Niks en ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
EDIT: Wat gebeurt er eigenlijk met de vliegtuigbouwer Saab? Is dat wel winstgevend?
Dat doen ze per definitie door hun suggestieven en regelmatig foute artikelen. En dan daarna schijnheilig een enquête houden onder je klootjesvolklezertjesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
Richtinggevende enquête. Mooie uitdrukking om te zeggen dat De Telegraaf manipuleert.
Klopt lijkt ze ook erg op. Alleen zij is bruinerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Ze doet me denken aan Georgina Verbaan.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:40 schreef Omnifacer het volgende:
Altijd leuk hoe Pauw zich opstelt als er een mooi mokkel aan tafel zit
Altijd net effe iets meer uitdagen
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Ze doet me denken aan Georgina Verbaan.
Ik vind haar vooralsnog erg gemaakt overkomen, maar petje af voor wat ze heeft bereikt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zeg exact hetzelfde net tegen Bluezz.![]()
Ik vind haar wel leuk en ze komt slim over.
Idd.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:47 schreef Superheld het volgende:
Leuk vrouwtje hoor, komt slim over en blijkbaar al erg succesvol zo jong.
Komt slim over door een snelle babbelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:47 schreef Superheld het volgende:
Leuk vrouwtje hoor, komt slim over en blijkbaar al erg succesvol zo jong.
Het is naar mijn mening een pseudowetenschap.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:55 schreef StephanL het volgende:
eiwitten wel of niet, de ander zegt weer geen koolhydraten.
Dat dus, flink sporten en je een beetje verdiepen in wat je eet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:57 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het is naar mijn mening een pseudowetenschap.
Je kunt beter lekker eten en veel sporten. Verzadigde vetten in de prullenbak gooien.
Ik ga eens wat proberen zonder/minder koolhydraten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:57 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het is naar mijn mening een pseudowetenschap.
Je kunt beter lekker eten en veel sporten. Verzadigde vetten in de prullenbak gooien.
Geen koolhydraten kan helemaal niet als je fatsoenlijk sport. Koolhydraten zijn de brandstof van je lichaam.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:55 schreef StephanL het volgende:
eiwitten wel of niet, de ander zegt weer geen koolhydraten.
Ze neukt gewoon de juiste mensenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Komt slim over door een snelle babbel
ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |