Oh hallo buurman, ik zie dat de gordijnen niet dicht zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enige verschil is dat ik nu naakt door het huis kan lopen en meer ruimte/kamers heb
Ik loop ook gewoon naakt door mijn huis en ik heb voor mijn bovenverdieping geen eens gordijnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:27 schreef stbabylon het volgende:
Oh hallo buurman, ik zie dat de gordijnen niet dicht zijn
Is dat niet ongeveer hetzelfde als 2 keer per maand.?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
1x in de 2 weken. En dan nog niet eens zelf
Ah jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enige verschil is dat ik nu naakt door het huis kan lopen en meer ruimte/kamers heb
Geen badkamer die meer bezet is of een keuken waar je semi sociaal moet doen.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:29 schreef Kreator het volgende:
Is dat niet ongeveer hetzelfde als 2 keer per maand.?
Kan. Twee keer per maand geeft je meer vrijheid in het verdelen dan eens per twee weken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dat niet ongeveer hetzelfde als 2 keer per maand.?
Mijn gordijnen zijn nooit dicht..quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh hallo buurman, ik zie dat de gordijnen niet dicht zijn
dat deden ze al niet, had eigen koelkast op de kamerquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Ah jaEn niemand die aan je komkommers komt!
Sorry, i can't help myself
Het is vrij onlogisch om 2 dagen achter elkaar te stofzuigen en dan een maand niet. Vandaar de ongeveer.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:32 schreef Litpho het volgende:
Kan. Twee keer per maand geeft je meer vrijheid in het verdelen dan eens per twee weken.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen badkamer die meer bezet is of een keuken waar je semi sociaal moet doen.
Je hebt van die mensen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:34 schreef Kreator het volgende:
Het is vrij onlogisch om 2 dagen achter elkaar te stofzuigen en dan een maand niet. Vandaar de ongeveer.
Die link snap ik niet helemaal.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Presidents of the United States of America
Je wordt gehinderd in je naaktlopen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Ik krijg de neiging om vrij te vragen voor de rest van de middag
Ik doe er ook niet zo heel moeilijk over. Ga niet me uitgebreidt vlak voor het raam uitreken, maar dat is het wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn gordijnen zijn nooit dicht..
heb ze namelijk nog niet
Je bent goed op weg om een ambtenaar te worden, we zijn trots op jequote:Op woensdag 20 januari 2010 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Ik krijg de neiging om vrij te vragen voor de rest van de middag
Nee dan zou ik niks doen terwijl ik hier zatquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:35 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent goed op weg om een ambtenaar te worden, we zijn trots op je
Bwah, ze hebben grote stappen gemaakt in het promoten van punk met 3snaar-gitaar en 2snaar-basgitaarquote:
Nee dusquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht dat stbabylon hier op doelde.
Nou, woehoe. Echt een enerverend en dynamisch genre.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bwah, ze hebben grote stappen gemaakt in het promoten van punk met 3snaar-gitaar en 2snaar-basgitaar
Carnaval. Figures.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:38 schreef HeatWave het volgende:
De triestheid Deze shirts bedrukken, waar en hoeveel ¤?.
Ze hebben geen v-halsquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:38 schreef HeatWave het volgende:
De triestheid Deze shirts bedrukken, waar en hoeveel ¤?.
Net als rood is dat gewoon een waarschuwingssignaal voor je weldenkende omgeving.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:42 schreef HeatWave het volgende:
IK heb dat nooit gesnapt, dat "we trekken met z'n allen hetzelfde shirt aan, das LACHEN man!"
Dan hoor je erbij, kut.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:42 schreef HeatWave het volgende:
IK heb dat nooit gesnapt, dat "we trekken met z'n allen hetzelfde shirt aan, das LACHEN man!"
Groepsgevoel of zo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb die v-hals trui nu aanquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:47 schreef Kreator het volgende:
Hele carnaval nooit begrepen. En ik tref altijd vrouwen die het geweldig vinden..
Dat is je wekelijkse verzetje he?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Let the north/south flamewar begin.
Ach gut, arme jongen. Dan zie je elkaar toch gewoon een weekendje niet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:47 schreef Kreator het volgende:
Hele carnaval nooit begrepen. En ik tref altijd vrouwen die het geweldig vinden..
De hamvraag is, hoe diep is jouw v-hals.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:48 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik heb die v-hals trui nu aan
In de dorpjes hier vinden ze het ook geweldig. In Oldenzaal doen ze allemaal mee. Een week lang.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Let the north/south flamewar begin.
Mijn gaydar ging inderdaad al afquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:48 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik heb die v-hals trui nu aan
vanaf waar gemeten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
De hamvraag is, hoe diep is jouw v-hals.
Ja, maar het zegt al genoeg eigenlijk he, als iemand carnaval leuk vindtquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach gut, arme jongen. Dan zie je elkaar toch gewoon een weekendje niet?
"tijdens die week beloof ik niets. Grote kans dat ik nog wel vreemdga."quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ach gut, arme jongen. Dan zie je elkaar toch gewoon een weekendje niet?
Lekkker zuipuhhhhhh whehehequote:Op woensdag 20 januari 2010 13:49 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja, maar het zegt al genoeg eigenlijk he, als iemand carnaval leuk vindt
Dat dus ook ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:49 schreef ripley1 het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
"tijdens die week beloof ik niets. Grote kans dat ik nog wel vreemdga."
"ok, dan is onze relatie wel over."
"hahaha, we maken het wel voor een week uit dan!"
"nou...nee."
"pfff, heb je iets tegen carnaval ofzo."
quote:
Die mag je er ook op afrekenen. Nou ja, de supporters. Bedrijfskleding is een geval apart natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:47 schreef Ang3l het volgende:
En... voetballers doen dat toch ook?Supporters ook
Dat zuipen zorgt ervoor dat die mensen zich 4 dagen als een 5 jarig kind voelenquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap goed dat mensen carnaval niks vinden, maar mensen die dan met het argument komen dat het een excuus is om 4 dagen te zuipen die hebben het echt niet begrepen.
Ik geloof nl niet dat ik als 5 jarig kind 4 dagen mocht zuipen
En voor je het weet werk je halve dagenquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:52 schreef Cue_ het volgende:
Om half drie ga ik mooi weg en naar de sportschool
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:49 schreef ripley1 het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef Kreator het volgende:
"tijdens die week beloof ik niets. Grote kans dat ik nog wel vreemdga."
"ok, dan is onze relatie wel over."
"hahaha, we maken het wel voor een week uit dan!"
"nou...nee."
"pfff, heb je iets tegen carnaval ofzo."
Ik ben nog niet eens een bliepje op die radarquote:
tijdens carnaval is niemand vreemd voor elkaar, schijnt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:53 schreef OmniRocket het volgende:
tijdens carnaval wordt toch meer geneukt met vreemden?
Dus?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:53 schreef OmniRocket het volgende:
vage mensen allemaal!
Ja dat zal het zijn. Inderdaad. Sorry, dan heb IK carnaval altijd verkeerd begrepeen en begrijpen JULLIE (degenen die het niet vieren) het allemaal goed waar het omdraait. Nee dan snap ik inderdaad wel waarom je een afkeer hebt van carnaval. Ja. Ik denk dat ik ook maar ermee stop inderdaad. Mensen die carnaval vieren... wat moet je d'rmee he, dat zijn van die bepaalde type mensen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zuipen zorgt ervoor dat die mensen zich 4 dagen als een 5 jarig kind voelen
Kinderen mogen het leuk vinden, ik vond als ukkie bloemencorso's ook enig. Boven de 12 moet het afgelopen zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap goed dat mensen carnaval niks vinden, maar mensen die dan met het argument komen dat het een excuus is om 4 dagen te zuipen die hebben het echt niet begrepen.
Ik geloof nl niet dat ik als 5 jarig kind 4 dagen mocht zuipen
Ik ben eerder een work a holic dan een ambtenaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:53 schreef STING het volgende:
[..]
En voor je het weet werk je halve dagen
Die reputatie heeft carnaval inderdaad uit het luchtledige gekregenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:53 schreef OmniRocket het volgende:
vage mensen allemaal!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
tijdens carnaval is niemand vreemd voor elkaar, schijnt.
Eigenlijk zou ik als oversekst figuur het wel moeten vieren. Er wordt heel wat afgeneukt (schijnt) en dat heeft wel wat. Bier drinken is ook leuk. Alleen die 'muziek' en de outfitsquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn. Inderdaad. Sorry, dan heb IK carnaval altijd verkeerd begrepeen en begrijpen JULLIE (degenen die het niet vieren) het allemaal goed waar het omdraait. Nee dan snap ik inderdaad wel waarom je een afkeer hebt van carnaval. Ja. Ik denk dat ik ook maar ermee stop inderdaad. Mensen die carnaval vieren... wat moet je d'rmee he, dat zijn van die bepaalde type mensen!
Oh, ik wil niet iedereen op 1 hoop gooien. Wel er zijn genoeg mensen die caranval en koninginnedag als een excuus aangrijpen om "lekkker te zuipppuhhhhhh". Beide heeft natuurlijk ook z'n leuke kantenquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn. Inderdaad. Sorry, dan heb IK carnaval altijd verkeerd begrepeen en begrijpen JULLIE (degenen die het niet vieren) het allemaal goed waar het omdraait. Nee dan snap ik inderdaad wel waarom je een afkeer hebt van carnaval. Ja. Ik denk dat ik ook maar ermee stop inderdaad. Mensen die carnaval vieren... wat moet je d'rmee he, dat zijn van die bepaalde type mensen!
Welk gedeelte? Dat vage mensen allemaal of het ietwat retorisch gedeponeerde stuk erboven?quote:
Hehe, dan vraag ik me af of je bij de overheid dan wel op de juiste plek zitquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben eerder een work a holic dan een ambtenaar
wie weetquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:56 schreef STING het volgende:
Hehe, dan vraag ik me af of je bij de overheid dan wel op de juiste plek zit
van dat veel neuken heb ik dus echt nooit wat gemerktquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:57 schreef stbabylon het volgende:
Carnaval:
Veel zuipen
Veel neuken
Foute muziek
Rare kleding
Wat missen wij onwetenden dan, oh wijze carnavalvierders?
ik ben niet zo'n fan van one night standsquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welk gedeelte? Dat vage mensen allemaal of het ietwat retorisch gedeponeerde stuk erboven?
Waar is rhubarbje als je haar nodig hebt? Die heeft ook zo'n "jullie snappen er niets van en alles wat jullie zien in de media is gelogen"-houding over carnaval.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:57 schreef STING het volgende:
Oeh Ang3l trekt zich het onderwerp carnaval persoonlijk aan
Kijk, da's al heel wat andersquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:56 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, ik wil niet iedereen op 1 hoop gooien. Wel er zijn genoeg mensen die caranval en koninginnedag als een excuus aangrijpen om "lekkker te zuipppuhhhhhh". Beide heeft natuurlijk ook z'n leuke kanten
Ja dat is he-le-maal mijn dingquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:00 schreef STING het volgende:
Dus Ang3l, jij houdt ook wel van L'loret de Mar en Salou enzo?
Wil je de oorspronkelijke versie of de commerciele versie?quote:
Jij gaat echt met de verkeerde vrouwen omquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was de samenvatting van een actual conversation..
Doe maar allebeiquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je de oorspronkelijke versie of de commerciele versie?
bij je one night standsquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:01 schreef HeatWave het volgende:
ok, nou dan ga ik ook carnaval vieren dit jaar, bij wie kan ik 3 nachten blijven pitten?.
Sleep is for the weakquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:01 schreef HeatWave het volgende:
ok, nou dan ga ik ook carnaval vieren dit jaar, bij wie kan ik 3 nachten blijven pitten?.
Natuurlijk wel full pension enzo hequote:Op woensdag 20 januari 2010 14:01 schreef HeatWave het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |