ja duhhhhhhhh!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou dan moet *ikkrijgdenaamnietuitmijntoetsenbord* DuhCon maar mod maken
Zal eens tijd worden ook dat die ouwe zemelaar vetrekt!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Koffers!!!! Hij gaat echt!!!
[ afbeelding ]
Nog spijtiger dat Johan V hier zomaar mee akkoord gaat. Hij is behoorlijk door de pomp gegaan, want hij beweerde altijd dat alles open en online moest. Hij lijkt hier nu volledig op terug te zijn gekomen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:23 schreef Copycat het volgende:
C30 is voortaan ook een van de vrijwilligers, begreep ik, dus die zal voortaan wel vaker op de stream te vinden zijn.
Beetje jammer trouwens van de love, peace and happiness man dat ie gisteren er op stond dat de camera's boven niet registreerden. Hij had blijkbaar zelf ook even genoeg van zijn act als wereldverbeteraar.
Alleen van dat reilen en zeilen zien we niet zo gek veel meer. Terwijl dat leuker is om te zien dan al die BN'ers.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:53 schreef Copycat het volgende:
Tja ... 24/7. Er worden programma's gemaakt en uitgezonden en tussendoor kan men achter de schermen meekijken bij het reilen en zeilen van een TV-zender in wording ...
Zoiets was het toch?
Moet je net als ik niet van komkommer houden Ligt die meuk over al dat beleg heen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:59 schreef Copycat het volgende:
Kijk ze aan foodstyling doen.
Op z'n Vlemmix: met fabrieksham, sneetjes Aldi witbrood en het sfeervolle bijzettafeltje met lapje stof.
Wat een rare reepjes kaas.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
De vlokken zijn kennelijk wegbezuinigd.
[ afbeelding ]
Dan maar zo. Geen ontbijt zonder vlokken!
Dat heb ik nou echt nog nooit iemand zien doen, maar goed.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:04 schreef Copycat het volgende:
Aan de smalle kant van het blok fabriekskaas geschaafd.
Met de Panorama!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:09 schreef Toverheks het volgende:
Gaat JV vanavond in een doodskist liggen, en daar denk je *tv* mee te maken, hou niet van die domme spelletjes.
en dit heeft politieke asperatie`s, op zo iemand stem je toch niet die voor de *lol* een nacht in een doodskist gaat slapen.
goedenmorgen all
Niet gehoord (geen stream aan), maar ik ben blij!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoor je dat Cc?? Je Monorail komt eraan !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |