Heb m sinds kerst en nog nergens naar toe geweest waar ik m nodig had. Tilburg kan ik dromen en omg. Breda kom ik alleen op mn werk en bij mn vriendin in Bavel. Morgen moet ik haar op haar stage ophalen in de Haagse Beemden, dus dan kan ik hem gebruikenquote:
Toen ik mijn TomTom net had, nam ik hem mee naar de UvT, haha. Ik ben zo'n muts die hem dan meteen wil testen, of ik de weg wel of niet weetquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:46 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Heb m sinds kerst en nog nergens naar toe geweest waar ik m nodig had. Tilburg kan ik dromen en omg. Breda kom ik alleen op mn werk en bij mn vriendin in Bavel. Morgen moet ik haar op haar stage ophalen in de Haagse Beemden, dus dan kan ik hem gebruiken
heb ik ook jahquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toen ik mijn TomTom net had, nam ik hem mee naar de UvT, haha. Ik ben zo'n muts die hem dan meteen wil testen, of ik de weg wel of niet weet
Ja & omdat ik hiervoor een heel ander systeem hadquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb ik ook jahff kijken of gps enzo goed werkt.
daarna niet meer nodig
Kijk, dat is ook altijd fijn (Y)quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:48 schreef Stuurloos het volgende:
En de kapper heeft zn werk vanmorgen goed gedaan. Kan er voorlopig weer even tegenaan
http://www.kenenjerrys.nl/
Werk ze!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:55 schreef Stuurloos het volgende:
Ik ben richting Breda om geld te verdienen!
Haha, dat is dan weer jammerquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:51 schreef Stuurloos het volgende:
Jerry is de man van mn nicht, dus altijd handig door familie geknipt te worden. Jammer genoeg kan er dan weer geen grijntje korting vanaf. Gewoon 23 euro lichter, hoppa..
23 euro.. lekker dan...quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:51 schreef Stuurloos het volgende:
Jerry is de man van mn nicht, dus altijd handig door familie geknipt te worden. Jammer genoeg kan er dan weer geen grijntje korting vanaf. Gewoon 23 euro lichter, hoppa..
gewoon thuiskapper, 5 euro ppquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:56 schreef Guard het volgende:
[..]
23 euro.. lekker dan...
ik ga gewoon naar de brainwash, 13 euro...
En geen gezeur over "gezelligheid en highfashion" enzo, gewoon knippen
jah ook ff wennen aaninterface enzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja & omdat ik hiervoor een heel ander systeem had
hoi hoiquote:
Samenvatting? Stuurloos krijgt een iphone, de SE van auto_ is stuk, Crazy en ik moeten niets van een iphone hebben en tommy weet heel veel van netwerken enzo...quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:03 schreef styliste het volgende:
jongens, wat een telefoon discussie, kan iemand m samenvatten voor mij want ik heb niet zo'n zin om 4 pagina's terug te lezen...
En verder, iedereen is me gek aan het maken met mijn verjaardagscadeautjes. Dit jaar krijg ik geloof ik allemaal 'doe'dingen![]()
Ik weet alleen niet wat ik met al die hints aan moet....
Mijn SE is helemaal niet stukquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Samenvatting?: Stuurloos krijgt een iphone, de SE van auto_ is stuk, Crazy en ik moeten niets van een iphone hebben en tommy weet heel veel van netwerken enzo...
niet? je kon toch niet meer opnemen?quote:
Het is geen discussie geweest over 1 putquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:03 schreef styliste het volgende:
jongens, wat een telefoon discussie, kan iemand m samenvatten voor mij want ik heb niet zo'n zin om 4 pagina's terug te lezen...
En verder, iedereen is me gek aan het maken met mijn verjaardagscadeautjes. Dit jaar krijg ik geloof ik allemaal 'doe'dingen![]()
Ik weet alleen niet wat ik met al die hints aan moet....
Dat is verholpen, want ik heb een nieuwe gekregenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:06 schreef Guard het volgende:
[..]
niet? je kon toch niet meer opnemen?
Of is dat verholpen?
Dat kan ik ook zonder iphonequote:Op woensdag 20 januari 2010 14:12 schreef automatic_ het volgende:
Weer een nieuw iPhone speeltje;
Kilometerheffing berekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |