Waarom draagt die zwerver zo'n duurt horologe?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:27 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Silverlady doet ook mee in arie's video
Hahaha, geniaal.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:30 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keesquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:30 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat heeft ze nou precies gedaan? ik ga niet dat hele verhaal lezen, maar ze heeft hun laten zitten ofzo?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:11 schreef Penisbaard het volgende:
Zeg Pieter-Utd, heb je de laatste pagina's van het vorige Silverladytopic ook gelezen? Ze is al flink door de mand gevallen. Lees http://www.radiomaico.nl/Marijke.htm maar.
Tja, helaas weet lang niet iedereen nog de fantastische kwaliteiten van de Silverlady op waarde te schatten. Mogelijk zitten er zelfs enkele indringers van de hoge heren tussen om het imago nog verder te schaden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:19 schreef Pieter-utd het volgende:
Penisbaard, je bent geniaal![]()
Goed topic weer, helaas moeten de eerste 20 reacties het verpesten
Mijn god.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:30 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, dan had je de OP ook maar iets spannender moeten maken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:19 schreef Pieter-utd het volgende:
Penisbaard, je bent geniaal![]()
Goed topic weer, helaas moeten de eerste 20 reacties het verpesten
Er is niets mis meequote:Op woensdag 20 januari 2010 18:10 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Tja, dan had je de OP ook maar iets spannender moeten maken.![]()
Ja geen idee... Ik doe mijn boodschappen ook nog steeds gewoon bij de Lidl..quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:27 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Pieter-utd, mensen zeggen soms dat jij arrogant bent. Waar komt dat vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |