Die was retorisch, hè?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:27 schreef Jian het volgende:
Er is daar toch wel iemand met enige gezonde inspiratie ??
Had Johan wel gewildquote:
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Zowaar beeld en geluid. Maar te laat, ik kijk naar Wilders op http://www.nederland24.nl/
Ah, wat anders dan Harry en een bedquote:
Jaap zelf misschien ook welquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
Ik ben opeens heel benieuwd naar de gasten voor Jaap, vanavond ...
Ja, een lege barquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah, wat anders dan Harry en een bed.
Dat zou zo maar kunnen ...quote:
De Vlem nodigt toch de gasten uit? Jaap weet van te voren toch niet wie er komen? Tenminste zo had ik het begrepen.quote:
Heb je een bepaald voorgevoel dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
Ik ben opeens heel benieuwd naar de gasten voor Jaap, vanavond ...
Daar is Jaap toch een beetje van teruggekomen. Hij heeft ondervonden dat een beetje voorbereiding toch wel nodig is, wat niet betekent dat het dan doorgeproduceert is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
De Vlem nodigt toch de gasten uit? Jaap weet van te voren toch niet wie er komen? Tenminste zo had ik het begrepen.
O heb dus gemist dat ze boos is op Jaap, wat had Jaap verkeerd gedaan/gezegd/niet gedaan of niet gezegd waardoor ze boos werd?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
In ieder geval hoeven we vanavond niet tegen die tang van een Palma aan te kijken. Madame is boos op Jaap, dus die komt niet. Da's alweer gewonnen en die zin kunnen we zeggen dat de kwaliteit van SV met de week stijgt.
Ik wacht het afquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:33 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Daar is Jaap toch een beetje van teruggekomen. Hij heeft ondervonden dat een beetje voorbereiding toch wel nodig is, wat niet betekent dat het dan doorgeproduceert is.
Nou ik vond Palma een verademing ten opzichte van Jaap, Palma lulde het een beetje aan elkaar en is echt geschikt als talkshow host. Of jaap dat ook is weet ik nog niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
In ieder geval hoeven we vanavond niet tegen die tang van een Palma aan te kijken. Madame is boos op Jaap, dus die komt niet. Da's alweer gewonnen en die zin kunnen we zeggen dat de kwaliteit van SV met de week stijgt.
Geen reiskostenvergoeding aangeboden, aldus Peter6000quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
O heb dus gemist dat ze boos is op Jaap, wat had Jaap verkeerd gedaan/gezegd/niet gedaan of niet gezegd waardoor ze boos werd?
Alweer zo eentje die daar achteraf over gaat zeikenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen reiskostenvergoeding aangeboden, aldus Peter6000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |