Die is echt chatverslaafd. En iedereen is er nog happy snappy over ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja hoor. Daar konden we op wachten
[ afbeelding ]
Dat op te graven lijk is natuurlijk die pop die de laatste weken op die bank lag en eerder in PS2 aan de bar zat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:04 schreef Disana het volgende:
Johan belt vanuit het spookhuis. We horen het niet want er staat weer harde muziek op de stream.
[ afbeelding ]
Er wordt een lijkkist neergezet, misschien zit ie daar dan wel inquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat op te graven lijk is natuurlijk die pop die de laatste weken op die bank lag en eerder in PS2 aan de bar zat.
Johan V is nooit vies van een publiciteitsstuntje
Nico Haak schijnt daar begraven te liggen. Dat is dan geloof ik ook direct de enige gast van Jaap die niet afgezegd heeft.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat op te graven lijk is natuurlijk die pop die de laatste weken op die bank lag en eerder in PS2 aan de bar zat.
Johan V is nooit vies van een publiciteitsstuntje
Wedden dat ie al een gratis VIP account bij Evilwon heeft!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Die is echt chatverslaafd. En iedereen is er nog happy snappy over ook
Die kan Peter N natuurlijk goedkoop regelen via z'n connecties.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:14 schreef Disana het volgende:
En er wordt nog een tweede lijkkist neergezet.
Dat denk ik dan weer niet, volgens mij kunnen ze daar weinig met hem.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wedden dat ie al een gratis VIP account bij Evilwon heeft!
Oh inderdaadquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die kan Peter N natuurlijk goedkoop regelen via z'n connecties.
De Evilwonners dweepten anders behoorlijk met hem. Maar ja, dat is misschien wel het punt: twee goeroes in één sekte, dat gaat nooit goedquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik dan weer niet, volgens mij kunnen ze daar weinig met hem.
Ik denk dat het gewoon samenvalt met de reportage voor Panorama die hiermee gepaard gaat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarom dat spookhuis in Huissen gekoppeld wordt aan de show van Jaap begrijp ik overigens niet. Jaap heeft weinig op met spiritualiteit en geesten ed
O oké. Ik dacht begrepen te hebben dat er ook in de show van Jaap naar Huissen geschakeld zou worden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon samenvalt met de reportage voor Panorama die hiermee gepaard gaat.
Dat klopt, ik gaf alleen een mogelijke reden waarom het op dezelfde avond plaatsvindt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O oké. Ik dacht begrepen te hebben dat er ook in de show van Jaap naar Huissen geschakeld zou worden.
Hij vraagt al of hij opnieuw moet beginnen. Stuitend dit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
We zijn begonnen. Jaap doet z'n aankondiging. Niet te verstaan door de harde muziek die niet uitgezet is.
Ja Jaap wel maar de rest niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:35 schreef pullup het volgende:
En hij zei vanmiddag nog wel dat hij dit goed had voorbereid
Hier kan Jaap toch niets aan doen? Dit is die prutser van een Hansie die gewoon vergeet dat de muziek uit moet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:35 schreef pullup het volgende:
En hij zei vanmiddag nog wel dat hij dit goed had voorbereid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |