Je hebt behoefte aan drama's?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:02 schreef Desmonkey het volgende:
Zeg wanneer gaan jullie weer naar zo'n Pann-feest?.
Geen idee. Ik herinner wel dat er vaak drama is na zo'n Pann-partyquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef Vlarp het volgende:
Pann
Alleen Pann-on-tour of Mega Pann is leuk...
Zeg dramagier ....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:02 schreef Desmonkey het volgende:
Zeg wanneer gaan jullie weer naar zo'n Pann-feest?.
Ach, mijn drama's vielen wel mee toenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:04 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Geen idee. Ik herinner wel dat er vaak drama is na zo'n Pann-party.
Me neither.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk niet dat ik binnenkort nog een [homo]pannfeest ga doen.
Sowieso is het pannpubliek een beetje engquote:
Ik vind de on-tours wel leukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sowieso is het pannpubliek een beetje eng. Beetje van dat gay.nlvolk.
Ik moet nog even oefenen in nicht zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer heeft altijd de beste tijden tijdens meets en nauwelijks in de gaten dat er allemaal drama's aan het gebeuren zijn! Hoezo typisch man
.
Welnee. Ignorance is bliss. Serieus, het is leuker zonder drama'squote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet nog even oefenen in nicht zijn
Maar als er tientallen topics over wordt doorgegaan, heb ik het idee dat ik iets mis. En daar kan ik ECHT niet tegenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee. Ignorance is bliss. Serieus, het is leuker zonder drama's.
die avond en nacht was ook echt leuk. Gezeik kwam pas de volgende dagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer heeft altijd de beste tijden tijdens meets en nauwelijks in de gaten dat er allemaal drama's aan het gebeuren zijn! Hoezo typisch man
.
Zelfs dan. Als mensen maar weten wanneer ze moeten ophouden. Daar schort het meestal aanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:50 schreef Peter het volgende:
Drama = fun
Behalve als je lijdend voorwerp bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |