Vandaar de "o wacht".quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat zou jij toch ook moeten weten nadat je hier onlangs dat verhaal over knuffelturkje's wens om nationaliteit aan te passen had beschreven
Lekker dank uquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dag stoere SCI FI meneer![]()
volgens mij kunt u dit wel gebruiken
ja die oude knarren zijn nog prima in staat om een show te makenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:51 schreef Baltar het volgende:
gisteravond met Bf naar the Golden Earring geweest. Was nog leuk ook
Verval? Gewoon een kwestie van goede renovatie en alles vervangen door kunstof!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:55 schreef Stroekie het volgende:
oh jee
ik begin over oude knarren en gelijk rennen alle homo's weg
bang om met het verval geconfronteerd te worden ?
ik heb dus gisteravond het voorbeeld gezien hoe het dus wel moet, mooi oud worden en nog vol in het leven leven blijven staatquote:
en onderhoud plegen, scheelt ook een boelquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verval? Gewoon een kwestie van goede renovatie en alles vervangen door kunstof!
Jij gaat Marieke Helleveeg achterna ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verval? Gewoon een kwestie van goede renovatie en alles vervangen door kunstof!
veel en tijdig smerenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
en onderhoud plegen, scheelt ook een boel
Nee ik heb een turkje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij gaat Marieke Helleveeg achterna ?
heb je ook al zo'n duif om in een kooitje overal mee naar toe te slepen ?
ja wakker en zoquote:
En gaan we dan over 1,5 jaar ons ook weer afvragen waar het geld ook alweer heen is gegaan, zoals bij de tsunami-miljoenen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:07 schreef Peter het volgende:
Iemand vandaag nog tijd over? http://www.helphaiti.nu/
ik vraag me nooit af waar mijn miljoenen heen geenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En gaan we dan over 1,5 jaar ons ook weer afvragen waar het geld ook alweer heen is gegaan, zoals bij de tsunami-miljoenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |