quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemorgen manginas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan rennen...
Yuri mmm hoe gaat het met je heb je eindelijk een BFquote:
goed, neee, hoef geen BFquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Yuri mmm hoe gaat het met je heb je eindelijk een BF
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Mike wat ben je toch ook een stom iemand. Elke keer als ik denk dat je meevalt post je iets waarbij ik echt denk 'waarom!?'. Niet dat dit je iets uitmaakt waarschijnlijk, maar echt, je doet niet eens je best om hier met wat meer respect gezien te worden.
yep!quote:
als je maar geveegd wordt, toch?quote:
Ik vind die links eigenlijk een hele bevestigingquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Mike wat ben je toch ook een stom iemand. Elke keer als ik denk dat je meevalt post je iets waarbij ik echt denk 'waarom!?'. Niet dat dit je iets uitmaakt waarschijnlijk, maar echt, je doet niet eens je best om hier met wat meer respect gezien te worden.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die links eigenlijk een hele bevestiging
quote:
Uhm, ik geloof niet dat het mijn kaarten waren die we zagenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je laat je wel in de kaart kijken he popje![]()
so typical
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, ik geloof niet dat het mijn kaarten waren die we zagen
Je weet wat het gezegde betekent?
Waarom gebruik je't dan verkeerd?quote:
Nee, in het westen wordt het gebruikt als zijnde dat het genant voor de ander is.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als je maar geveegd wordt, toch?
Ik vond wel ergens een synopsis van season 2, maar op de wiki werd gezegd dat de cijfers in USA slecht waren. In de UK waren ze echter weer heel goed juist, maar ja, daar gaan ze deze serie echt niet voor blijven maken. Jammer, vond hem na een paar afleveringen wel echt leuk aan 't worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:55 schreef Desmonkey het volgende:
Ja serie was gecanceld. Lindsay Price en Rebecca Romijn zijn beetje de vrouwelijke varianten van Ted McGinley in tv-land aan het worden.
Eh, jij bent hier degene die altijd met de ranzige plaatjes komt hoor. Niet ik.quote:
Wat ben je prikkelbaar zegquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, jij bent hier degene die altijd met de ranzige plaatjes komt hoor. Niet ik.
Na het zoveelste ranzige plaatje, ja dan word ik prikkelbaar. Ik heb daar gewoon niet zo'n behoefte aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |