Dat zijn mijn belgische collega's. Wij moeten nu zo veel mogelijk maken zodat de mensen in nederland niet zonder hun flesje dommelsch, hertog jan of jupiler komen te zittenquote:Op woensdag 20 januari 2010 07:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je zit toch nog in het bierwereldje hè? Geen last of voordeel van de bierstaking hier in België?
Wees niet bangquote:
Mwah, ik vind 't eerder belachelijk dat er zo simpel gestaakt kan worden. Hoeveel schade richt dit wel niet aan? Maarja, staken is voor velen hier in België hun tweede natuur, geloof ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zijn mijn belgische collega's. Wij moeten nu zo veel mogelijk maken zodat de mensen in nederland niet zonder hun flesje dommelsch, hertog jan of jupiler komen te zitten.
[..]
Wees niet bang, voor de nederlandse markt zijn wij nu jou jup aan het maken. Je zult niet zonder komen.
Al blijf ik het deels nog steeds oncollegiaal vinden ten opzichte van mijn belgische collega's, wij zorgen iig dat de vaste klanten niet zonder komen.
quote:Vandaag nog gewoon 333FM, dus onderweg naar de Peperbus. Nog ns goed kijken naar het verse interieurontwerp voor de nieuwe studio...
Mogguh!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:44 schreef themauster het volgende:
Hallo Nederland (en Belgie voor Roel)![]()
Volgens mij gaat de nieuwe 3FM studio door
Jurre Bosman op twitter:
[..]
Nou ja 300 banen is niet niets natuurlijk, maar ben het met je eens dat ze daar te snel stakenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, ik vind 't eerder belachelijk dat er zo simpel gestaakt kan worden. Hoeveel schade richt dit wel niet aan? Maarja, staken is voor velen hier in België hun tweede natuur, geloof ik.
Goed voor jullie iig dat je een deel van die productie dan nu overneemt.
Als of de uitkomst nu zal zijn van staken, we gaan 300 man niet ontslaan en verkopen de toko.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ja 300 banen is niet niets natuurlijk, maar ben het met je eens dat ze daar te snel staken.
Is de aarde verdwenen dat het zo rustig isquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:11 schreef Paul het volgende:
Ik zeg maar ff wat anders praat morpheus alleen
Op d'r versnellingspookje zeker.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:20 schreef Zapper het volgende:
Hiervan gaat Froukje de Both harder rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |