Ik ook. Al een tijdje weer. Is wel beter hoor. Gewoon netjes eten en een beetje bewegen af en toe dan komt het wel goed. Hardlopen een beetje gegaan afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:50 schreef Joene het volgende:
Mwah ik wil gewoon conditie opbouwen , en als ik daar dan toch mee bezig ben dus ook maar gelijk wat gezonder leven.
Ik ontbijttegenwoordig enzo
Ja ging redelijk , wel lekker gelopen opzich.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ook. Al een tijdje weer. Is wel beter hoor. Gewoon netjes eten en een beetje bewegen af en toe dan komt het wel goed. Hardlopen een beetje gegaan afgelopen weekend?
Wilde vandaag beginnen, maar het is fuckin' -15 ofzo. Maar ik denk dat ik vanmiddag toch even ga, anders blijf ik uitstellen.quote:
Downloaden met de mediatank deed ik toch al niet meer, de usenet client die erop zat zoog ballen. En de HD die erin zat (een 2,5 inch) was overleden. Dus ik had Sabnzbd op de iMac draaien maar da's ook kut want dan moet -ie aanstaan enzo. Was best tricky maar had een leuke howto gevonden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:44 schreef Joene het volgende:
Sabnzb is de bom ! , dus niet meer downloaden met de mediatank !
Je bent lekker bezig , een printserver maken als in 1 printer eraan hangen en sharen ?
Mja. Eigenlijk gaat streamen ook prima.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:17 schreef Joene het volgende:
Ah klote dat de disk van de Tank stuk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |