Doet MS wel vaker met grote titels, snel lekken en dan er een code in zetten waardoor ze automatisch worden gebanned van Xbox Live, was ook met Borderlands en MW2 zo. Zou zeer terecht zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:56 schreef Bart het volgende:
De Xbox-versie is alweer gelekt, te triest voor woorden. Ik hoop dat het zo'n neppe versie is waar een of andere leuke 'bug' in zit dat je na een half uur niet verder komt ofzo
Dat zou inderdaad ook wel mooi zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Doet MS wel vaker met grote titels, snel lekken en dan er een code in zetten waardoor ze automatisch worden gebanned van Xbox Live, was ook met Borderlands en MW2 zo. Zou zeer terecht zijn.
Of dat er binnenkort weer een ban-ronde volgt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:56 schreef Bart het volgende:
De Xbox-versie is alweer gelekt, te triest voor woorden. Ik hoop dat het zo'n neppe versie is waar een of andere leuke 'bug' in zit dat je na een half uur niet verder komt ofzo
dude, MS lekt zelf echt geen spellen hoor!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Doet MS wel vaker met grote titels, snel lekken en dan er een code in zetten waardoor ze automatisch worden gebanned van Xbox Live, was ook met Borderlands en MW2 zo. Zou zeer terecht zijn.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Topic opgeschoond. GEEN warez praat hier. Laatste waarschuwing voor de downloaders.
quote:"If a player has no Mass Effect save files, Mass Effect 2 will start with an introduction sequence which, in combination with interactive decisions made by the player, introduces new players to the storyline and establishes a “canon” backstory"
http://masseffect.wikia.com/wiki/Mass_Effect_2
Misschien ga ik dan toch wel een nieuwe character maken. Ik kan ook niet Mass Effect nog een keer uitspelen want er is iets mis met de cd ofzo. Details kunnen niet geladen worden dus alles ziet er wazig uit. En DAT DOET PIJN!! ( Aan mijn ogen. )quote:
Klinkt goed zeg, fijn om te zien dat het verhaal toch weer het belangrijkste aspect de game is geworden.quote:
Wahahahaha *kuch* *kuch*quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:01 schreef SoldMayor het volgende:
Nee maar wordt wel gezien als de KONING van deze game stijl...
piracy enzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:45 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG...je moet een DLC code kopen om toegang te krijgen tot een winkel waar je DLC kunt kopen.![]()
Die code voor die eerste zit trouwens wel gratis bij elke nieuwe game.
http://store.steampowered.com/app/901242/quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:22 schreef DustPuppy het volgende:
26 Januari op steam.
Ik heb de digital deluxe edition al ge-preorderd.
Nu alleen maar wachten tot ie vrij gegeven wordt.
Amazon.co.uk doet niet aan release date delivery?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:52 schreef speknek het volgende:
Jammer dat Amazon niet eerder uit gaat leveren, krijg ik hem pas begin februari. Was wel maar 36 pond incl. verzendkosten.
Slim tochquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:45 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG...je moet een DLC code kopen om toegang te krijgen tot een winkel waar je DLC kunt kopen.![]()
Die code voor die eerste zit trouwens wel gratis bij elke nieuwe game.
Anders lees je even de post boven de jouwequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |