Is complete bullshit wat Maanvis zit te verkondigen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Alweer zo eentje die daar achteraf over gaat zeiken![]()
Spreek dat van tevoren af, djees
Complete bullshit, mét bijpassende PI's, mr. obviousquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is complete bullshit wat Maanvis zit te verkondigen.
dat dusquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:53 schreef Maanvis het volgende:
het enige dat palma er zelf over zei, als ik me niet gruwelijk vergis, was iets in de trant van dat ze effe genoeg had van Jaap.
Ja!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Heb je een bepaald voorgevoel dan?
Nee. Palma tetterde drie keer over de chat dat ze morgen niet komt en "voorlopig even klaar is" met Jaap.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:48 schreef Gert het volgende:
Weten we dan waarom Palma dan wél boos is / zou zijn op Jaap?
Netjes van Palma, maar niet heus!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee. Palma tetterde drie keer over de chat dat ze morgen niet komt en "voorlopig even klaar is" met Jaap.
Mensen die vroegen wat er dan aan de hand was (waaronder Heksje drie keer) werden vervolgens straal genegeerd.
Contradictio in terminis.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:14 schreef spuitje het volgende:
[..]
Netjes van Palma, maar niet heus!
Ik heb zo'n voorgevoel dat die barg van een Sly vanavond komt opdraven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:23 schreef Jian het volgende:
De spanning voor vanavond stijgt ! Wie zal Jaap verwelkomen vanavond; Geert Wilders Bram Moszkowicz, Hirsch Balin of toch buitenlandse gasten; Tiger Woods, Madonna ?Ik trek het bijna niet meer !
Waarbij hij "het een en ander recht zal zetten" tijdens een overdonderend charme-offensief.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat die barg van een Sly vanavond komt opdraven.
Komen jou voorgevoelens vaak uit?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat die barg van een Sly vanavond komt opdraven.
"en nu de moonwalk"quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat Danny de Vito een vaste gast van het programma wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |