Ja nou ja, ik deed even de simpele versie voor SOL. Ik weet ook wel dat je dan nog zit met de USB-poort en de DTP en blabla, maar dat voert te ver voor hier.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken. Was het maar zo simpel
* Pas over een jaar jarig is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
DVD's + kookboekje!!!
*schrijft weer op verlanglijst
de tip die ik bij het afzuigertopic voorbij zag komen: cassettebandje-lint erin aan de ene kant en door een zo vacuum afgesloten stofzuiger op de andere kant laten zuigen. Als hett lint erdoor is, een draadje trekken erlangs en dan hierlangs weer een trekveer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:30 schreef Duderella het volgende:
Ja nou ja, ik deed even de simpele versie voor SOL. Ik weet ook wel dat je dan nog zit met de USB-poort en de DTP en blabla, maar dat voert te ver voor hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, echt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef DarkElf het volgende:
er is nu een mevrouw op tv die het wereldrecord hete chilies in je ogen wrijven probeert te verbreken200 keer scherper dan jalepeno's, 24 chilies heeft ze in haar ogen uitgewreven...
die is gestoord!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
de tip die ik bij het afzuigertopic voorbij zag komen: cassettebandje-lint erin aan de ene kant en door een zo vacuum afgesloten stofzuiger op de andere kant laten zuigen. Als hett lint erdoor is, een draadje trekken erlangs en dan hierlangs weer een trekveer.Ja SOL! Zo kan het ook! Hoef je heul niet te rebooten ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
ik over 8 dagenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Awww.. ik gister precies over 2 maanden
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik over 8 dagen
eigenlijk 7 en 2.5 uur
wtfquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef DarkElf het volgende:
er is nu een mevrouw op tv die het wereldrecord hete chilies in je ogen wrijven probeert te verbreken200 keer scherper dan jalepeno's, 24 chilies heeft ze in haar ogen uitgewreven...
die is gestoord!
ze moest niet eens hysterisch huilen of gillen ofzoquote:
verbazendquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ze moest niet eens hysterisch huilen of gillen ofzoze bleef echt heel relaxed en huilde niet eens
helder!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja SOL! Zo kan het ook! Hoef je heul niet te rebooten ook!
Oh...daar heb ik er twee vanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb een dief in huis!! Pakt er een heel sneaky een papiertje wat op de stoel terecht was gekomen weg, sluipt er mee naar zijn mand en gaat heel stiekem zitten scheuren/sabbelen
leuk he dieven in huis? ik heb er ook 1 (die ander doet zoiets nooit)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb een dief in huis!! Pakt er een heel sneaky een papiertje wat op de stoel terecht was gekomen weg, sluipt er mee naar zijn mand en gaat heel stiekem zitten scheuren/sabbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |