Gruwelijk slecht nummerquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:19 schreef themauster het volgende:
ze willen blijkbaar geen geld op Giro555 ze hebben het Kane nummer No Surrender als themanummer uitgekozen voor de actie hoorde ik op het ANP
wat is definitie bekendquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:32 schreef themauster het volgende:
Het mooiste vond ik nog dat er 360 bekende nederlanders mee werken zijn er dan zoveel?
Dat vroeg ik mij ook afquote:
Ziek ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:32 schreef themauster het volgende:
Het mooiste vond ik nog dat er 360 bekende nederlanders mee werken zijn er dan zoveel?
Alle A, B, C, D enz. artiestenquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:32 schreef themauster het volgende:
Roel ik geef 555 10 euro als je een keer ophoud met zeuren en zanniken over alles wat los en vast zit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alle A, B, C, D enz. artiesten.
Wat een verschrikkelijke zie-mij-eens-goed-doen-en-nee-ik-doe-het-heus-niet-voor-mezelf-hoor-show![]()
. Gatverdamme
. En om nog maar te zwijgen over het gepeupel dat weer vol trots gaat roepen dat ze een tientje hebben gegeven. Maak dat geld gewoon over naar 555 als je dat graag wil. Daar hebben we zo'n show niet voor nodig.
Nee die is van Qmusic zoals Sirolf al zeiquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:00 schreef hole1988 het volgende:
Video stream is van NPO en de radio stream is van radio538 wat lijkt aan te geven dat de studio in studio24 van radio538 is
proberen wss zo min mogelijk een station als centraal punt neer te zetten, logisch ook natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee die is van Qmusic zoals Sirolf al zei
welke hyves gebruiken ze dan wel ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:56 schreef hole1988 het volgende:
nu heb ik radio555.hyves.nl overgedragen gebruiken ze hem niet wat een eikels
10 euro maar?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roel ik geef 555 10 euro als je een keer ophoud met zeuren en zanniken over alles wat los en vast zit.
ze hebben er een mooi forumonderdeel klaagbaak voor.
Punt is duidelijk.quote:
Mooi voor iedereen die gewoon analoge tv heeftquote:Het digitale themakanaal 101TV wordt van 6.00 tot 22.00 uur omgedoopt tot Actie555 TV en is donderdag de gehele dag beschikbaar in het analoge basispakket. Alles is daar te volgen. Bekijk de neuspeuterende DJ's in de radio-uitzending of bekijk vers van de pers de TV-uitzending. Hetzelfde gebeurd met Spirit24
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |