Laat het maar aan penisbaard over, jij bakt er duidelijk niets van.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Oke ik ben nu bijna klaar met het account indestoeIbij
ARGH!! linkt ie me nieuwe email ineens naar een andere.
Ben nu al een kwatier bezig met een youtube account te maken.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:01 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Laat het maar aan penisbaard over, jij bakt er duidelijk niets van.
1:40quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:24 schreef SilverladyFan het volgende:
Natuurlijk zijn er veel meer hoogtepunten die in deze compilatie horen, dus geef even aan wat jij nog in de compilatie wil zien!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:03 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/indestoeIbij
hij is af. Niet de onderscheiden van haar oude account.
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:16 schreef patty het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van dit topic? Ik snap het niet, waarom zijn de video's nou verwijderd
Maakt u zich geen zorgen meneer Plasterk, Penisbaard heeft de wereld gered.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:18 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
Ik ben diep teleurgesteld in de zilverladie. Ze had zoveel potentie, maar nu ze haar video's heeft verwijderd zal het nageslacht niet meer van deze gouden beelden kunnen genieten.
Nee we mogen alleen maar 555 items uitzendenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:18 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Lieve Patty,
Wil je er een shownieuws item over maken?
Ga nou niet slim doen met je stoei. De silverlady is toch een stoeibeest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:08 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben ze allemaal al aan het uploaden. Ik hoef die indestoeibij niet, dat was toch al een kutnaam.
Oh, daarom ben je tegen mijn account. Je vind dat ik je idee steel ofzo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:05 schreef SilverladyFan het volgende:
Ik heb die met arie, ijsselduo, joey, julian en gwace reece, penisbaard en pieter-utd hebben volgens mij alles.
Indestoeibij doet me trouwens denken aan mijn eerste (geniale) topic:
Ieren of leren
Huh? Tegen? Idee? Stelen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:33 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ga nou niet slim doen met je stoei. De silverlady is toch een stoeibeest.
Of zoals plummie16 zei een stoeipoes.
maarja, wie het account wilt hebben moet me maar pmmen
[..]
Oh, daarom ben je tegen mijn account. Je vind dat ik je idee steel ofzo.
Ben je nou helemaal van de rattenbesnuffeld! Sjaak, sjaak klaver. Dat is je naam. Ik weet waar je woont.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:42 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Huh? Tegen? Idee? Stelen?
Ik ben nergens tegen.
Het was geen idee.
Er valt niet te stelen.
Je bent een Henk.
Gekke Gerrit, met een GhettoBlaster, getverdemme, vieze fonkquote:
Nou... komop zeg. Volgens mij heb ik je niet zo opgevoed Kees!quote:
Mensen het is hier geen speeltuin, jullie achten je te gedragen. Neem een voorbeeld aan mij, ik ben altijd beleefd en ik spam/troll nooitquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:55 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Nou... komop zeg. Volgens mij heb ik je niet zo opgevoed Kees!
Bram, bemoei je er niet mee! Ik ga Bennie halen hoor!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:08 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Mensen het is hier geen speeltuin, jullie achten je te gedragen. Neem een voorbeeld aan mij, ik ben altijd beleefd en ik spam/troll nooit![]()
![]()
![]()
Waarom pest je mij?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:12 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Bram, bemoei je er niet mee! Ik ga Bennie halen hoor!
Freek toch. Het was niet zo bedoelt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |