Wacht even.quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:00 schreef Twizu het volgende:
Komt m'n moeder opeens naar beneden dat ze niet kan slapen!
Heb d'r maar even een beker warme melk met honing gegeven, want ze moet morgen weer vroeg op school zijn.
Hmm nu je het zegtquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:07 schreef TwyLight het volgende:
wat een opvoeding zeg, een 12 jarige die zo laat nog op de computer zit
quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:15 schreef Biogarde het volgende:
Mijn opa is gestorven aan honing. Hij viel van een wachttoren.
Was jij niet degene met alleen maar oma's?quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:15 schreef Biogarde het volgende:
Mijn opa is gestorven aan honing. Hij viel van een wachttoren.
Ja, want m'n opa's zijn gestorven lul.quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was jij niet degene met alleen maar oma's?
Ohh ik mis weer iets, net zoals mijn goede topic dat al op slot zitquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, want m'n opa's zijn gestorven lul.
Ze is weer weg hoor, nu mogen jullie vieze plaatjes posten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:07 schreef TwyLight het volgende:wat een opvoeding zeg, een 12 jarige die zo laat nog op de computer zit
Wat is je moeders msn?quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ze is weer weg hoor, nu mogen jullie vieze plaatjes posten.
Ze mag van mij geen MSN, dat vind ik niet veilig.quote:
Jij was toch homoquote:
Bang dat je een andere pa hebt binnenkort?quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:23 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ze mag van mij geen MSN, dat vind ik niet veilig.
Ik ga Bones kijken, Terusten!quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap hier heul niks meer van.
Ik ga maar slapen.
Ik ben 12, wat is een Boner?quote:
En mijn vader is jouw moeder, hoe zit dat?quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat was je vader. Die zat aan m'n kont laatst in de kroeg
Inteeltquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En mijn vader is jouw moeder, hoe zit dat?
Remlof is mijn zusjequote:
bio, is die andere achterlijke josti die hier weleens postquote:
Maar jouw moeder had toch de broer van mijn vaders neef gedaan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En mijn vader is jouw moeder, hoe zit dat?
Waarom moet ik dan oma zeggen tegen jouw vaders broer?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:59 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Maar jouw moeder had toch de broer van mijn vaders neef gedaan?
Nu maar hopen dat ze me niet weer lichamelijke diensten aanbied voor een voldoende.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:42 schreef Twizu het volgende:
Zo, heb mijn moeder ondertussen even naar school gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |