abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:31:36 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_77047892
Gisteren ook weer, het zal ook eens niet zo zijn dat 80% van de gevallen lichtgetinten of negroiden betreft. En van die 20% blanken zijn de helft ook nog Oostblokhoofden.
Gezien het feit dat je de AVRO niet mag betichten van discriminatie en dus geen politiek correcte screening aanpast, vraag ik me af of een uitzending Opsporing Verzocht in de praktijk niet neerkomt op zendtijd voor de PVV, met alle positieve gevolgen voor hun van dien.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_77048071
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Gisteren ook weer, het zal ook eens niet zo zijn dat 80% van de gevallen lichtgetinten of negroiden betreft. En van die 20% blanken zijn de helft ook nog Oostblokhoofden.
Gezien het feit dat je de AVRO niet mag betichten van discriminatie en dus geen politiek correcte screening aanpast, vraag ik me af of een uitzending Opsporing Verzocht in de praktijk niet neerkomt op zendtijd voor de PVV, met alle positieve gevolgen voor hun van dien.
'

Snap je topic niet, wat wil je hiermee aankaarten ?
OV stoppen zodat er nog meer boefjes blijven rondlopen en uiteindelijk de PVV nog groter wordt ?

Pls explain ?!
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:42:28 #3
3647 B.R.Oekhoest
pi_77048342
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:35 schreef incident het volgende:

[..]

'

Snap je topic niet, wat wil je hiermee aankaarten ?
OV stoppen zodat er nog meer boefjes blijven rondlopen en uiteindelijk de PVV nog groter wordt ?

Pls explain ?!
Nou, dat onze Geert helemaal geen 5 minuten politieke zendtijd nodig heeft met een lullig bloemenvaasje naast hem, want Opsporing Verzocht volstaat tegenwoordig.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_77048671
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:42 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Nou, dat onze Geert helemaal geen 5 minuten politieke zendtijd nodig heeft met een lullig bloemenvaasje naast hem, want Opsporing Verzocht volstaat tegenwoordig.
Begrijp het echt niet, dus alle media die verslag doen over criminele praktijken zouden verboden moeten worden is dus min of meer de strekking.

Begrijp niet zo goed wat dit met Politiek te maken heeft, zij het niet dat de Wildermans de enige is die hier een issue van maakt.
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:04:32 #5
3542 Gia
User under construction
pi_77049239
Zat gisteren voor de tv en mijn man vroeg wat er kwam.

Ik zei: Oh dadelijk komt dat Marokkanen programma weer.
Hij: Welk Marokkanen programma?
Opsporing verzocht!!

En ja hoor: De daders zijn lichtgetint en spraken met een buitenlands accent, reden op een scooter, droegen capuchons enz....

Sorry hoor, als dit stemmen oplevert voor Wilders, ligt dat niet aan OV, maar aan die daders.
pi_77050013
Ik denk niet dat Opsporing Verzocht direct stemmen oplevert voor de PVV. Reden is dat de hoge deelname van allochtonen aan crimineel gedrag inmiddels als algemeen bekend mag worden verondersteld. Opsporing Verzocht bevestigt hooguit nog eens wat we allang weten.
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:34:10 #7
3647 B.R.Oekhoest
pi_77050378
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:24 schreef Boldface het volgende:
Ik denk niet dat Opsporing Verzocht direct stemmen oplevert voor de PVV. Reden is dat de hoge deelname van allochtonen aan crimineel gedrag inmiddels als algemeen bekend mag worden verondersteld. Opsporing Verzocht bevestigt hooguit nog eens wat we allang weten.
Grappig, Janmaat nam ook altijd die termen van algemeen bekend in de mond. Dat ging dan bv zo: "het is toch algemeen bekend dat Surinamers onze politieagenten handenvol overwerk bezorgen omdat ze zo nodig van die rare achternamen moeten hebben"
pi_77051473
Misschien had Janmaat dan ook wel gedeeltelijk gelijk, met bepaalde uitspraken.

Ik bedoelde het eigenlijk meer zo: vraag honderd Nederlanders om 2 minuten lang wat te vertellen over het programma Opsporing Verzocht en zeker 90 mensen melden dat er erg vaak verdachten worden gezocht met een lichtgetinte huidskleur.

Realisme wat anders dan racisme.
pi_77051646
Nee want dan zouden ze nu op 150 zetels staan.

Is dit een serieus topic?
pi_77051805
Voor het gedachtegoed van de PVV is een bepaalde voedingsbodem, dat klopt ja..
Die voedingsbodem is ook terug te zien in dat programma. Tja..
pi_77062350
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')