Daarom staat er ook 'mogelijk'. Mogelijk wil meer zeggen dan alleen wat er voor handen is. Het wil ook zeggen in hoeverre het mógelijk is m.b.t. je budgetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:47 schreef Komakie het volgende:
Zo ruim mogelijk is allemaal leuk en aardig, maar ruimte kost ook geld he
Dat was E-Zone. Die winkel ken ik op zich wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:16 schreef Vanyel het volgende:
Klein. Verder kom ik niet qua schatting. Zit in het pand tegenover cellblock, was vroeger een skatezaak. Zo hebben ze daar het ruimteprobleem aangepakt, aparte dameswinkel. Ook niet ideaal.
Vind ik ook. Maar dat van die zomerkleding klopt natuurlijk ook wel weer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:40 schreef BettyWeter het volgende:
Ik zou eerder kiezen voor een grote ruimte buiten het centrum dan een kleine ruimte in het centrum. 015 in hartje Delft vind ik bijvoorbeeld te klein, waardoor het niet prettig 'winkelt'. Daarnaast is het een drama om te parkeren in het centrum van een stad...
Mocht je een echte shop beginnen kom ik iig een keertje kijken
De kuiten van een vrouw zitten lager dan die van een man. Als de voet even groot is natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:02 schreef misstulp het volgende:
Hallo,
Ik heb even een blond vraagje.
Ik heb een paar jaar geleden een paar Salomon snowboardschoenen laten aansmeren in een wintersport plaats.
Dit zijn echter heren schoenen.
Ik ben een dame.
Maakt dit verschil?
De schoenen zitten prima maar ik heb het idee dat ze wat hoog zijn aan de achterkant,of ligt dit aan mij.
Ik heb zo snel last van krampen in mijn kuiten kan dit hier door komen?
Alvast bedankt voor het antwoord........
Hoe bedoel je iets schuiner dan de achterste?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik heb trouwens mijn voorste voet iets schuiner dan de achterste. Dat ben ik nu gewend. Maar is het gemakkelijker of juist moeilijker?
Ik sta nu regular:quote:Op zondag 31 januari 2010 12:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je iets schuiner dan de achterste?
Ingedraaid of juist uitgedraaid? Dus sta je zo met je voeten \ / (duck)
of zo / / (ingedraaid)
En ik ben wel benieuwd hoe je staat als je niet goed stond eigenlijk
Zo stonden we in het stenen tijdperkquote:Op zondag 31 januari 2010 13:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik sta nu regular:
\ |, zo geloof ik... maar die achterste voet is ook iets gedraaid naar links.
Dat van die bindingen zal ik in gedachten houden. Ik heb daar in het verleden ook wel eens last van gehad.
edit: dit is duidelijker.. denk ik
[ afbeelding ]
Forward stance? zo stenen tijdperk is dat toch niet? zie nog veel mensen zo staan, zelf sta ik wel duckquote:Op zondag 31 januari 2010 14:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo stonden we in het stenen tijdperk
Wie heeft je bindingen zo neergezet?
Als je nu op deze manier nog leert snowboarden dan heeft die leraar wel een beetje stil gestaan de afgelopen 10 jaar. Tenzij je natuurlijk op hard boots les hebt gehad, dan is het een ander verhaal.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:19 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Forward stance? zo stenen tijdperk is dat toch niet? zie nog veel mensen zo staan, zelf sta ik wel duck
niet als ie deze landquote:Op zondag 31 januari 2010 18:37 schreef KneusTeun het volgende:
Shaun white krijgt het straks nog moeilijk! Halldor Helgason wat een koning is dat zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |