Dat zal het niet worden, is vriendje van Palma net als de dronken LookiLike Hazes met blonde lola aan zijn zijde.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat Danny de Vito een vaste gast van het programma wordt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:35 schreef Gert het volgende:
Daarnaast wordt het natuurlijk nog fijn en gratis genieten van een podiumkanjer uit de regio.
[ afbeelding ]
Misschien zijn ze allemaal naar Huissen, en vergeten iemand in Eindhoven achter te laten, die kan overschakelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Woensdag
-Overdag stream op Huissen.
-Show Jaap 18:30 uur.
Okee, second best, kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat die barg van een Sly vanavond komt opdraven.
Nou ja, misschien ook maar beter. Ik moet echt stoppen met SV, het is gewoon niet goed voor mij. Ik voel m'n hoofd leeglopen zo af en toe. Om geestelijk in balans te blijven heb ik gister heel elitair naar een "stomme" , hele oude documentaire op Canvas gekeken. Nanook of the North, veel over gehoord, nu voor het eerst gezien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat zal het niet worden, is vriendje van Palma net als de dronken LookiLike Hazes met blonde lola aan zijn zijde.
Er is geen betere!quote:
Nu je het zegt... Heb jij iets te doen vandaag?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze allemaal naar Huissen, en vergeten iemand in Eindhoven achter te laten, die kan overschakelen.
Nanook.quote:
Tja, ik kwam er ook toevallig langs gezapt. Bij de Belgische tv snapt men er ook weinig van af en toe. Niet alleen beginnen de programma's vaak op hele andere tijdstippen dan aangekondigd, deze documentaire werd uitgezonden in een reeks verrassingsdocumentaires waarbij van tevoren niet wordt gecommuniceerd welke ze die avond uitzenden.quote:
Is hij nog steeds niet weg?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
Wedden dat Harry zich aanbiedt voor de show van Jaap?
Qua grootheid overtreft Harry wel elke artiest die tot nu toe langs is geweest.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
Wedden dat Harry zich aanbiedt voor de show van Jaap?
Niet meer gezien op de stream Lies, maar zullen Harry best weer eens zien op de chat of bij Vlemmix.quote:
Gaat ie daar ook echt iets doen of zijn het meer veredelde vakantiereisjes?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:23 schreef Peter6000 het volgende:
Qua grootheid overtreft Harry wel elke artiest die tot nu toe langs is geweest.
Hij gaat in maart 2 weken naar Nashville, en in mei 2 weken naar Scandinavie.
Toch niet slecht, binnen een half jaar.
- lamaar - zat nog achter een proxy. Lege bar anyway.quote:
Ik heb het van zijn site, en volgens mij gaat hij touren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaat ie daar ook echt iets doen of zijn het meer veredelde vakantiereisjes?
Wat voor instrumenten bespeelde je toen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:31 schreef Copycat het volgende:
Ik heb ook wel eens door de VS getourd. En door Spanje. En Italië.
Nog hele leuke vakantiekiekjes aan overgehouden.
De cruise control (VS) en de versnellingspook (Italia en Spanje) en af en toe floot ik een riedeltje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:36 schreef Maanvis het volgende:
Wat voor instrumenten bespeelde je toen?
Nou, dan zien we je vanavond wel in de Jaap Show hèquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
De cruise control (VS) en de versnellingspook (Italia en Spanje) en af en toe floot ik een riedeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |