je hebt wel bereik maar switcht van NL netwerk naar bels netwerk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik lees net in de voorwaarden van Vodafone dat het daarna idd van je gewone bundel afgaat hier.
[..]
Ik heb echt nog nooit geen bereik gehad met Vodafone...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:18 schreef Crazy-M het volgende:
Deze 1125 zijn er dik 700 naar 1 persoon
maar die sms ik al een week niet meer
Mailen of SMSen, who cares?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
700 naar 1 persoon? ga dan mailen ofzo...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
per dag? dat zijn er 30 per uur...ook netjes
Per maand dusquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
750 op één dag?! Dat is een typfoutje mag ik hopen
mjah was echt ziekquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
700 naar 1 persoon? ga dan mailen ofzo...
haha niet dusquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zou wel voorstander zijn om dat netwerk voor iedereen open te gooien.. Er word zo weinig gebruik gemaakt van de maximale capaciteit volgens mij. Want alles is paar jaar geleden volgens mij ge-update..
Hehehequote:
iddquote:
Ik heb dat nooit, kom ook vaak in Eindhoven, en ik woon zelf in een dorp...quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je hebt wel bereik maar switcht van NL netwerk naar bels netwerk.
dat probleem was hier ook bij de BRW in EHV. In de randgemeetnes switchte vodafone heel snel over naar bels netwerk
o hij antwoord schijnbaar niet zoveel zegt iequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehehe
CM; misschien moet je hem alvast voorbereiden op zijn bundel
Randgemeentesquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit, kom ook vaak in Eindhoven, en ik woon zelf in een dorp...
in mijn ogen gewoon de kosten en het gemakquote:
Dan heb ik dat verkeerd begrepenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
haha niet dus
het data netwerk zit al bijna 3 jaar zonder echte updates en zit op een redelijk maximale capaciteit voor zakelijk worden veel dingen gebruikt, boordcomputers voor transport, veel pinbetalingen dat soort dingen. data gaat echt nog problemen opleverenn
Haha. Voor mij maakt het vrij weinig uit. Oke, ik heb ook wel onbeperkt internet op mijn GSM, maar ik vind mailen via hotmail niet zo handig danquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
in mijn ogen gewoon de kosten en het gemakja inderdaad ik heb geen 10000 smsjes bundel, maar wel voor 2,50 nog een jaar onbeperkt push mail!
Kwaliteit van de netwerken is overal op dit moment kut. Is veel vorstschade geweest door de sneeuw enzo. Ze zijn weer flink aan het werken. Zat vorige week met wat mensen van KPN aan de tafel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit, kom ook vaak in Eindhoven, en ik woon zelf in een dorp...
Dat is dan zijn probleemquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:22 schreef Tegan het volgende:
Maar idd, als je er toch niets extra's voor betaalt dan boeit het niet, dat smsen. Alleen jammer voordie dan wel moet bijbetalen volgens mij
.
Gmail pakkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Voor mij maakt het vrij weinig uit. Oke, ik heb ook wel onbeperkt internet op mijn GSM, maar ik vind mailen via hotmail niet zo handig dan& dan moet ik telkens kijken ( ik heb geen push mail
)
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:22 schreef Tegan het volgende:
Maar idd, als je er toch niets extra's voor betaalt dan boeit het niet, dat smsen. Alleen jammer voordie dan wel moet bijbetalen volgens mij
.
MMS doe ik echt nooitquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:23 schreef Tegan het volgende:
Mailen heeft ook een totaal ander gevoel dan smsen imo, en niet iedere ontvanger heeft een smartphone enzo... Mmsjes en smsjes.
is van vodafone in elk gevalquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:23 schreef theKiD het volgende:
Wat is pushmail?![]()
Ik ga zoveel dingen leren vandaag
Ja, die heb ik ook, maar ik heb niet zoveel zin om alles over te gaan zettenquote:
Hij bedoelt dat hij zijn mail net als smsjes binnenkrijgt, dat zijn telefoon dat om de zoveel tijd voor hem checkt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:23 schreef theKiD het volgende:
Wat is pushmail?![]()
ik welquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MMS doe ik echt nooit
Ja, wel eens gedaan, maar goed
Pushmail betekend dat als je een mail krijgt je telefoon een signaal van de mailserver krijgt waardoor ze een mailtje binnenhalen. Oftewel je krijgt een seintje dat er iets in je brievenbus ligt. Pullmail betekend dat je telkens je brievenbus opent om te kijken of je een mailtje hebt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:23 schreef theKiD het volgende:
Wat is pushmail?![]()
Neequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat hij zijn mail net als smsjes binnenkrijgt, dat zijn telefoon dat om de zoveel tijd voor hem checkt.
Dat udsquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat hij zijn mail net als smsjes binnenkrijgt, dat zijn telefoon dat om de zoveel tijd voor hem checkt.
Meeste mms'jes die verzonden worden, zijn sexueel getinte fotos of gewoon naaktfotos, heb ik eens ergens gelezenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MMS doe ik echt nooit
Juistquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:25 schreef theKiD het volgende:
[..]
Meeste mms'jes die verzonden worden, zijn sexueel getinte fotos of gewoon naaktfotos, heb ik eens ergens gelezen
Er wordt alleen gemmst als een van de twee op vakantie is/geen computer bij de hand heeft, en dan ook over van alles, en niet wat jij nu denkt, denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MMS doe ik echt nooit
o lol, ik doe meestal gewoon in kroeg sta en iemand zit thuis ff jaloers maken met bierfotosquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:25 schreef theKiD het volgende:
[..]
Meeste mms'jes die verzonden worden, zijn sexueel getinte fotos of gewoon naaktfotos, heb ik eens ergens gelezen
Had al gezegd dat ik vergist hadquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ook niet. Jij zit toch in de automatisering?
Dat is dan weer wel handig op mijn phone, zit een mailclient op, dus ik hoef niet te prusten met een webmailclient, maar idd als er een bericht gestuurd moet worden, dan is het altijd SMS.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Voor mij maakt het vrij weinig uit. Oke, ik heb ook wel onbeperkt internet op mijn GSM, maar ik vind mailen via hotmail niet zo handig dan& dan moet ik telkens kijken ( ik heb geen push mail
)
Maar waarom kies je dan voor een MMS? Alleen omdat je een foto/muziekje o.i.d. erbij wil doen? Ik zie het nut niet van MMS is, haha.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er wordt alleen gemmst als een van de twee op vakantie is/geen computer bij de hand heeft, en dan ook over van alles, en niet wat jij nu denkt, denk ik.
Pff, dat is hetzelfde... Alleen je krijgt dan alleen het onderwerp ofzo binnen, en als je het wil lezen moet je het ophalen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Pushmail betekend dat als je een mail krijgt je telefoon een signaal van de mailserver krijgt waardoor ze een mailtje binnenhalen. Oftewel je krijgt een seintje dat er iets in je brievenbus ligt. Pullmail betekend dat je telkens je brievenbus opent om te kijken of je een mailtje hebt.
ook niet echt nuttig, meer grappigquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar waarom kies je dan voor een MMS? Alleen omdat je een foto/muziekje o.i.d. erbij wil doen? Ik zie het nut niet van MMS is, haha.
Geen idee of dat er bij mij op zit...quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel handig op mijn phone, zit een mailclient op, dus ik hoef niet te prusten met een webmailclient, maar idd als er een bericht gestuurd moet worden, dan is het altijd SMS.
Zeker in ajax lingerie ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die wil ik van jou wel een ontvangen hoor
Ja, want Bluetooth gaat dan niet echtquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar waarom kies je dan voor een MMS? Alleen omdat je een foto/muziekje o.i.d. erbij wil doen? Ik zie het nut niet van MMS is, haha.
Nou nee, want je zit dus met een deel data verbinding en dus kosten en een deel batterijcapaciteit. Het lijkt wel het zelfde, maar de push functie is een stuk efficiënter.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pff, dat is hetzelfde... Alleen je krijgt dan alleen het onderwerp ofzo binnen, en als je het wil lezen moet je het ophalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |