quote:
Dan wel ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wil op tijd naar bed, dat helpt wel
je wil wel...!quote:
hoooi!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
En dat ga ik nu ook doen.. ff douchen en dan slapen
hoooooi!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:31 schreef Puala het volgende:
ohja, slapen. Dat ga ik ook maar is doen.
okquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef donthate het volgende:
ken dit niet maar toch moet donthate ertussen
waar loopt u stage dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef donthate het volgende:
Wil je niet meer de enige zijn ofzo?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]geef het nou gewoon toe Piles!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:31 schreef Puala het volgende:
ohja, slapen. Dat ga ik ook maar is doen.
gezellig!quote:
vind ik wel !quote:
Ey jij ook hier.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef donthate het volgende:
trustequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
En dat ga ik nu ook doen.. ff douchen en dan slapen
Misschien wel, heb er pas ook 1 gedaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef jna het volgende:
Gaan jullie morgenavond meedoen aan de IQ test?
nee ik weet wel dat ik slimmer ben dan 70 % van de wereldquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef jna het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef jna het volgende:
wat doe je nouhou!quote:
Blijf hier rondhangen, dan hebben we 2 anti's en 2 suri's hiero.quote:
WUT!!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Blijf hier rondhangen, dan hebben we 2 anti's en 2 suri's hiero.
Nee moet leren..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef jna het volgende:
dat moest je de afgelopen dagen ook en dat hield je niet tegen om hier te komen?quote:
Hahah gaat nooit goed komenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Blijf hier rondhangen, dan hebben we 2 anti's en 2 suri's hiero.
wat is een anti?quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah gaat nooit goed komenwe nemen fok over
Hell yeah!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah gaat nooit goed komenwe nemen fok over
sorry ik ben niet zo ingeburgerd in de termen van de onderste lagen van de samenleving!!quote:
nier hier?quote:
Ze hebben mij expres het grootste pak leerwerk als laatste gegeven.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat moest je de afgelopen dagen ook en dat hield je niet tegen om hier te komen?
Slaapse Luc.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bedje toe.![]()
Morgen weer vroeg eruit.
dat deden ze bij mij ook altijd...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ze hebben mij expres het grootste pak leerwerk als laatste gegeven.
Als je maar niet zo bitcherig bent als die antiliaanse vrouwen die op cura zijn dan vind ik alles bestquote:
Ze had me al gevonden zei ze, maar ik wil graag wat meer infoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is ze jou aan het zoeken?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze had me al gevonden zei ze, maar ik wil graag wat meer info![]()
Nee, absoluut niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:47 schreef donthate het volgende:
[..]
Als je maar niet zo bitcherig bent als die antiliaanse vrouwen die op cura zijn dan vind ik alles best![]()
Maar voor de rest waar gaat het hier zoal over gewoon verkapte slowchat ofniet?
Doen ze expres daar op de femquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat deden ze bij mij ook altijd...
niets verkapt!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:47 schreef donthate het volgende:
[..]
Als je maar niet zo bitcherig bent als die antiliaanse vrouwen die op cura zijn dan vind ik alles best![]()
Maar voor de rest waar gaat het hier zoal over gewoon verkapte slowchat ofniet?
dat denk ik wel!...quote:
Nou ja, ze is steeds weer wegquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die wil ze je niet geven?
Hahaha dan is het goed heb al genoeg pannen en weet ik veel wat na mijn hoofd gehad daarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.
Ik kan wel bitchy zijn though, maarniet zoals anti's dat doen.
Pics.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:52 schreef L.no het volgende:
Kuno, ik heb het bewijs dat negers ook blanke handen kunnen hebben!
Haha, ik begrijp het.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahaha dan is het goed heb al genoeg pannen en weet ik veel wat na mijn hoofd gehad daar
denk het niet!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Volgende periode hopelijk minder tentamens!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, je bedoelt tanden? Nee, dat geloof ik wel hoor.
Jij. Bitchy.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.
Ik kan wel bitchy zijn though, maarniet zoals anti's dat doen.
Neen wij antilianen hebben gouden tandenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, je bedoelt tanden? Nee, dat geloof ik wel hoor.
lul niet...!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel verkapt anders worden de modjes boos.
schiet op!quote:
Echt nepgoud of nep nepgoud?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:54 schreef donthate het volgende:
[..]
Neen wij antilianen hebben gouden tanden
gewoon gele tanden, dat is voor hun goud genoeg!quote:
True factquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:54 schreef donthate het volgende:
[..]
geef me nog note!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Crewbashing [ afbeelding ].
Denk erom!
fotos!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:57 schreef donthate het volgende:
[..]
Echt vooral die vrouwtjes zijn goud verslaafd![]()
En ik heb bijna blanke handen hoor
daarom!quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:54 schreef donthate het volgende:
[..]
controleer dit even Idz!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:00 schreef donthate het volgende:
[..]
K heb ze volgens mij van elke modje al gehad
ja logisch.. anders was je nu niet hier!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:02 schreef donthate het volgende:
[..]
Heb een perm ban alles gehadmaar die hebben ze verkort
![]()
Ik ben een alien.quote:
Ik eentje, mijn moeder 3 mijn vader 2. De rest van de familie is teveel om daar op te letten.quote:
gelukkig, ik hou niet zo van liegpeukenquote:
Dean is is Friesland, het duurt minimaal een dag voordat hij dit leest!quote:
aaaah... wat schattig..!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
Baby Isdatzo:
Met vreemde kleuren:
[ afbeelding ]
Met oom en tante:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Haha ik heb er geen 1quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben een alien.
[..]
Ik eentje, mijn moeder 3 mijn vader 2. De rest van de familie is teveel om daar op te letten.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaaah... wat schattig..!
Wiens moeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
wij?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan gaan we samen porsche rijden bedoel je.
Awwwww.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
Baby Isdatzo:
Met vreemde kleuren:
[ afbeelding ]
Met oom en tante:
[ afbeelding ]
was dat je zus? die je vast houdt?quote:
gelukkig!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dean en ik, maar als dean niet wil mag jij ook wel mee hoor.
Wat staat erquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
was dat je zus? die je vast houdt?
Oom en tante staat er tochquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
was dat je zus? die je vast houdt?
Like ouch.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:06 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha ik heb er geen 1![]()
Ben geen stereotype anti
Hahah oke ja mn hele familie zit helemaal onderquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Like ouch.
Ik wilde dat écht sinds ik heel klein was.
Isdatzo zn oom:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
Baby Isdatzo:
Met vreemde kleuren:
[ afbeelding ]
Met oom en tante:
[ afbeelding ]
sorry ik was afgeleid door je geile truitje!quote:
*kuchquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dean is is Friesland, het duurt minimaal een dag voordat hij dit leest!
Ik mocht het pas vanaf mijn 15e. Eerder mocht niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:09 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah oke ja mn hele familie zit helemaal onderzelfs mn neefje van 15 heeft er al 2
kut...quote:
lijkt er wel op!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:13 schreef jna het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ff serieus, het is 'm toch gewoon
Dag swaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:16 schreef donthate het volgende:
maar donthate gaat maar even doushe:D
Spreek jullie straks nog wel of andere keertje
Leuk dat je langs kwam.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:16 schreef donthate het volgende:
maar donthate gaat maar even doushe:D
Spreek jullie straks nog wel of andere keertje
'supquote:
quote:
heeey dean!! *Boksquote:
*boksquote:
Zit hier verdomme hardop te lachen manquote:
lekker beerenburgje?quote:
Nee, niksquote:
de tranen rolde over mijn wangen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit hier verdomme hardop te lachen man
Schijnt dat ik niet zo'n gelukkige baby was.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:13 schreef L.no het volgende:
Isdatzo kijkt zó gelukkig.![]()
![]()
Bijna wallpaper materiaal.
wut...?!quote:
How come?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schijnt dat ik niet zo'n gelukkige baby was.
ik huilde vrijwel nooit als baby!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schijnt dat ik niet zo'n gelukkige baby was.
wat wil je als dat je oom is?quote:
True.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat wil je als dat je oom is?
quote:
Koemelkallergie (vanzelf over gegaan, melkquote:
* L.no zwaait verleidelijk een fles bier om jou hier te lokken.quote:
Shit's fucked upquote:
Ha, bier, lekker!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:30 schreef L.no het volgende:
[..]
* L.no zwaait verleidelijk een fles bier om jou hier te lokken.
4 uur rijden...!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:30 schreef L.no het volgende:
[..]
dude...!quote:
Ah dat heb ik ook gehad koemelk eiwit allergie ofzo ik huilde dag en nacht en 3dokters gehad de 1ste 2 was ik een huil babyquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Koemelkallergie (vanzelf over gegaan, melk) en 't duurde ff voordat ze daar achter kwamen. De artsen geloofde m'n moeder eerst niet en wilden niet onderzoeken waarom ik "zo veel huilde". Dachten dat ze zich aanstelde en dat 't allemaal wel meeviel oid.
Aw, dat is nogal stom voor je ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Koemelkallergie (vanzelf over gegaan, melk) en 't duurde ff voordat ze daar achter kwamen. De artsen geloofde m'n moeder eerst niet en wilden niet onderzoeken waarom ik "zo veel huilde". Dachten dat ze zich aanstelde en dat 't allemaal wel meeviel oid.
altijd lastig...!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
*start autoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je er vanaf bent? Bekende symptomenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat ik wel een cute baby was!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik huilde vrijwel nooit als baby!
Ff kijken of ik 2 flesjes heb.quote:
Het is te proberen!quote:
Ben alleen allergisch voor noten / pinda's, verder niks.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je er vanaf bent? Bekende symptomen
gast... wees blij dat ik mijn foto's niet pak... anders lopen alle dames achter mij aan!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat ik wel een cute baby was!
*boks*quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:31 schreef donthate het volgende:
[..]
Ah dat heb ik ook gehad koemelk eiwit allergie ofzo ik huilde dag en nacht en 3dokters gehad de 1ste 2 was ik een huil babytot de 3de et ging onderzoeken bleek ik ook dat te hebben
Je punt?quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat ik wel een cute baby was!
Jij hebt al een chick, niet jankenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gast... wees blij dat ik mijn foto's niet pak... anders lopen alle dames achter mij aan!
Posten die shit!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gast... wees blij dat ik mijn foto's niet pak... anders lopen alle dames achter mij aan!
dat het half 12 is...? en dat 1 van jullie beide morgen wel belangrijke dingen te doen heeft, daarna heeft L.no's paps allemaal rare tools om je te vermoorden!quote:
heul nietquote:
ik mag toch wel dames achter me aan hebben lopen of wat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij hebt al een chick, niet janken.
of appelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik mag toch wel dames achter me aan hebben lopen of wat?
omdat ik graag geheim blijf!quote:
lolbroekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, mijn babyfoto is veel cuter.
Bring it on!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat het half 12 is...? en dat 1 van jullie beide morgen wel belangrijke dingen te doen heeft, daarna heeft L.no's paps allemaal rare tools om je te vermoorden!
heul niet, relnichtmodquote:
Ik heb wel ooit een foto van jou en je vriendin (en een dik wijf half in beeld:+ ) gezienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat ik graag geheim blijf!
Hahahaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh idd..
Ff soppen op mijn naamtopic.
Hallo Deanquote:
whehe koninginnedag!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit een foto van jou en je vriendin (en een dik wijf half in beeld:+ ) gezien. Ergens op een bootje (hihihi
) oid.. of iig, met water dacht ik.
Wat zou er gebeuren als je zo'n foto post dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat ik graag geheim blijf!
Stage SC - De film/seriequote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hallo DeanWat heb ik gemist de afgelopen 4 uur
Net zoveel als ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hallo DeanWat heb ik gemist de afgelopen 4 uur
weet ik veel, borstjes die op en neeer dansen als ze rennen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, 't kan veel zijn maar het mag toch geen voetbal heten iig.
Ja, nou, dan klopt m'n fix tochquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
weet ik veel, borstjes die op en neeer dansen als ze rennen!
Piles en zn opblaaspopquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Stage SC - De film/serie
En iets met een opblaaspop, maar dat ken je zo onderhand wel
ik heb geen verstand van voetbal...!quote:
En dat nog een Antilliaan hier post.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Stage SC - De film/serie
Had je iets tegen Antillianen ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:43 schreef L.no het volgende:
[..]
En dat nog een Antilliaan hier post.![]()
En de babyfoto's.
Jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had je iets tegen Antillianen ofzo?
Popje, popje, waar ben je?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Stage SC - De film/serie
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had je iets tegen Antillianen ofzo?
Ze moeten de feministen gerust stellen eh.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:43 schreef donthate het volgende:
vrouwen voetball dat et uitgezonden word is al erg genoeg
Hehe neequote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat het verhaal ondertussen wel klaar was, maar blijkbaar niet
Hahahaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Ze moeten de feministen gerust stellen eh.
Jij staat mooi in de minderheid.quote:
Zie post onder jequote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Maar voor de rest van de mensen ziet et er niet uiten als het nou mooie donkere vrouwen waren
maar nee
wat ga je eten?quote:
Maar jullie zijn heel veel minder dan Surinamers dus ik ben eigenlijk in mn 1tje al in de meerderheidquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij staat mooi in de minderheid.
Hoe voelt dat eh!
Waarom alleen donkere vrouwen eigenlijk? Ik lees het steeds vaker dat je dat zegt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Maar voor de rest van de mensen ziet et er niet uiten als het nou mooie donkere vrouwen waren
maar nee
Oh ik doelde op de post van Milou van een paar uur terug, niet zozeer iets over het verledenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Gek dat alle nieuwe dames me hier ontwijken, als dat verhaal steeds terugkomt
Haha heb absoluut niks met blanke vrouwenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom alleen donkere vrouwen eigenlijk? Ik lees het steeds vaker dat je dat zegt.
Voetbal is tof. Niets mis met de vrouwen die het doen of de uiterlijk, maar ze spelen zó slecht eh.![]()
Als je materiaal nodig hebt om te gaan slapen, dan kijk vrouwenvoetbal.
Of golf/cricket, kan ook.
Ouch, daar kan ik niet tegenop.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:50 schreef jna het volgende:
[..]
Maar jullie zijn heel veel minder dan Surinamers dus ik ben eigenlijk in mn 1tje al in de meerderheid
Blanke vrouwen zijn tof.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha heb absoluut niks met blanke vrouwendaarom
![]()
Haha goed van slapen kan je sowiesowant als je het vol houd daar 1.5uur na te kijken
Nee, maar i kweet niet wat ik daarop moet zeggen zonder dat je dat youtube filmpje weer laat zien.quote:
Haha zeg niet dat ik ze niet tof vind vind ze alleen absoluut niet knapquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Blanke vrouwen zijn tof.![]()
Waarom jezelf martelen daarmee?
wij beiden!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:00 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben hier ook een etnische minderheid
Haha weet je wat wij anders voelenquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:00 schreef The_Dean het volgende:
Geloof me, dat weet ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha weet je wat wij anders voelen
*boksquote:
*boks!quote:
Negerinnetjesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha heb absoluut niks met blanke vrouwendaarom
![]()
Haha goed van slapen kan je sowiesowant als je het vol houd daar 1.5uur na te kijken
*proostquote:
Wat raar man.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha zeg niet dat ik ze niet tof vind vind ze alleen absoluut niet knap![]()
Bedoel niks verkeerds erover
Je bent gewoon nederlander!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:00 schreef The_Dean het volgende:
even geen bier voor me... !quote:
Wie heeft het hier over bier?quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
even geen bier voor me... !
Heul nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat raar man.
[..]
Je bent gewoon nederlander!
ah nee Whisky kan wel! gister iets te veel bier gehad!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over bier?
*zet whisky terug
moet je afrijden?quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:06 schreef jna het volgende:
Ik ga naar bed. Morgen om 9 uur moet ik scherp genoeg zijn.
*proostquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ah nee Whisky kan wel! gister iets te veel bier gehad!
quote:Top 10 in de StageSC-reeks op 19-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 185 Kuno_van_Dijk
02. 144 Milou__
03. 122 L.no
04. 108 jna
05. 087 Psychonikeo
06. 060 Luctor.et.Emergo
07. 057 The_Dean
08. 057 Piles
09. 053 Houniet
10. 047 Bravebart
Reeks-statistieken!
Spamsletquote:
quote:
Dat was lang geleden dat ik boven de 100 kwam.quote:
dat dus!quote:
ik kan me nog herinneren dat ik wel eens boven de 400 op een dag kwamquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat was lang geleden dat ik boven de 100 kwam.
En gefeli kuno
Net an top 10, jeuj! Nu kan ik vredig slapenquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan me nog herinneren dat ik wel eens boven de 400 op een dag kwam![]()
![]()
Spamslet!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan me nog herinneren dat ik wel eens boven de 400 op een dag kwam![]()
![]()
quote:
goede oude tijd!quote:
slaap lekker!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Net an top 10, jeuj! Nu kan ik vredig slapen![]()
quote:
lekkere pyama aan?quote:
Welterustenquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Net an top 10, jeuj! Nu kan ik vredig slapen![]()
ik ook niet...quote:
doe je dat nu omdat wij er een opmerking over maakten?quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:27 schreef jna het volgende:
Dat shirt gaat zo ook uit hoor als k echt ga slapen
Stiekem wil ik pics zien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:27 schreef jna het volgende:
Dat shirt gaat zo ook uit hoor als k echt ga slapen
Dat was snel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:26 schreef donthate het volgende:
ben er maar weer;P was ff honden uitlaten
Nee. Slapen met shirt is kut. Normaal ga k er ook in zonder shirt alleen was het nu -15 in m'n kamer.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
doe je dat nu omdat wij er een opmerking over maakten?
Oh, dan ging de tijd gewoon snel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:31 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha heb ze 20min uitgelaten ofzovod ik lang genoeg hou niet van kou
Vooruit danquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:31 schreef jna het volgende:
[..]
Nee. Slapen met shirt is kut. Normaal ga k er ook in zonder shirt alleen was het nu -15 in m'n kamer.
Hahah jullie waren gewoon blij dat je even van me af warenquote:
Pfiew gelukkigquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vooruit dan. Voordeel van de twijfel
.
Ik merkte nauwelijks dat je ons verliet eigenlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:35 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahah jullie waren gewoon blij dat je even van me af waren![]()
Maar moet morgen 6uur op 2kinderen van mn zus na school brengen
Haha ga nog niet hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik merkte nauwelijks dat je ons verliet eigenlijk.
Dan zou ik vlug gaan slapen.
Bon nochi.
Vrouwenvoetbal kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha ga nog niet hoorkan toch niet slapen
SLAAPZEquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:37 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, ik ga ook snel voor 't einde van dit topic slapen![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |