edit: ik heb even je postgeschiedenis bekeken, en dit is dus jouw eerste post. Kan ik hieruit opmaken dat jij een belang hebt bij deze film, of heb je een kloon aangemaakt omdat je schaamgevoelens hebt, na het uiten van deze post?quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:58 schreef GSP het volgende:
[..]
edit: ik heb even je postgeschiedenis bekeken, en dit is dus jouw eerste post. Kan ik hieruit opmaken dat jij een belang hebt bij deze film, of heb je een kloon aangemaakt omdat je schaamgevoelens hebt, na het uiten van deze post?
Ik reageer hier omdat het mij een film lijkt van een bedenkelijk niveau.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:28 schreef Maxryans het volgende:
Ik ben idd nieuw op het forum, maar kwam als eerste deze film tegen als topic! Ben ook van plan om bij andere films te reageren! Wat doe jij bij dit topic als de film je toch niet interesseert?
[..]
Heel snel heel hard weglopenquote:Op maandag 25 januari 2010 10:19 schreef GSP het volgende:
Je zou deze toevallig in de sneak meekrijgen. The horror **ril***
het ging beter met de Nederlandse film, totdat deze crap alle werk van voorgaande jaren teniet deed met zijn hopeloze triestheid.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:24 schreef HaroldR86 het volgende:
Ach jongens niet zo zwaar oordelen, gaat toch juist steeds beter met de Nederlandse films?;)
Het is niet de vraag of deze film een 10 krijgt van Empire, maar meer wanneer deze film een 10 krijgt. Ik kan bijna niet wachten op de speciale editie die van deze film gemaakt gaat wordenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:20 schreef incognitoomuch het volgende:
Deze film zal Goodfellas en Heat in de schaduw laten staan...!
Ik voorspel een Razzie.....*Kuche!* Gouden Kalf ( Halal niet te vergeten!) award voor meest geprezen Gangster film van dit jaar!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:24 schreef GSP het volgende:
[..]
Het is niet de vraag of deze film een 10 krijgt van Empire, maar meer wanneer deze film een 10 krijgt. Ik kan bijna niet wachten op de speciale editie die van deze film gemaakt gaat worden
Ik zou em downloaden, branden én naar een Yesser signeer sessie brengen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:18 schreef neen het volgende:
Is hij al te downloaden?
Blijf je met 100 onderzetters met handtekening zitten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:52 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik zou em downloaden, branden én naar een Yesser signeer sessie brengen.
En niet 1 film... nee, een stapel van 100dvdtjes die jij dan weer op marktplaats verkoopt!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Blijf je met 100 onderzetters met handtekening zitten.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:48 schreef bascross het volgende:
Volgens mij heeft TS geïnvesteerd in deze films.
..want anders krijg je een pipa tegen je hoofd, jeweetzquote:Op maandag 1 februari 2010 11:21 schreef Maxryans het volgende:
en het uitzetten van de telefoon..
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:11 schreef daReaper het volgende:
Eindelijk een verfilming van Opsporing Verzocht
dat wilde ik ook even wetenquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:13 schreef bascross het volgende:
Gelukkig wel. Ik moet er overigens bij zeggen dat die Yes-R echt een talentje is. Al Pacino zou veel kunnen leren van deze topacteur.
Respect voor de Gangsterboys!:)quote:Op maandag 8 maart 2010 14:14 schreef California het volgende:
Belachelijk goed. Gouden Film voor Gangsterboys
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |