abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 januari 2010 @ 16:52:04 #201
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_77452823
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:47 schreef Komakie het volgende:
Zo ruim mogelijk is allemaal leuk en aardig, maar ruimte kost ook geld he
Daarom staat er ook 'mogelijk'. Mogelijk wil meer zeggen dan alleen wat er voor handen is. Het wil ook zeggen in hoeverre het mógelijk is m.b.t. je budget
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_77452853
Daarom vragen we je ook niet direcht een heel blok op te kopen...
Is ruimte in almere ook zo duur? In Utrecht snap ik het excuus wel, maar je gaat toch bewust ergens zitten waar het niet zo prijzig is?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 16:55:28 #203
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77452940
Almere is minder duur dan Utrecht, maar Utrecht is ook wel redelijk bizar duur geloof ik.

Wil niet zeggen dat Almere goedkoop is.

btw enig idee hoe groot die curvs is wat vierkante meters betreft?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_77453577
Klein. Verder kom ik niet qua schatting. Zit in het pand tegenover cellblock, was vroeger een skatezaak. Zo hebben ze daar het ruimteprobleem aangepakt, aparte dameswinkel. Ook niet ideaal.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 17:18:52 #205
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77453682
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:16 schreef Vanyel het volgende:
Klein. Verder kom ik niet qua schatting. Zit in het pand tegenover cellblock, was vroeger een skatezaak. Zo hebben ze daar het ruimteprobleem aangepakt, aparte dameswinkel. Ook niet ideaal.
Dat was E-Zone. Die winkel ken ik op zich wel.
Probleem is alleen denk ik dat het volgestouwd moet worden met spullen omdat anders de huur niet te betalen is. Dat is natuurlijk ook wel zo. Je kunt wel in een klein pand meer ruimte maken zodat het wat overzichtelijker wordt, maar op het moment dat je dan te weinig spullen hebt om te verkopen zodat je de huur kunt opbrengen dan wordt het lastig. En grote panden in Utrecht zijn nou eenmaal schaars.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:40:50 #206
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_77458053
Ik zou eerder kiezen voor een grote ruimte buiten het centrum dan een kleine ruimte in het centrum. 015 in hartje Delft vind ik bijvoorbeeld te klein, waardoor het niet prettig 'winkelt'. Daarnaast is het een drama om te parkeren in het centrum van een stad...

Mocht je een echte shop beginnen kom ik iig een keertje kijken
  zaterdag 30 januari 2010 @ 21:44:00 #207
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_77462076
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:40 schreef BettyWeter het volgende:
Ik zou eerder kiezen voor een grote ruimte buiten het centrum dan een kleine ruimte in het centrum. 015 in hartje Delft vind ik bijvoorbeeld te klein, waardoor het niet prettig 'winkelt'. Daarnaast is het een drama om te parkeren in het centrum van een stad...

Mocht je een echte shop beginnen kom ik iig een keertje kijken
Vind ik ook. Maar dat van die zomerkleding klopt natuurlijk ook wel weer.
Tenzij je je winkel zó gezellig maakt, dat men de moeite neemt om langs te komen. Af en toe iets organiseren. Net even een beetje meer dan alleen een winkel.
Je geeft trouwens toch ook les in de seizoenen? Dat kun je natuurlijk ook in je shop verwerken. Niet alleen folders en reclame, maar ook foto's enzo.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 22:53:58 #208
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77464343
Parkeergelegenheid vind ik zeker belangrijk. Maar zoals ik al zei over de zomerkleding...
Misschien is het een idee om in een wat kleiner winkelstraatje te gaan zitten met wat winkels en toch ook een goede parkeergelegenheid.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 23:12:46 #209
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_77464824
Terug uit kirchberg na een lange rit. Lag vanochtend weer een dik pak nieuwe sneeuw, maar moesten helaas toch echt weg. Wel een erg goede week gehad, mooi weer en verse sneeuw, beter kan niet

Heb nu bovendien een goede reden om mijn board volledig te laten servicen, aan de onderkant zit zo'n diep kras dat je de core van het board kan zien
pi_77466304
Hallo,

Ik heb even een blond vraagje.

Ik heb een paar jaar geleden een paar Salomon snowboardschoenen laten aansmeren in een wintersport plaats.
Dit zijn echter heren schoenen.
Ik ben een dame.
Maakt dit verschil?
De schoenen zitten prima maar ik heb het idee dat ze wat hoog zijn aan de achterkant,of ligt dit aan mij.
Ik heb zo snel last van krampen in mijn kuiten kan dit hier door komen?

Alvast bedankt voor het antwoord........
  zondag 31 januari 2010 @ 00:07:05 #211
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77466420
quote:
Op zondag 31 januari 2010 00:02 schreef misstulp het volgende:
Hallo,

Ik heb even een blond vraagje.

Ik heb een paar jaar geleden een paar Salomon snowboardschoenen laten aansmeren in een wintersport plaats.
Dit zijn echter heren schoenen.
Ik ben een dame.
Maakt dit verschil?
De schoenen zitten prima maar ik heb het idee dat ze wat hoog zijn aan de achterkant,of ligt dit aan mij.
Ik heb zo snel last van krampen in mijn kuiten kan dit hier door komen?

Alvast bedankt voor het antwoord........
De kuiten van een vrouw zitten lager dan die van een man. Als de voet even groot is natuurlijk.
Daardoor kan het aanvoelen dat hij te hoog zit inderdaad.

Het kan daar door komen, maar ik zou ook eens proberen om je bindingen eventueel wat dichter bij elkaar te zetten. Mijn vriendin had er ook last van en die is er redelijk vanaf gekomen door haar bindingen iets dichter bij elkaar te zetten. Dus wie weet.
pi_77471054
Ben laatst met mijn board in een speciaal zaak geweest omdat ik problemen had met mijn bindingen.
Het rateltje ratelde niet meer los,erg lastig als je board uit moet bij de lift.
De aardige meneer van de winkel vertelde mij dat ik wel heel raar stond,en zeker niet zoals het hoorde.
Hij heeft mijn bindingen toen anders gezet.
Helaas nog niet geprobeerd,maar ondertussen een nieuw board gekocht.
Deze zelfde meneer gaat mijn bindingen er weer goed op zetten,ondanks dat ik het board niet bij hem heb gekocht maar in de VS (over super service gesproken)

Ik hoop dus dat dan mijn probleem is opgelost,en als ik jou zo hoor dan is er nog hoop.
Bedankt voor de tip...........
pi_77473334
hoe stonden ze dan?
  zondag 31 januari 2010 @ 12:33:58 #214
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_77473760
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik heb trouwens mijn voorste voet iets schuiner dan de achterste. Dat ben ik nu gewend. Maar is het gemakkelijker of juist moeilijker?
  zondag 31 januari 2010 @ 12:59:34 #215
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77474408
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik heb trouwens mijn voorste voet iets schuiner dan de achterste. Dat ben ik nu gewend. Maar is het gemakkelijker of juist moeilijker?
Hoe bedoel je iets schuiner dan de achterste?
Ingedraaid of juist uitgedraaid? Dus sta je zo met je voeten \ / (duck)

of zo / / (ingedraaid)

En ik ben wel benieuwd hoe je staat als je niet goed stond eigenlijk
pi_77475240
kj
pi_77475315
Ik heb een probleem met mijn boardschoenen, die zijn namelijk veel te breed voor mij aan de voorkant (salomon). Ben net even bij Duijvestein geweest en de oplossing was een smallere schoen kopen (¤ 330,- !!). Dat zit helaas niet in mijn budget dus zoek een andere oplossing. Die verkoper dacht dat het misschien wel mogelijk was om de boel van binnenuit op te vullen, iemand dat weleens geprobeerd?
  zondag 31 januari 2010 @ 13:40:49 #218
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_77475689
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je iets schuiner dan de achterste?
Ingedraaid of juist uitgedraaid? Dus sta je zo met je voeten \ / (duck)

of zo / / (ingedraaid)

En ik ben wel benieuwd hoe je staat als je niet goed stond eigenlijk
Ik sta nu regular:
\ |, zo geloof ik... maar die achterste voet is ook iets gedraaid naar links.
Dat van die bindingen zal ik in gedachten houden. Ik heb daar in het verleden ook wel eens last van gehad.
edit: dit is duidelijker.. denk ik

[ Bericht 7% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 31-01-2010 13:45:12 (edit) ]
  zondag 31 januari 2010 @ 14:17:01 #219
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_77476844
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:40 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ik sta nu regular:
\ |, zo geloof ik... maar die achterste voet is ook iets gedraaid naar links.
Dat van die bindingen zal ik in gedachten houden. Ik heb daar in het verleden ook wel eens last van gehad.
edit: dit is duidelijker.. denk ik
[ afbeelding ]
Zo stonden we in het stenen tijdperk
Wie heeft je bindingen zo neergezet?
  zondag 31 januari 2010 @ 14:19:06 #220
202334 Dwyrin