En ik dacht op de achtergrond een Belgische vlag te zien dus heb heel de Nederland/Belgische grens afgezocht.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist, bijna aan de Duitse grens dus staat er op de vlag op de boom ook Erdbeeren
Misschien had ik mn hint eerder moeten laten vallen in jouw geval ...quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:01 schreef Mascleta het volgende:
[..]
En ik dacht op de achtergrond een Belgische vlag te zien dus heb heel de Nederland/Belgische grens afgezocht.
dat is om de boze geesten van de begraafplaats aan de achterkant buiten de deur te houdenquote:
dit is al beter:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:21 schreef chufi het volgende:
Een giga vergrootglas dan, ik heb het nog niet ontcijferd ....
goed gevonden!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:07 schreef chufi het volgende:
Pfff gevonden hier : Slaperdijkweg / Oostlaan, Haarlem,
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:50 schreef redunzl het volgende:
Rijksweg West, Hoogezand-Sappemeer, GR, Nederland
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:38 schreef chufi het volgende:
Vissersdorp aan het IJsselmeer lijkt het me, maar kan het niet vinden
nog meer inzoomen dusquote:Op maandag 15 februari 2010 19:10 schreef redunzl het volgende:
[..]
![]()
wat je nu ziet is zo ongeveer het hele 'dorp'
ja zoietsquote:Op maandag 15 februari 2010 23:46 schreef redunzl het volgende:
[..]
of zoeken waar je het niet verwacht
het is ook een enorme instinker...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:01 schreef Meike26 het volgende:
Zo maf, de foto zit vol met hints (en je hebt ook nog eens 2 heel bruikbare hints gegeven), maar toch vind ik hem maar niet
helemaal goed!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:57 schreef chufi het volgende:
Sluisweg, Wons in Friesland
Kornwerderzand voor de duidelijkheid
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Het moet de Structuurweg zijn trouwens
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:21 schreef chufi het volgende:
Iets over mandemakers?
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Als je nou een lokatie geeft kan ik daar op antwoorden of je in de buurt zit, weet je gelijk of je goed of fout zit..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:38 schreef Meike26 het volgende:
Dat kan ik op 2 manieren opvatten... en als ik verkeerd zit, zit ik ook gelijk goed verkeerd
Das wel goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:44 schreef Meike26 het volgende:
Edit: Laat maar het kwartje eitje viel pas laatOmmeletje = eieren = barneveld
Dan moet het dus hier zijn ! De Baron van Nagellstraat in Barneveld
De verborgen hint waarover ik het had, was de Daihatsu Feroza die op de foto staat. Er zit bestickering op dat ding.... maar nergens op het net een Feroza te vinden van dit bedrijf![]()
Komt niet vaak voor, maar ik kan én kaartlezen, en ik kan kaart/realiteit goed met elkaar matchen... kruispunt was dus snel gevonden in de regio Barneveldquote:
Goed hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:59 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor, maar ik kan én kaartlezen, en ik kan kaart/realiteit goed met elkaar matchen... kruispunt was dus snel gevonden in de regio Barneveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |