abonnement Unibet Coolblue
pi_77285598
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:43 schreef bambino het volgende:
[TK] Entourage 1-5 IMPORT

Niet eens,

Ik had via een website een stuk of wat series besteld, uiteindelijk waren een paar niet op voorraad en aangezien ik al betaald had ging ik akkoord met 4 keer dezelfde (ik heb er ook een zelf dus heb er nu 5)
Daarom verkoop ik ze. Ik ging ook niet akkoord met MAAR 4 keer dezelfde, dus als het goed is krijg ik er over enige tijd nog 2 ofzo bij.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_77294327
Het stelselmatig misbruiken van software en deze vervolgens legaal doorverkopen via fok mag blijkbaar aangezien deze meneer nog steeds zijn spullekes te koop aan biedt?

[TK] X360 Games (Darksiders, Bayonetta, Mass Effect 2, +)

Lijkt me duidelijk dat hij, weliswaar legale, software verkoopt die op elk moment onbruikbaar gemaakt kan worden door Microsoft. Gemaakte kopietjes kunnen altijd geregistreerd worden via de servers/brakke hack-firmware en aanliggende accounts worden vervolgens insta-banned van XBL.

ERG ERG grijs gebied lijkt me zo
pi_77295203
Mjah, ik ben wel benieuwd naar de antwoord van 1 van de V&A mod
pi_77295356
Hij verkoopt een originele game waar niks mee gebeurt is. Mocht blijken dat de koper in de problemen is gekomen omdat die niet meer online kan of enige beperkingen heeft tijdens het spelen van zijn gekochte game dan kunnen we er tegen optreden. Zolang dat niet aan de orde is gaan we dus ook niet dit aanpakken

Zoals superfruitig al zegt is het een grijs gebied en afwachten...
pi_77295378
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Het stelselmatig misbruiken van software en deze vervolgens legaal doorverkopen via fok mag blijkbaar aangezien deze meneer nog steeds zijn spullekes te koop aan biedt?

[TK] X360 Games (Darksiders, Bayonetta, Mass Effect 2, +)

Lijkt me duidelijk dat hij, weliswaar legale, software verkoopt die op elk moment onbruikbaar gemaakt kan worden door Microsoft. Gemaakte kopietjes kunnen altijd geregistreerd worden via de servers/brakke hack-firmware en aanliggende accounts worden vervolgens insta-banned van XBL.

ERG ERG grijs gebied lijkt me zo
Je hebt helemaal gelijk en het is ook een lastig gebied, zeker omdat we het niet kunnen "bewijzen". Elke user met xbox games kan dit blijkbaar doen. We nemen het mee naar achter en gaan kijken of we dit gaan toelaten of niet.
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 12:21 schreef bambino het volgende:

[..]
We blijven bij ons standpunt, welk verhaal er ook om heen hangt, 4 exemplaren is niet goed te praten dus vandaar het slotje.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_77295511
Ok, kan ik me wel in vinden.
pi_77295896
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Het stelselmatig misbruiken van software en deze vervolgens legaal doorverkopen via fok mag blijkbaar aangezien deze meneer nog steeds zijn spullekes te koop aan biedt?

[TK] X360 Games (Darksiders, Bayonetta, Mass Effect 2, +)

Lijkt me duidelijk dat hij, weliswaar legale, software verkoopt die op elk moment onbruikbaar gemaakt kan worden door Microsoft. Gemaakte kopietjes kunnen altijd geregistreerd worden via de servers/brakke hack-firmware en aanliggende accounts worden vervolgens insta-banned van XBL.

ERG ERG grijs gebied lijkt me zo
Nee, het is absoluut geen grijs gebied. Alle schijfjes die verkocht worden zijn identiek, ze hebben ook allemaal dezelfde security sector (waar het de verkoper om gaat). Wat de verkoper doet moet hij zelf weten, dat is niet onze zaak. Het feit blijft dat een koper van zo'n spel geen hinder ondervind en ook niet gebanned kan worden door MS aangezien er geen unieke code per schijf is.
Powered by Janetje®
pi_77296179
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:27 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Nee, het is absoluut geen grijs gebied. Alle schijfjes die verkocht worden zijn identiek, ze hebben ook allemaal dezelfde security sector (waar het de verkoper om gaat). Wat de verkoper doet moet hij zelf weten, dat is niet onze zaak. Het feit blijft dat een koper van zo'n spel geen hinder ondervind en ook niet gebanned kan worden door MS aangezien er geen unieke code per schijf is.
Begrijp ik het goed dat wij met zijn allen exact dezelfde dvds (mits hetzelfde spel en consoleplatform uiteraard) hebben en geen onderscheid kan worden gemaakt door microsoft?
pi_77296814
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:27 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Nee, het is absoluut geen grijs gebied. Alle schijfjes die verkocht worden zijn identiek, ze hebben ook allemaal dezelfde security sector (waar het de verkoper om gaat). Wat de verkoper doet moet hij zelf weten, dat is niet onze zaak. Het feit blijft dat een koper van zo'n spel geen hinder ondervind en ook niet gebanned kan worden door MS aangezien er geen unieke code per schijf is.
Zonder achterliggend onderzoek gedaan te hebben geloof ik er geen kut van (MS kennende, het grootste nazibedrijf atm.)
pi_77298081
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:33 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Begrijp ik het goed dat wij met zijn allen exact dezelfde dvds (mits hetzelfde spel en consoleplatform uiteraard) hebben en geen onderscheid kan worden gemaakt door microsoft?
Inderdaad, misschien dat er een regiobeveiliging op zit maar in ieder geval geen unieke code zoals gesuggereerd.
Powered by Janetje®
pi_77298671
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:14 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Inderdaad, misschien dat er een regiobeveiliging op zit maar in ieder geval geen unieke code zoals gesuggereerd.
Ik gooi mijn verzameling xbox360 games in de aanbieding wegens onlangs ingewonnen info. Wie biedt?

Oke oke... Best dom van microsoft dan Bedankt voor de feedback

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2010 17:52:17 ]
pi_77301899
verkocht, slotje graag: [TK] iPod shuffle 4 GB black
ik * mn liefje *
Nikon D50 + 18-55 + 55-200 + 70+300
pi_77302038
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_77318574
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hij verkoopt een originele game waar niks mee gebeurt is. Mocht blijken dat de koper in de problemen is gekomen omdat die niet meer online kan of enige beperkingen heeft tijdens het spelen van zijn gekochte game dan kunnen we er tegen optreden. Zolang dat niet aan de orde is gaan we dus ook niet dit aanpakken

Zoals superfruitig al zegt is het een grijs gebied en afwachten...
dan is de verkoper al weg he !
Maar goed, je hebt toch ook mensen van games.fok die misschien iets uit zouden kunnen zoeken ?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_77319963
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:43 schreef bambino het volgende:
[TK] Entourage 1-5 IMPORT

Niet eens,

Ik had via een website een stuk of wat series besteld, uiteindelijk waren een paar niet op voorraad en aangezien ik al betaald had ging ik akkoord met 4 keer dezelfde (ik heb er ook een zelf dus heb er nu 5)
Daarom verkoop ik ze. Ik ging ook niet akkoord met MAAR 4 keer dezelfde, dus als het goed is krijg ik er over enige tijd nog 2 ofzo bij.
Zou een van de modjes hier een keer op kunnen reageren.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_77321210
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 01:01 schreef bambino het volgende:

[..]

Zou een van de modjes hier een keer op kunnen reageren.
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:18 schreef rene90 het volgende:

We blijven bij ons standpunt, welk verhaal er ook om heen hangt, 4 exemplaren is niet goed te praten dus vandaar het slotje.
pi_77321218
Ah my bad dat had ik niet gelezen.

Mag ik er wel 1 verkopen?
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_77325335
Mijn topic [TK] Te Koop *spoed* : 3 dozen vol Scalectrix racebaan ! kan dicht, ik heb een koper gevonden !!
pi_77328904
Mag weer open [TK] JCV Surround Receiver
Zou hij aub opgeschoond mogen worden..?
pi_77337747
geachte mods , ik heb uw hulp nodig bij de volgende deal
[GEZ] APPLE USB CABLE

hierop kreeg ik een reactie van de user Smaharba
dat hij deze kabel wel kon leveren. (deze deal is van december 2009!!!!)

Ik heb het geld direct overgemaakt , maar zit nog altijd zonder kabel.
Smaharba beloofde beterschap (na diverse smoezen, postzegel vergeten , 2e keer brievenbus leeggeroofd etc en zou nogmaals een kabel sturen.
tot op heden nog altijd niets ontvangen.

Indien nodig kan ik de volledige pm conversaties toesturen.
Kunnen jullie deze user tot de orde brengen om alsnog te leveren danwel geld te retouren?
Het was maar 5 euro , maar toch.

edit
inmiddels weer pm ontvangen dat de kabel gister zou zijn verstuurd ,
maar de postbode is vanmiddag geweest en weer niks
we wachten weer af ..... zouden jullie de zaak willen blijven polsen , c.q navraag doen
?

[ Bericht 18% gewijzigd door xdc op 27-01-2010 16:00:04 ]
pi_77340266
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:15 schreef ChickenSpikey het volgende:
Mag ook dicht: [TK] Bluray - The Day the Earth Stood Still
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:46 schreef Meike26 het volgende:
Mijn topic [TK] Te Koop *spoed* : 3 dozen vol Scalectrix racebaan ! kan dicht, ik heb een koper gevonden !!
beide dicht.
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:14 schreef ChickenSpikey het volgende:
Mag weer open [TK] JCV Surround Receiver
Zou hij aub opgeschoond mogen worden..?
Opgeschoond en weer open.
Powered by Janetje®
pi_77340309
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:48 schreef xdc het volgende:
geachte mods , ik heb uw hulp nodig bij de volgende deal
[GEZ] APPLE USB CABLE

hierop kreeg ik een reactie van de user Smaharba
dat hij deze kabel wel kon leveren. (deze deal is van december 2009!!!!)

Ik heb het geld direct overgemaakt , maar zit nog altijd zonder kabel.
Smaharba beloofde beterschap (na diverse smoezen, postzegel vergeten , 2e keer brievenbus leeggeroofd etc en zou nogmaals een kabel sturen.
tot op heden nog altijd niets ontvangen.

Indien nodig kan ik de volledige pm conversaties toesturen.
Kunnen jullie deze user tot de orde brengen om alsnog te leveren danwel geld te retouren?
Het was maar 5 euro , maar toch.

edit
inmiddels weer pm ontvangen dat de kabel gister zou zijn verstuurd ,
maar de postbode is vanmiddag geweest en weer niks
we wachten weer af ..... zouden jullie de zaak willen blijven polsen , c.q navraag doen
?
Mocht je morgen of overmorgen nog niets hebben ontvangen, neem dan even contact met mij op per PM. Voeg daarbij dan de hele conversatie.
Powered by Janetje®
pi_77364621
[TK] Alpine CDE-103BT

topic mag op slot, kan hem uiteindelijk toch niet verkopen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_77373248
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')