Ja nou ja, ik deed even de simpele versie voor SOL. Ik weet ook wel dat je dan nog zit met de USB-poort en de DTP en blabla, maar dat voert te ver voor hier.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken. Was het maar zo simpel
* Pas over een jaar jarig is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
DVD's + kookboekje!!!
*schrijft weer op verlanglijst
de tip die ik bij het afzuigertopic voorbij zag komen: cassettebandje-lint erin aan de ene kant en door een zo vacuum afgesloten stofzuiger op de andere kant laten zuigen. Als hett lint erdoor is, een draadje trekken erlangs en dan hierlangs weer een trekveer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:30 schreef Duderella het volgende:
Ja nou ja, ik deed even de simpele versie voor SOL. Ik weet ook wel dat je dan nog zit met de USB-poort en de DTP en blabla, maar dat voert te ver voor hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, echt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef DarkElf het volgende:
er is nu een mevrouw op tv die het wereldrecord hete chilies in je ogen wrijven probeert te verbreken200 keer scherper dan jalepeno's, 24 chilies heeft ze in haar ogen uitgewreven...
die is gestoord!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
de tip die ik bij het afzuigertopic voorbij zag komen: cassettebandje-lint erin aan de ene kant en door een zo vacuum afgesloten stofzuiger op de andere kant laten zuigen. Als hett lint erdoor is, een draadje trekken erlangs en dan hierlangs weer een trekveer.Ja SOL! Zo kan het ook! Hoef je heul niet te rebooten ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
ik over 8 dagenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Awww.. ik gister precies over 2 maanden
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik over 8 dagen
eigenlijk 7 en 2.5 uur
wtfquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef DarkElf het volgende:
er is nu een mevrouw op tv die het wereldrecord hete chilies in je ogen wrijven probeert te verbreken200 keer scherper dan jalepeno's, 24 chilies heeft ze in haar ogen uitgewreven...
die is gestoord!
ze moest niet eens hysterisch huilen of gillen ofzoquote:
verbazendquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ze moest niet eens hysterisch huilen of gillen ofzoze bleef echt heel relaxed en huilde niet eens
helder!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja SOL! Zo kan het ook! Hoef je heul niet te rebooten ook!
Oh...daar heb ik er twee vanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb een dief in huis!! Pakt er een heel sneaky een papiertje wat op de stoel terecht was gekomen weg, sluipt er mee naar zijn mand en gaat heel stiekem zitten scheuren/sabbelen
leuk he dieven in huis? ik heb er ook 1 (die ander doet zoiets nooit)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb een dief in huis!! Pakt er een heel sneaky een papiertje wat op de stoel terecht was gekomen weg, sluipt er mee naar zijn mand en gaat heel stiekem zitten scheuren/sabbelen
haha geweldig!! De poezige dieven bij mijn moeder konden dat ook mooi! Die waren vooral dol op de zilverpapiertjes die om paaseitjes zitten. Die rolden we op tot een balletje die ze heel sneaky en nonchalant van de salontafel tikten om mee te spelen..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
leuk he dieven in huis? ik heb er ook 1 (die ander doet zoiets nooit)
die kan heel nonchalant naast de salontafel (die laag is) zitten en dan 1 poot uitsteken, 1 nagel extra uitsteken en dan rondtasten en hopen dat hij wat van mijn bord kan sleuren
hehe.. Sam lag vanochtend bij me op bed. Hij ergens in het midden, dwars, op zijn rug. Ik in de overige ruimte opgeproptquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:59 schreef DarkElf het volgende:
ik zit op de bank met aan de linkerkant de pers tegen mij aan geperst en aan de rechterkant die zwarte
ik heb nauwelijks ruimte!
quote:
En mensen zich maar afvragen waarom ik geen tv meer hebquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef DarkElf het volgende:
die is gestoord!
Hij was echt weer de moeite waard vandaag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Al was de rijdende rechter altijd wel erg leukWat kunnen mensen (lees: buren) elkaar toch heerlijk het leven zuur maken
Hier moet je altijd heel goed de wc deur achter je dichtdoenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier moet je altijd heel goed de wc deur achter je dichtdoen(oude foto, oud huis, lelijk zeil, dunne poes)
[ afbeelding ]
t was een klein stukje in het programma van Gordon Ramsay wat verder echt heel leuk was. Zo zie je weer eens een heel andere kant van de wereld, van india wat je meestal alleen op dezelfde manier in beeld gebracht zietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mensen zich maar afvragen waarom ik geen tv meer heb![]()
Al was de rijdende rechter altijd wel erg leukWat kunnen mensen (lees: buren) elkaar toch heerlijk het leven zuur maken
Whahahahaha...en een lol dat ze hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier moet je altijd heel goed de wc deur achter je dichtdoen(oude foto, oud huis, lelijk zeil, dunne poes)
[ afbeelding ]
Ben weer studentquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef sexymofo het volgende:
[..]
IIRC is DH student, dus dan kan hij bij surfspot ook legaal goedkope licenties kopen.
[edit] maar elements dus niet echt cheap en 8 hebben zo ook niet
Check dan ff of je ergens software voor bijna nop kan krijgenquote:
ik heb nog een tv over als je er nog eentje wilquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mensen zich maar afvragen waarom ik geen tv meer heb![]()
Heb je die nog niet weggedaan ') Die staat enorm in de weg joh.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:26 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb nog een tv over als je er nog eentje wil
Mocht je ooit wat nodig hebben: ik kan ook bestellen bij Surfspot.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Check dan ff of je ergens software voor bijna nop kan krijgen![]()
Ik helaas niet, ondanks dat ik in het onderwijs werk. lagere scholen doen blijkbaar niet mee (niet genoeg zakelijke licenties gok ik)
lui/druk/vergetenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je die nog niet weggedaan ') Die staat enorm in de weg joh.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mocht je ooit wat nodig hebben: ik kan ook bestellen bij Surfspot.
Oeh, die hebben wij (meen ik) zelf al besteld en volgens mij mag dat maar één keer!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
geweldig!! Ik weet namelijk niet of het mijn kennis lukt een versie van windows7 update te kopen aangezien hij hem zelf al heeft en de afname beperkt is.. Dus ik hou het zeker in mijn achterhoofd
Ja dat probleem heeft mij kennis dus ook, maar die had de download, dus die gaat proberen of hij de cdversie als nog kan krijgen voor mequote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oeh, die hebben wij (meen ik) zelf al besteld en volgens mij mag dat maar één keer!
Ik zal het Arty even vragen.
Das 5 denk ikquote:
welke wedstrijd? milou heeft gave foto's van the fun loving criminals gemaakt nlquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
Hi guys...ik heb jullie hulp ff nodigIk ga een foto insturen voor een fotowedstrijd en ik heb de mening nu gehoord van wat mede-concertfotografen. Nu mogen jullie een keuze maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens kijken wat dat oplevert
steer die pillen zijn een hoax!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten sollie, tot morgen!
Ik wou dat ik die pilletjes een paar jaar eerder had gevonden
WIN! 1 van de 5 popfotografie-fotoboeken!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
welke wedstrijd? milou heeft gave foto's van the fun loving criminals gemaakt nl
je bent wel sportief hoor, is hardlopen niks voor jou?quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:03 schreef Duderella het volgende:
Ik blijf nog heel even hangen, maar wil er ook niet te laat in. Ik viel tijdens de yoga-les in slaap.
Yoga is niet sportief hoor, althans, mijn yoga niet. Dat is vooral veel liggen en heeeeel langzaam bewegen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je bent wel sportief hoor, is hardlopen niks voor jou?
Best dapper om na het boek, de film te kijken. Meestal valt het tegen! Kennelijk niet zo slecht gedaan dus!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:23 schreef Bluezz het volgende:
We zitten de 2e film (van het 2e boek van de Stieg Larsson trilogie) te kijken en het is best lastig om je mond te houden omdat je weet wat er gaat gebeurenMaar weer best goed en spannend gedaan al gaan ze weer met 7 mijlslaarzen door het verhaal.
Thanks voor de inputquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:33 schreef MissHobje het volgende:
P de Hoog, mijn collega vind 6 de gaafste en ik persoonlijk 1, hoop dat je er wat aan hebt
Wat vreemd? Wel de goede regio? (Dat is toch zo'n ding bij DVD's?)quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Thanks voor de inputEigenlijk moet ik slapen
Ik wil alleen mijn DVD van Joe Bonamassa wel eens af kunnen spelen. Twee exemplaren bij Amazon vandaan en geen van tweeen doet het goed
Nu eens kijken wat er gebeurt als ik hem rip en dan brand
Duimen dat het zo blijft. Of is een beetje drukte stiekem toch wat prettiger werken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups en lekker relaxed deze nacht ( tot nu dan he)
Komt uit Engeland dus R2 idd. Na een minuut of wat begint het beeld te stotteren. Heel vreemd verhaal idd. Maar de geripte en opnieuw gebrande versie lijkt het goed te doenquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat vreemd? Wel de goede regio? (Dat is toch zo'n ding bij DVD's?)
Ik ken de beste man niet, maar gelukkig is het je gelukt het af te spelen nu!quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt uit Engeland dus R2 idd. Na een minuut of wat begint het beeld te stotteren. Heel vreemd verhaal idd. Maar de geripte en opnieuw gebrande versie lijkt het goed te doenJeetje, wat kan die man lekker gitaar spelen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ken de beste man niet, maar gelukkig is het je gelukt het af te spelen nu!
Ik zal het morgen misschien eens even afspelen. (Zit nu even andere muziekjes te luisteren).quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Als je van blues houdt, dan is dit echt de moeite waard
ja mag wel wat drukker dan gaat het snellerquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Duimen dat het zo blijft. Of is een beetje drukte stiekem toch wat prettiger werken?
Lijkt me inderdaad best pittig om door te komen.Ik doe het je niet na hoor!quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ja mag wel wat drukker dan gaat het sneller
Die uurtjes tussen 3.30 en 5.30 zijn de saaiste en zwaarst ook, maar ben best fit nu hehe.
denk al wat ben jij nog laat zegquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:33 schreef DarkElf het volgende:
sleepless in vlaanderenmeldt zich. Hoeis t met de nachtwerkers?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:38 schreef Bluezz het volgende:
Joe Bonamassa klinkt lekker, maar ik vind het wat saaiig op den duur.
Dat was de volgende stap, maar dit blijkt errug goed te werkenquote:Gewoon torrenten joh
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:50 schreef Sunnythesun het volgende:
@ P: ik kan echt niet kiezen hoorEn Thijs heeft ze zo weg gezet dat ik geen linkjes er af kan halen om ze hier te posten
Dit zijn er dus 20: http://www.sonnie-tieske.nl/portfolio/concerten/album/index.html
Surequote:Op woensdag 20 januari 2010 11:15 schreef LieLie het volgende:
Kan ik nog stemmen P? Vind 5 de mooiste!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou er eentje uit de serie 4,8,10,12,19 kiezen
Agossie, ben je ergens naar op zoek?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:22 schreef Ole het volgende:
* Ole is vandaag leeggeprikt en binnenstebuitengekeerd
Hebben we voorlopig weer gehad hoop ik
En dat tussen het thuiswerken doorquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:39 schreef Tezz het volgende:
Tralalala! Ik heb het verslag van onze managementteam vergadering van gisteren af. Pokkewerk altijd. Maar ik ben vandaag geslaagd voor het thuiswerken!
Bekend fenomeenquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:53 schreef Tezz het volgende:
Ohhhhhhhhhh thuiswerken is echt niets voor mij. Ik heb de kamer al opgeruimd en ik denk er nu aan om even een wasje in de machine te doen.
Foei Tezz. Werken.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Agossie, ben je ergens naar op zoek?
Shit, ik moet nog steeds een afspraak maken. In Belgie moet je vanaf je 25equote:Op woensdag 20 januari 2010 11:43 schreef Ole het volgende:
[..]Jaarlijks bloedonderzoek en 5 jaarlijks bevolkingsonderzoek. Lig je er zo lekker charmant bij ook
Hier vanaf 30. Maar moet je dan ook elk jaar?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Shit, ik moet nog steeds een afspraak maken. In Belgie moet je vanaf je 25eGeen zin.
Het gaat bij concertfotografie juist om de momenten en zeker dat soort momentenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
stom he..
Maar goed, 4, 8 en 10 had ik zelf ook bedacht idd. 19 doen we niet, aangezien Thijs die gemaakt heeft en ik die band echt te sneu voor woorden vond(G'nR coverband
) dus daar wil ik geen prijs mee winnen
![]()
12 is gaaf vanwege het moment, maar weet niet zeker of het goed genoeg is..
Goed, 4, 8, 10 of 12 dus..
quote:
Uw stemmen staan geregistreerdquote:
gewoon ff een afspraak maken! geen zin is geen reden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Shit, ik moet nog steeds een afspraak maken. In Belgie moet je vanaf je 25eGeen zin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gewoon ff een afspraak maken! geen zin is geen reden.Je hebt helemaal gelijk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar mijn oproep hangt ook al een week op het prikbord. Ik loop er dagelijks braaf een keer of 30 langs, maar bellen, ho maar.......
Ik beloof (mezelf) dat ik deze week bel voor een afspraak!Alleen met zelfspot kun je overleven...
Volgens mij wordt dat wel aangeraden, maar je moet elke drie jaar sowieso.Eigenlijk zou ik ieder jaar moeten gaan, maar ik heb er zo'n hekel aan! Brrr.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Hier vanaf 30. Maar moet je dan ook elk jaar?
Heb je veel tentamens?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:58 schreef borisz het volgende:
College wetenschapsleer zit er weer op. Vrijdag nog 1 en dan volgende week tentamen. Straks maar verder met de papers voor financial accounting.
Ja knap van mezelf he! Ik heb wel een wasje gedaan, opgeruimd, lunch klaargezet en gemaild met vrienden. Maar ach. Wat ik moest doen voor het werk is af, dus....quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dat tussen het thuiswerken door
Je hebt het er maar weer druk mee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:58 schreef borisz het volgende:
College wetenschapsleer zit er weer op. Vrijdag nog 1 en dan volgende week tentamen. Straks maar verder met de papers voor financial accounting.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gewoon ff een afspraak maken! geen zin is geen reden.Ik ben twee jaar geleden nog geweest, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blugh, en ik moet ook nog naar de tandarts en de huisarts (mijn pink slaapt al drie weken!
). Behhh.
Schildklier. Die is van zichzelf te langzaam.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat wel aangeraden, maar je moet elke drie jaar sowieso.Eigenlijk zou ik ieder jaar moeten gaan, maar ik heb er zo'n hekel aan! Brrr.
Waarvoor moest je een bloedtest, als ik zo vrij mag zijn?
oh das vervelend zeg?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben twee jaar geleden nog geweest, hoorBlugh, en ik moet ook nog naar de tandarts en de huisarts (mijn pink slaapt al drie weken!
). Behhh.
Dacht mijn mamma dit vroeger ook zoquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:02 schreef Tezz het volgende:
Oh kut kind is om 12.15 uit. Ik zal maar eens naar school fietsen....
Nou ja zeg, om dat over je eigen kind te roepenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:02 schreef Tezz het volgende:
Oh kut kind is om 12.15 uit. Ik zal maar eens naar school fietsen....
wrs jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dacht mijn mamma dit vroeger ook zo
Alleen wetenschapsleerquote:
Praat me er niet vanquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen wetenschapsleer.
Wel nog druk deze weken, het leven van een student is soms erg zwaar.
Bloes
Ach man. Stelletje dramaqueens. Straks werk je 40 uur per week, of meer. Kun je nooit meer op vakantie omdat je geen vrije dagen hebtquote:
Ja! Die! Dat is misschien wel mijn favoriet! Die mag er bij in de shortlist.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:57 schreef TAV74 het volgende:
Ik zou deze ook overwegen Son:
http://www.winedrunkpatrolmen.nl/bio/promo2.jpg
Succesquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef Sunnythesun het volgende:
@ P: bedankt voor de uitgebreide 'review'![]()
Ik ga het nog eens bekijken..
Die ik wel hoor! Maar ik ben zo slecht in kiezen..quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SuccesEn bedenk: het is jouw foto die je instuurt. Ga niet af op wat de rest tof vind, maar volg je eigen gevoel
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach man. Stelletje dramaqueens. Straks werk je 40 uur per week, of meer. Kun je nooit meer op vakantie omdat je geen vrije dagen hebt
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef kaasplankje het volgende:
Dag popjes!
Ik heb geen tijd ik moet opruimen schoonmaken was draaien administratie doen stofzuigen boodschappen koken en houthakken.
TTYL
I know, I knowquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar, hoe zeer dat misschien waar is, is het voor een student bij vlagen echt wel zwaar. De ergste drukte zit m altijd in twee weken, waarin je eigenlijk te veel moet doen.. Plus dat je 0 ritme hebt (wat ik echt het meest irritant vind) en in je hoofd nooit klaar bent. Weekend voelt eigenlijk alleen als weekend als het precies tussen twee blokken valt, want dan kun je gewoon niets doen..
Maar goed, ook dat gaat over en dan ga je idd gewoon werken en kun je daar weer over zeuren :p
Ik heb nu echt last van het gebrek aan regelmaat. Ik kan niet met regelmaat eten, slapen, of wat dan ook. Ik zit ook nog een aanzienlijk deel van de week in het openbaar vervoer (eigen keuze, maar goed, je merkt het wel).quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I know, I knowBen nog niet zo heel lang geleden afgestudeerd
maar nu ik werk mis ik vooral de flexibiliteit, het gebrek aan regelmaat van mijn studentenjaren. Het leven wordt zo voorspelbaar! Elke dag werken, 's avonds tamelijk moe thuis, bijkomen in het weekend...
Ik heb trouwens ook een baan waarbij ik nooit echt rust in m'n hoofd hebBest leuk, verder. Daar niet van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verschilt natuurlijk per persoon (en verandert ook nog eens met leeftijd). Ik vond dat de eerste jaren van mijn studie zo tof, dat je 's morgens wakker wordt en nog geen idee hebt wat de dag gaat brengenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb nu echt last van het gebrek aan regelmaat. Ik kan niet met regelmaat eten, slapen, of wat dan ook. Ik zit ook nog een aanzienlijk deel van de week in het openbaar vervoer (eigen keuze, maar goed, je merkt het wel).
Dat komt je weerstand en concentratie niet altijd ten goede..
Volgende week vrijdag, met nog drie tentamens, een mondeling, een eind(praktijk)opdracht en 4 dossiers.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat verschilt natuurlijk per persoon (en verandert ook nog eens met leeftijd). Ik vond dat de eerste jaren van mijn studie zo tof, dat je 's morgens wakker wordt en nog geen idee hebt wat de dag gaat brengen
Afijn, rot dat je je moe & gespannen voelt! Gaat het nog lang duren, de tentamens?
Na de tentamens hebben we een zogenaamde bufferweek, waarin je dus even niks kunt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:56 schreef Bluezz het volgende:
En af en toe ff lekker klagen lucht op, als je ook maar regelmatig je 'zegeningen' telt
De eerste jaren vond ik dat ook tof. Nu zit ik in het zevende jaar, en wil ik graag wat ritme enzo. Maar nu heb ik nog minder structuur, ik moet beginnen met m'n masterscriptie. blegh.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat verschilt natuurlijk per persoon (en verandert ook nog eens met leeftijd). Ik vond dat de eerste jaren van mijn studie zo tof, dat je 's morgens wakker wordt en nog geen idee hebt wat de dag gaat brengen
Afijn, rot dat je je moe & gespannen voelt! Gaat het nog lang duren, de tentamens?
Onderdeel van mijn dagelijkse werk, die eerste schriftelijke selectie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:54 schreef TAV74 het volgende:
pfff, briefselecties doen bij vacatures is klotewerk. Liefst lees ik gewoon en ga ik 100% op mijn gevoel af, maar dat is niet helemaal lekker uit te leggen aan de mensen die je afwijst...
Volgens mij is juist het probleem dat hij te veel feeling heeftquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Onderdeel van mijn dagelijkse werk, die eerste schriftelijke selectie.
Je krijgt er feeling voor naarmate je het meer doet.
True, dat is een rampquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
De eerste jaren vond ik dat ook tof. Nu zit ik in het zevende jaar, en wil ik graag wat ritme enzo. Maar nu heb ik nog minder structuur, ik moet beginnen met m'n masterscriptie. blegh.
dat idd. hoeveel tijd hebben ze erin gestoken. Hebben ze goed gekeken naar de vacature en naar de informatie die beschikbaar is over het bedrijf. etc etcquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
Waar letten jullie op? Of die persoon een beetje intelligent overkomt schriftelijk? En vorm je dan in je hoofd een soort beeld van die persoon?
Eerste vereiste vind ik dat een sollicitatiebrief in foutloze taal geschreven moet zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
Waar letten jullie op? Of die persoon een beetje intelligent overkomt schriftelijk? En vorm je dan in je hoofd een soort beeld van die persoon?
Mijn feeling is 9 van de 10 keer kloppend! De selectie zelf is mijn probleem niet, het feit dat je intern ook nog een verantwoordelijkheid namens de werkgever hebt om netjes terug te koppelen waarom iemand is afgewezen. Dan moet je dus wel een rationeel onderbouwd verhaal terugleggen en niet eerlijk zeggen dat je gewoon jeuk in je liezen kreeg toen je de brief lasquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Onderdeel van mijn dagelijkse werk, die eerste schriftelijke selectie.
Je krijgt er feeling voor naarmate je het meer doet.
Basis is wel dat het taalkundig allemaal klopt. Verder ben ik heel gevoelig voor schrijfstijl. Mensen die ik aanneem moeten veel rapporteren en dan moet je wel een beetje to the point en aantrekkelijk schrijven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
ook al krijg je dat best vaakquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mijn feeling is 9 van de 10 keer kloppend! De selectie zelf is mijn probleem niet, het feit dat je intern ook nog een verantwoordelijkheid namens de werkgever hebt om netjes terug te koppelen waarom iemand is afgewezen. Dan moet je dus wel een rationeel onderbouwd verhaal terugleggen en niet eerlijk zeggen dat je gewoon jeuk in je liezen kreeg toen je de brief las
Wij hebben ze ook, en ik gebruik ze nog niet, want ik weet niet waar ik die rommel moet laten..quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik sta versteld.....
We hebben een Plastic Zak gekregen, waar plastic in moet om te recyclen. Jemig, wat veel zeg! Naja, iig wordt het gerecycled.....
Same here.. Staat er doodleuk in de begeleidende brief: 'Het apart inzamelen van plastic scheelt veel ruimte in uw restafvalbak!'. Holadiejee, maar ze zeggen er niet bij waar je ondertussen het plastic moet latenquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij hebben ze ook, en ik gebruik ze nog niet, want ik weet niet waar ik die rommel moet laten..
Precies, en dan heb je dus een zak met plastic rommel ergens liggen.. Lekker hygiënisch en netjes en weetikut..quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Same here.. Staat er doodleuk in de begeleidende brief: 'Het apart inzamelen van plastic scheelt veel ruimte in uw restafvalbak!'. Holadiejee, maar ze zeggen er niet bij waar je ondertussen het plastic moet latenZou handig zijn als we daar dan ook gewoon een kliko voor zouden krijgen oid. Kan het nu iig niet kwijt, moeten we eerst de garage opruimen
![]()
Gaat dat niet smelten, naast het hete fornuis?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:10 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb er een plekje voor naast het fornuis. Wel eerst op moeten ruimen natuurlijk.....![]()
Maar nu kan zich daar ook geen troep meer opstapelen, die ik dan alweer moet opruimen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:30 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, het smolt niet, gisteren de oven aangehad zelfs.
Bij ons wordt het opgehaald, samen met het GFT afval. En nieuwe zakken kan je ws wel ophalen bij de gemeentewerf, of hoe de plek ook heet waar je zooi heenbrengt.
Veel plezier Steer!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Bij gezond slapen hoort gezond bewegen, naar de sportschool; slank, lang en gespierd worden.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
Bij gezond slapen hoort gezond bewegen, naar de sportschool; slank, lang en gespierd worden.
optredenquote:
Ik had die zakken ook, ik heb ze weggegooid. Wat een onzinquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:30 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, het smolt niet, gisteren de oven aangehad zelfs.
Bij ons wordt het opgehaald, samen met het GFT afval. En nieuwe zakken kan je ws wel ophalen bij de gemeentewerf, of hoe de plek ook heet waar je zooi heenbrengt.
Niet helemaal. Mond wil niet helemaal open zonder pijn helaas. En ook kauwen is nog gevoelig. Maar echt pijn doet t niet meerquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:02 schreef MissHobje het volgende:
Klinkt goed Leintjuhhenne wang weer ok enzo ??
Het scheelt mij een hoop ruimte in mijn kliko. Dus ik hoef niet meer te tobben als ik die eens vergeet buiten te zetten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik had die zakken ook, ik heb ze weggegooid. Wat een onzin
Snotjandikkie, waarom zitten die knopjes naast elkaar?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:10 schreef krakkemieke het volgende:
LOL Leintjeuh! Ik heb nu precies hetzelfde glaasje wijn!Behalve dat het geen Chianti, maar Cotes du Rhone is.
Nu het kaasplankje nog.......
Om jou te stangen natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:11 schreef krakkemieke het volgende:
Snotjandikkie, waarom zitten die knopjes naast elkaar?![]()
Er ligt allemaal kaas op je vriendje.quote:
Ik heb nog 2 stukjes kaas, een stukje brie, een plakje brood, een olijvenpit en een augurkensteeltje voor je hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:10 schreef krakkemieke het volgende:
LOL Leintjeuh! Ik heb nu precies hetzelfde glaasje wijn!![]()
Nu het kaasplankje nog.......
Hihihi, olijvenpit! Dat doet me denken aan dat liedje van: Zwaaien met je onderbroek. Dan mogen ze om de beurt op het velletje van de rookworst zuigen......quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 stukjes kaas, een stukje brie, een plakje brood, een olijvenpit en een augurkensteeltje voor je hoor
rustig aan doen, niet meteen overbelastenquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:43 schreef krakkemieke het volgende:
Getsie, ik ben helemaal hyper![]()
Het is de schuld van de fysio!Gister had ik veel pijn na de behandeling, maar de tape helpt zo goed dat ik vandaag veel gedaan heb. En dan kan ik niet meer stoppen.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:17 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker aan het werk meidIk doe met je mee
't Zit er bijna op!
Haha, bijvoorbeeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben nog aan het leren, morgen het lastigste tentamen van de periode..
Maar je kan dat hoor! Echt wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, bijvoorbeeld!![]()
Je kan het! Je bent al zo ver gekomenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:22 schreef LieLie het volgende:
Haha, bijvoorbeeld!![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:15 schreef LieLie het volgende:
![]()
![]()
Wie praat me nog een beetje motivatie in voor vanavond?
Ik zwem eigenlijk alleen in de zomer.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Grunn!
*ik hier? wat doe ik hier? Doei!*
Holy crap, da's ver reizen van waar jij woontquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Grunn!
*ik hier? wat doe ik hier? Doei!*
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Holy crap, da's ver reizen van waar jij woont
Jawohl! Maar zonder totaal ruptuur hoor: gewoon met de trein.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ho, ff samenvatting Dude. Krijg je een Frans kindje?
O wat gaaf!quote:
En ja, als ik een zwembad in m'n kelder had met zo'n Endless Pool waterstroomding waar je tegenin kunt zwemmen, dan zou ik wat vaker zwemmen in de winter.Gek genoeg zwem ik in de zomer wel 3-4 keer in de week. Binnen.
![]()
![]()
Ik ga anders als een speeeer hoor!quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jawohl! Maar zonder totaal ruptuur hoor: gewoon met de trein.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan zal het wel na de uitgerekende datum worden.. NS kennende..
Daar heb ik werkelijk (en gelukkig) nog nooit van gehoord!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Alfastudenten
Mijn danspartner doet ook communicaasie. Die had een tentamen... uh... welkomstheorie? Welkomstoptimalisatie? In ieder geval iets met welkom.
Dat klinkt logischerquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ontvangsttheorie? Ontvangstoptimalisatie?
ZoietsZonder welkom
O dat kan, dat ze verhalen doen. Dat is naast Journalistiek gekomen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, Dude, oud klasgenoten zijn bezig met een minor (hoor 't bij verhalen?)
En er komen weer de meest wazige filmpjes voorbij op Hyves
Ik had werkelijk nog nooit van die man gehoord. Wel erg jong hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef borisz het volgende:
Arjen Grolleman overleden
http://www.nu.nl/muziek/2(...)an-37-overleden.html
Ik wel, kink FM staat wel eens aan hier. Was een goede DJ. Tevens voiceover van RTL5. Veel te jong overleden, 37.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had werkelijk nog nooit van die man gehoord. Wel erg jong hoor.
Lach je mij nu uit?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Mevrouw stemband is ook weer terug
Een puberkoor en een tienerdrumband als publiek, nou wij swingden de pan uit, de band ook, maar oh oh oh dat publiek![]()
Dude![]()
Wat een lekker pizzaatje bij thuiskomst
Ik ga even mailtjes in het meettopic zetten.
Ja het was vooral onderling erg gezellig, misschien omdat we niet zo de zenuwen hadden als afgelopen zondag. Komt natuurlijk ook omdat je dan voor je eigen publiek zingt. De zaal was wel ruimer, net als het podium dus dat was weer beter dan zondagquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
klinkt weer als een geslaagde avond bluezHoeveel x treden jullie nog op?
Bloodhound gang - Fire Water burn is wel een leuk nummerquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
die allemaal te maken hebben met Fire, Burning & Hot(dus niet van prince)
Het optreden is dan weer in juni
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Bloodhound gang - Fire Water burn is wel een leuk nummer
Ja iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:55 schreef borisz het volgende:
Bloodhound gang - Fire Water burn is wel een leuk nummer
Gevaarlijk dingquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
Naar aanleiding van de uitzending over scherpe messen van Wouter Klootwijk (de wilde keuken) heb ik er eentje besteld:
Robert Herder Lignum 3 'HRC 60'
[ afbeelding ]
FOT-gezeikquote:
Neequote:Op woensdag 20 januari 2010 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
oh lekker is dat dan, zijn jullie er nog wel uitgekomen uiteindelijk?
Zoiets jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |