug van strategie en zie ik gewoon GoW...
Echt een spel voor mij dusquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:26 schreef Cheiron het volgende:
Nee joh, vandaag al te spelenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Nog maar 6 dagen![]()
(verkapte TVP)
-edit- kappen met verkapte warez post.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:13 schreef kepler het volgende:
[..]
Je weet dat het een 'foute' release is? Het verhaal schijnt in verkeerde volgorde verteld te worden
Ik moet nog zien of die release date delivery echt gaat werken. Meteen dinsdag even de DLC aanslingeren. Free content.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:59 schreef speknek het volgende:
Volgens hunzelf niet, gelukkig leveren ze meestal wel binnen drie dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |