Laat mij is zien waar ik in 2010 negatief geweest benquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Alsof jij altijd zo positief bent!!
Dit jaar voor het eerst iedereen vrij op 5 meiquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Jurk! Een van de reeds bevestigde namen voor Bevrijdingspop 2010 in Haarlem.
De andere bevestigde naam is Junkie XL.
Nee, heb ik geen last van. Nu ben ik ook nog niet zo vaak of lang op die site geweest, maar toch...quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:32 schreef cheese. het volgende:
Krijgt Firefox bij jullie ook een soort van korte crash als je naar radio555.nl gaat?
Moet je maar geen Firefox gebruikenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:32 schreef cheese. het volgende:
Krijgt Firefox bij jullie ook een soort van korte crash als je naar radio555.nl gaat?
quote:Waylon komt langs in de studio van Radio 555 om live een song te spelen. Wordt het zijn hit Wicked Way? Of iets speciaals? We gaan het merken.
Na het zingen blijft Waylon 'in de kerk' en neemt hij plaats in het call center.
Ja hea.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:35 schreef Quantie het volgende:
Ik luister alleen 3FM omdat giel draait
Geweldige gozer ;]
Jep, en ook als tafelgast bij DWDD is hij super:Pquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:38 schreef cheese. het volgende:
[..]
Ja hea.![]()
Hij is 1 van de beste DJ's, heeft altijd goede grappen.
SM *klap* S. Dan lig ik nog steeds altijd dubbel.
Hij is zoooo goed.
Ben je een kloon van Paul ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:35 schreef Quantie het volgende:
Ik luister alleen 3FM omdat giel draait
Geweldige gozer ;]
Haahaa, en dit:quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben je een kloon van Paul ?
Volgens mij is het een kloon van Roel, en dan heeel veeeel sarcasme.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:39 schreef Quantie het volgende:
[..]
Jep, en ook als tafelgast bij DWDD is hij super:P
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:45 schreef Captain_Slow het volgende:
Anyway, dit is een lekker nummer van Ducksauce
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:46 schreef Quantie het volgende:
wie zijn Roel en Paul?
nee sorry, ik vat die niet :p?
Heel mooi!quote:
Ja, dat zijn echt de grootste fans van Giel. Vooral die Roel is niet normaal.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:47 schreef Quantie het volgende:
meh, moet waarschijnlijk een supergrote fan voor zijn om dat te snappen euh?
Of Viva Hollandia.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:52 schreef -Hans- het volgende:
De beste plaat van de afgelopen 10 jaar? Pffff lastig ! Denk Clocks van Coldplay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |