quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:58 schreef Twinkly het volgende:Stef

gelukkig voel je je weer beter!
Xeentje wat een guitig lachebekje ben je

Gelukkig kun je nog lachen!!!
Icantrix ik heb ook nog geen electrische kolf, maar mijn schoonzusje heeft er een die ik over kan nemen, alleen woont zij zo'n 2,5 uur van ons vandaan.
Oh ik las je berichtje net in het "hoe gaat het met ons" topic, dankje

Verlengd verlof zou wel heel fijn zijn! Ik ben nog niet gebeld door die bedrijfsarts gek genoeg, hij/zij zou binnen 48 uur contact opnemen. Wil jij ook proberen verlengd verlof te krijgen?
LOL
[
afbeelding ]
Ah, dat is wel een boel rijden ja! Wel fijn dat je er één over kan nemen, dat scheelt wel.. Welke is het? ik twijfel heel erg, ik kan een Medela Freestyle overnemen van een vriendin, maar dat is best een boel $$ nog (zeker als je ook de membranen moet vervangen, die kosten bijna ¤ 20,= per stuk!

), voor de helft heb ik een Medela Swing.. Dubbelzijdig kolven lijkt me an sich fijner, maar ik weet niet of het nodig is eigenlijk. Ow, en fijn, ik hoop echt dat je er wat aan hebt joh! Ik ga het waarschijnlijk ook proberen inderdaad, mijn arts begon erover en ik denk dat het wellicht wel verstandig is, anders zou ik over 3 weken alweer moeten beginnen (ik dacht 2, maar dat is gelukkig nog niet) en dat is voor mijn gevoel echt veels te snel. ik ben nog altijd niet opgekrabbeld en moet maandag naar de uroloog.. Dus nouja, ik moet nog even de bedrijfsarts contacten over hoe dit verder zou werken, maar ik kom er telkens maar niet toe.
Ghi, overigens ligt mijn druktemakertje nu in slaap te vallen in de wipstoel nadat hij héél blij aan het pruttelen en bewegen was. Best vermoeiend nog, de omgeving van een ander gezichtspunt zien

En zo schattig: dan knikkelbolt hij even weg, en dan schrikt hij weer wakker en dan gaat hij weer met grote lodder-ogen verder met om zich heen kijken. Ik hóór hem denken: "Must.. Not.. SLEEP! Must.. Explore.. Universe!"