Ja nou ja, ik deed even de simpele versie voor SOL. Ik weet ook wel dat je dan nog zit met de USB-poort en de DTP en blabla, maar dat voert te ver voor hier.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken. Was het maar zo simpel
* Pas over een jaar jarig is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
DVD's + kookboekje!!!
*schrijft weer op verlanglijst
de tip die ik bij het afzuigertopic voorbij zag komen: cassettebandje-lint erin aan de ene kant en door een zo vacuum afgesloten stofzuiger op de andere kant laten zuigen. Als hett lint erdoor is, een draadje trekken erlangs en dan hierlangs weer een trekveer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:30 schreef Duderella het volgende:
Ja nou ja, ik deed even de simpele versie voor SOL. Ik weet ook wel dat je dan nog zit met de USB-poort en de DTP en blabla, maar dat voert te ver voor hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, echt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef DarkElf het volgende:
er is nu een mevrouw op tv die het wereldrecord hete chilies in je ogen wrijven probeert te verbreken200 keer scherper dan jalepeno's, 24 chilies heeft ze in haar ogen uitgewreven...
die is gestoord!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
de tip die ik bij het afzuigertopic voorbij zag komen: cassettebandje-lint erin aan de ene kant en door een zo vacuum afgesloten stofzuiger op de andere kant laten zuigen. Als hett lint erdoor is, een draadje trekken erlangs en dan hierlangs weer een trekveer.Ja SOL! Zo kan het ook! Hoef je heul niet te rebooten ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
ik over 8 dagenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Awww.. ik gister precies over 2 maanden
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik over 8 dagen
eigenlijk 7 en 2.5 uur
wtfquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef DarkElf het volgende:
er is nu een mevrouw op tv die het wereldrecord hete chilies in je ogen wrijven probeert te verbreken200 keer scherper dan jalepeno's, 24 chilies heeft ze in haar ogen uitgewreven...
die is gestoord!
ze moest niet eens hysterisch huilen of gillen ofzoquote:
verbazendquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ze moest niet eens hysterisch huilen of gillen ofzoze bleef echt heel relaxed en huilde niet eens
helder!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja SOL! Zo kan het ook! Hoef je heul niet te rebooten ook!
Oh...daar heb ik er twee vanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb een dief in huis!! Pakt er een heel sneaky een papiertje wat op de stoel terecht was gekomen weg, sluipt er mee naar zijn mand en gaat heel stiekem zitten scheuren/sabbelen
leuk he dieven in huis? ik heb er ook 1 (die ander doet zoiets nooit)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb een dief in huis!! Pakt er een heel sneaky een papiertje wat op de stoel terecht was gekomen weg, sluipt er mee naar zijn mand en gaat heel stiekem zitten scheuren/sabbelen
haha geweldig!! De poezige dieven bij mijn moeder konden dat ook mooi! Die waren vooral dol op de zilverpapiertjes die om paaseitjes zitten. Die rolden we op tot een balletje die ze heel sneaky en nonchalant van de salontafel tikten om mee te spelen..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
leuk he dieven in huis? ik heb er ook 1 (die ander doet zoiets nooit)
die kan heel nonchalant naast de salontafel (die laag is) zitten en dan 1 poot uitsteken, 1 nagel extra uitsteken en dan rondtasten en hopen dat hij wat van mijn bord kan sleuren
hehe.. Sam lag vanochtend bij me op bed. Hij ergens in het midden, dwars, op zijn rug. Ik in de overige ruimte opgeproptquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:59 schreef DarkElf het volgende:
ik zit op de bank met aan de linkerkant de pers tegen mij aan geperst en aan de rechterkant die zwarte
ik heb nauwelijks ruimte!
quote:
En mensen zich maar afvragen waarom ik geen tv meer hebquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef DarkElf het volgende:
die is gestoord!
Hij was echt weer de moeite waard vandaag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Al was de rijdende rechter altijd wel erg leukWat kunnen mensen (lees: buren) elkaar toch heerlijk het leven zuur maken
Hier moet je altijd heel goed de wc deur achter je dichtdoenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier moet je altijd heel goed de wc deur achter je dichtdoen(oude foto, oud huis, lelijk zeil, dunne poes)
[ afbeelding ]
t was een klein stukje in het programma van Gordon Ramsay wat verder echt heel leuk was. Zo zie je weer eens een heel andere kant van de wereld, van india wat je meestal alleen op dezelfde manier in beeld gebracht zietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mensen zich maar afvragen waarom ik geen tv meer heb![]()
Al was de rijdende rechter altijd wel erg leukWat kunnen mensen (lees: buren) elkaar toch heerlijk het leven zuur maken
Whahahahaha...en een lol dat ze hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier moet je altijd heel goed de wc deur achter je dichtdoen(oude foto, oud huis, lelijk zeil, dunne poes)
[ afbeelding ]
Ben weer studentquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef sexymofo het volgende:
[..]
IIRC is DH student, dus dan kan hij bij surfspot ook legaal goedkope licenties kopen.
[edit] maar elements dus niet echt cheap en 8 hebben zo ook niet
Check dan ff of je ergens software voor bijna nop kan krijgenquote:
ik heb nog een tv over als je er nog eentje wilquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mensen zich maar afvragen waarom ik geen tv meer heb![]()
Heb je die nog niet weggedaan ') Die staat enorm in de weg joh.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:26 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb nog een tv over als je er nog eentje wil
Mocht je ooit wat nodig hebben: ik kan ook bestellen bij Surfspot.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Check dan ff of je ergens software voor bijna nop kan krijgen![]()
Ik helaas niet, ondanks dat ik in het onderwijs werk. lagere scholen doen blijkbaar niet mee (niet genoeg zakelijke licenties gok ik)
lui/druk/vergetenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je die nog niet weggedaan ') Die staat enorm in de weg joh.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mocht je ooit wat nodig hebben: ik kan ook bestellen bij Surfspot.
Oeh, die hebben wij (meen ik) zelf al besteld en volgens mij mag dat maar één keer!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
geweldig!! Ik weet namelijk niet of het mijn kennis lukt een versie van windows7 update te kopen aangezien hij hem zelf al heeft en de afname beperkt is.. Dus ik hou het zeker in mijn achterhoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |