Dat ligt dan aan jouquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
Plaatje AO doet het niet in de OP
15. Je hebt twee goede picks gedaan.quote:
Is er alquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:21 schreef APK het volgende:
Komt er dit jaar weer zo'n mooi lijstje met aantal te verdedigen punten?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:49 schreef Bruce117 het volgende:
Al 4 uitvallers door het niet invullen van een voorspelling
Ik heb geen Excel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is er al
Vorige topic pagina 4 of 5 staat een link naar het bestandje van vorig jaar behaalde punten
BVO heeft al een paar maanden niet meer gepost volgens mijquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
Hey ik mis Wopper1 en BVO trouwens nu ik de lijst eens doorblader uit de top van 2009.
quote:
Ik dacht dat ik een kut username hadquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:55 schreef wimderon het volgende:
Oidale is BVO.
sr_firewirequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een kut username had
Zoals Chriz2k al heeft bewezen... niks mis met labiele duitsers!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dag 4: Berrer
Ik ga hier zoveel spijt van krijgen.
O.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:55 schreef wimderon het volgende:
Oidale is BVO.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:13 schreef XL het volgende:
[..]
Zoals Chriz2k al heeft bewezen... niks mis met labiele duitsers!
haas speelt nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mocht Montanes winnen;
Pick 5: Tommy 'goede duitser' Haas
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
WIJZIGING:
Pick 5: Florian Mayer
Chriz lacht toch wel, die gaat toch wel door naar pick 6quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
We zullen zien wie het laatst lacht.
Die had je al bij pick 3...quote:
Straks leest hij mee inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:32 schreef Clesar03 het volgende:
Ik vertrouw het niet zo als iedereen Gonzalez kiest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door franklop op 22-01-2010 08:50:22 ]Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
volgens mij niet, want eerste 4 rondes 2 picks, kwartfinale, halve finale en finale maakt 11 picks dus ook ronde vier nog 1 pick per dag (Intel moet even bevestigen)quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:13 schreef knijn1985 het volgende:
dag 6: Verdasco
hierna is het per ronde toch?
Dat dus. Tot en met pick 8 is het dagelijks.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:16 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij niet, want eerste 4 rondes 2 picks, kwartfinale, halve finale en finale maakt 11 picks dus ook ronde vier nog 1 pick per dag (Intel moet even bevestigen)
danku voor de infoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat dus. Tot en met pick 8 is het dagelijks.
Daarna per ronde.
dat had mn volgende pick geweest, ware het niet ik weer eens uitgeschakeld benquote:
Ik heb mazzel gehad dat ik Monfils al eerder had gekozen, anders was ik er nu ook aan.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:06 schreef franklop het volgende:
[..]
dat had mn volgende pick geweest, ware het niet ik weer eens uitgeschakeld ben
Idd gaat echt goed dit toernooiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:34 schreef de_boswachter het volgende:
Toernooi zal door iemand uitgespeeld worden.
Wat een kandidaten nog over op een GS na pick 5 zeg.
Jah idd... Daaruit blijkt wel een constant goed niveau van de toppers... Hopen dat dat nog lang zal blijven...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:09 schreef dndiek het volgende:
Zolang de toppers het bijna niet af laten weten is elk toernooi te doen.
Inderdaad, ik denk dat het nog wel eens erg lastig kan worden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:14 schreef Szura het volgende:
Ik moet het nog zien, vanaf de kwartfinales is het opener dan afgelopen jaren.
ik switch naar:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:49 schreef Clesar03 het volgende:
Ik weet het nog niet zeker, maar omdat ik het anders vergeet:
Dag 6: Almagro
Toch wel een wereld van verschil tussen die 2 qua prestaties en talent imo, hoewel de wedstrijd onder deze omstandigheden erg spannend kan worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:11 schreef Timm-E het volgende:
Cilic vs Del Potro... Altijd leuk die wedstrijd... Ze zijn bijna hetzelfde (even lang, even zwaar, even oud) alleen is Del Potro net iets succesvoller... Ik kies voor Del Potro.
Niet bij een walkover... Het is wel lullig, maar je wordt genaaid door het tijdsverschil.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
, dacht dat we ooit ook 2 picks op de volgende dag mochten doen?
Jah klopt. Maar je moet mijn 'net iets' lezen als 'heel veel'quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch wel een wereld van verschil tussen die 2 qua prestaties en talent imo, hoewel de wedstrijd onder deze omstandigheden erg spannend kan worden.
Stom hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ook die heb je al gehad. Je wordt dement
Ja ok, maar toen was het de gekozene die opgaf... dus dacht dat dat dan anders wasquote:Op zondag 24 januari 2010 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, dan moet er iemand anders gekozen worden. Ging bij Youzhny ook zo. Geeft Almagro op als ze spelen, dan natuurlijk wel.
In dat geval: reservepick voor dag 8: Federer.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Tsonga kiezers, houdt het nieuws in de gaten. Almagro zou een serieuze blessure hebben. Dat hij niet start is een mogelijkheid.
Dacht dat de regls zo waren dat als de tegenstander van je pick niet speelt je dan doorwas?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, dan moet er iemand anders gekozen worden. Ging bij Youzhny ook zo. Geeft Almagro op als ze spelen, dan natuurlijk wel.
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
@Guus: deze ronde nog het andere deel van de laatste 16, vervolgs kwart= 9, halve=10, finale=11.
Haal die regel er eens bij.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht dat de regls zo waren dat als de tegenstander van je pick niet speelt je dan doorwas?
* franklop roept Intelquote:
Voor zover ik weet ben je dan gewoon door.quote:
Zo hebben we het altijd toegepast ja. Mits je de pick hebt gedaan voordat het nieuws uit kwam. Het zou ook bizar zijn als je je hele tactiek moet omgooien omdat de tegenstander van je pick niet gaat spelen natuurlijk. Je eigen pick is toch wat anders..quote:Op zondag 24 januari 2010 15:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht dat de regls zo waren dat als de tegenstander van je pick niet speelt je dan doorwas?
Dus het mag, maar je bent wel een Köllerer.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, maar het wordt lastig om het te verbieden. Als ze bij de ATP al geen definitief besluit kunnen nemen of een partij al dan niet gefixt is, dan kunnen wij dat helemaal niet.
Het is te vergelijken met een speler die een blessure heeft, als je dat weet kan je z'n tegenstander kiezen. Als je weet dat een speler knoeit met wedstrijden, dan kan je ook z'n tegenstander kiezen. Het maakt XL's Tennisgame er niet leuker op als je zo gaat kiezen, dus ik doe wel een beroep op de sportiviteit van de mensen hierAnders krijgen jullie allemaal een Köllerer-award.
Jammer van deze reactie.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vorig jaar is er ook zo'n vergelijkbare situatie geweest met Wayne Odesnik en Jurgen Melzer. Dit had ik er toen over te zeggen:
[..]
Dus het mag, maar je bent wel een Köllerer.
Dan hadden alle Youzhny's eruit gelegen.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Walkover inderdaad ook eruit.
Vooraf terugtrekken niet.
Gewoon niet zo lang slapen jijquote:Op zondag 24 januari 2010 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
Sowieso vind ik dat wisselen verboden moet worden. Zeker na de deadline.
Dag 8: Tsongaquote:Op zondag 24 januari 2010 17:19 schreef danusz1986 het volgende:
Dag 8: Vooralsnog Novak Djokovic
Eventuele switch naar Tsonga.
Dat. (Vind ik eigenlijk ook van de eerste zondag die overgeslagen wordt, maar dat terzijdequote:Op zondag 24 januari 2010 17:49 schreef mitt het volgende:
Terecht toch.
Lekker lullig, maar het hoort er wel bij.
jinx!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Zal straks natuurlijk blijken dat Almagro enorm fit is.
De regel van withdrawal/walkover wordt niet aangepast, die blijft gewoon zoals hij is.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, Intel en XL. Het oordeel graag.
Kan ik me helemaal in vindenquote:Op zondag 24 januari 2010 22:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De regel van withdrawal/walkover wordt niet aangepast, die blijft gewoon zoals hij is.
Als je pick dienst weigert () door een withdrawal of walkover, dan heb je de gelegenheid om een nieuwe door te geven. Als je daar geen gebruik van maakt, dan heb je pech. Als de tegenstander van je pick zich terugtrekt vóór of tijdens de wedstrijd, dan win je uiteraard gewoon. Ik vind een onderscheid tussen withdrawal/walkover niet nodig.
Het is slim om gebruik te maken van eventuele voorkennis, maar wellicht wat goedkoop. Maar uiteindelijk gaat het toch om de punten, fuck gezelligheid
Er krijgt er hier maar 1 de Crazy Dani Award en dat ben ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
* OUT
Pick 1:
The_Boezelaar: Koellerer
quote:Op maandag 25 januari 2010 10:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Almagro had wel erg last van die blessure, dat zag je gewoon.
Inderdaad ja, dit devalueert de tennisgame tot WTA-niveauquote:Op maandag 25 januari 2010 10:32 schreef Bruce117 het volgende:
Eigenlijk wel jammer
Tsonga had vandaag meteen een gooi kunnen doen naar de grootste bijltjesdag van het jaar met 20 mogelijke slachtoffers.
Het kwam bij jou toch door Robredo?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Plus dat ik nu al meteen weer flink achter de feiten aanloop door Kohlschreiber, dat is dus gewoon kut.
makkelijk spelletje zegquote:Op maandag 25 januari 2010 10:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Inderdaad ja, dit devalueert de tennisgame tot WTA-niveau![]()
Herintreders en nieuwelingen komen met gemak tot de kwartfinales, schandalig toch. Plus dat ik nu al meteen weer flink achter de feiten aanloop door Kohlschreiber, dat is dus gewoon kut.
Klopt inderdaad ja. Kohlschreiber was het begin van het eindequote:Op maandag 25 januari 2010 10:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kwam bij jou toch door Robredo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
En als ik het goed zie kan je inclusief dit risicootje alleen nog maar winnen als de winnaar Roddick-Cilic in de halve finale van de winnaar Murray-Nadal wint en in de Finale van Federer. (mocht Hewitt terugkomen dan kan het volgens mij al niet eens meer).quote:Op maandag 25 januari 2010 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Als ik wil uitspelen dan moet ik een risicootje nemen:
Pick 9: Tsonga
Als Hewitt terugkomt heb ik een probleem... anders nietquote:Op maandag 25 januari 2010 11:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En als ik het goed zie kan je inclusief dit risicootje alleen nog maar winnen als de winnaar Roddick-Cilic in de halve finale van de winnaar Murray-Nadal wint en in de Finale van Federer. (mocht Hewitt terugkomen dan kan het volgens mij al niet eens meer).
succes
Het is maar wat je geen probleem noemtquote:Op maandag 25 januari 2010 11:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Hewitt terugkomt heb ik een probleem... anders niet
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het is maar wat je geen probleem noemt
Anders had hij die laatste game nooit verloren. Die kreupelheid nekte hem. Wel jammer dat zoiets het verschil maakte.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Almagro had wel erg last van die blessure, dat zag je gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |