'quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Gisteren ook weer, het zal ook eens niet zo zijn dat 80% van de gevallen lichtgetinten of negroiden betreft. En van die 20% blanken zijn de helft ook nog Oostblokhoofden.
Gezien het feit dat je de AVRO niet mag betichten van discriminatie en dus geen politiek correcte screening aanpast, vraag ik me af of een uitzending Opsporing Verzocht in de praktijk niet neerkomt op zendtijd voor de PVV, met alle positieve gevolgen voor hun van dien.
Nou, dat onze Geert helemaal geen 5 minuten politieke zendtijd nodig heeft met een lullig bloemenvaasje naast hem, want Opsporing Verzocht volstaat tegenwoordig.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:35 schreef incident het volgende:
[..]
'
Snap je topic niet, wat wil je hiermee aankaarten ?
OV stoppen zodat er nog meer boefjes blijven rondlopen en uiteindelijk de PVV nog groter wordt ?
Pls explain ?!
Begrijp het echt niet, dus alle media die verslag doen over criminele praktijken zouden verboden moeten worden is dus min of meer de strekking.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nou, dat onze Geert helemaal geen 5 minuten politieke zendtijd nodig heeft met een lullig bloemenvaasje naast hem, want Opsporing Verzocht volstaat tegenwoordig.
Grappig, Janmaat nam ook altijd die termen van algemeen bekend in de mond. Dat ging dan bv zo: "het is toch algemeen bekend dat Surinamers onze politieagenten handenvol overwerk bezorgen omdat ze zo nodig van die rare achternamen moeten hebben"quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:24 schreef Boldface het volgende:
Ik denk niet dat Opsporing Verzocht direct stemmen oplevert voor de PVV. Reden is dat de hoge deelname van allochtonen aan crimineel gedrag inmiddels als algemeen bekend mag worden verondersteld. Opsporing Verzocht bevestigt hooguit nog eens wat we allang weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |