abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:04:56 #176
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77095997
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:58 schreef Twinkly het volgende:
Stef gelukkig voel je je weer beter!
Xeentje wat een guitig lachebekje ben je Gelukkig kun je nog lachen!!!

Icantrix ik heb ook nog geen electrische kolf, maar mijn schoonzusje heeft er een die ik over kan nemen, alleen woont zij zo'n 2,5 uur van ons vandaan.
Oh ik las je berichtje net in het "hoe gaat het met ons" topic, dankje Verlengd verlof zou wel heel fijn zijn! Ik ben nog niet gebeld door die bedrijfsarts gek genoeg, hij/zij zou binnen 48 uur contact opnemen. Wil jij ook proberen verlengd verlof te krijgen?

LOL
[ afbeelding ]
Ah, dat is wel een boel rijden ja! Wel fijn dat je er één over kan nemen, dat scheelt wel.. Welke is het? ik twijfel heel erg, ik kan een Medela Freestyle overnemen van een vriendin, maar dat is best een boel $$ nog (zeker als je ook de membranen moet vervangen, die kosten bijna ¤ 20,= per stuk! ), voor de helft heb ik een Medela Swing.. Dubbelzijdig kolven lijkt me an sich fijner, maar ik weet niet of het nodig is eigenlijk. Ow, en fijn, ik hoop echt dat je er wat aan hebt joh! Ik ga het waarschijnlijk ook proberen inderdaad, mijn arts begon erover en ik denk dat het wellicht wel verstandig is, anders zou ik over 3 weken alweer moeten beginnen (ik dacht 2, maar dat is gelukkig nog niet) en dat is voor mijn gevoel echt veels te snel. ik ben nog altijd niet opgekrabbeld en moet maandag naar de uroloog.. Dus nouja, ik moet nog even de bedrijfsarts contacten over hoe dit verder zou werken, maar ik kom er telkens maar niet toe.

Ghi, overigens ligt mijn druktemakertje nu in slaap te vallen in de wipstoel nadat hij héél blij aan het pruttelen en bewegen was. Best vermoeiend nog, de omgeving van een ander gezichtspunt zien En zo schattig: dan knikkelbolt hij even weg, en dan schrikt hij weer wakker en dan gaat hij weer met grote lodder-ogen verder met om zich heen kijken. Ik hóór hem denken: "Must.. Not.. SLEEP! Must.. Explore.. Universe!"
3!
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:05:47 #177
95408 Incantrix
pi_77096023
WHAHA! OMG, die edit! En ook echt een glaasje wijn drinken tijdens het kolven, handig zeg!
3!
pi_77096438
Awhgoshie Stef, leuk he zo'n stoel! Ik ga straks ook proberen of Niels het leuk vindt om even in de wipstoel te zitten. De laatste dagen vindt hij het wel leuk om bij mij inde badkamer in de wipstoel te zitten. Erg handig! Kan ik douchen!

Ik kan me goed voorstellen dat jij echt nog wel tijd nodig hebt om te herstellen en bovendien te genieten!

Mijn schoonzusje heeft de Medela Swing en ze wil er nog 100 euro voor, ik moet er ook nog over nadenken of ik dat wel wil want als het vervangen van al die onderdelen zo duur is kan ik net zo goed een nieuwe kopen haha!
Nu gebruik ik de Medela Harmony. Die vind ik wel heel fijn Ik had verwacht dat kolven pijn zou doen.
Dat verhaal van Davinia over haar electrische pomp die plotseling over ging op kolven op een hoge stand vind ik wel eng!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:20:36 #179
95408 Incantrix
pi_77096619
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:15 schreef Twinkly het volgende:
Awhgoshie Stef, leuk he zo'n stoel! Ik ga straks ook proberen of Niels het leuk vindt om even in de wipstoel te zitten. De laatste dagen vindt hij het wel leuk om bij mij inde badkamer in de wipstoel te zitten. Erg handig! Kan ik douchen!

Ik kan me goed voorstellen dat jij echt nog wel tijd nodig hebt om te herstellen en bovendien te genieten!

Mijn schoonzusje heeft de Medela Swing en ze wil er nog 100 euro voor, ik moet er ook nog over nadenken of ik dat wel wil want als het vervangen van al die onderdelen zo duur is kan ik net zo goed een nieuwe kopen haha!
Nu gebruik ik de Medela Harmony. Die vind ik wel heel fijn Ik had verwacht dat kolven pijn zou doen.
Dat verhaal van Davinia over haar electrische pomp die plotseling over ging op kolven op een hoge stand vind ik wel eng!!
Haha, zo heb ik vandeweek ook gedoucht toen Stef maar bleef huilen, toen vond hij het ook al helemaal de bom Eerder vond hij zijn wipstoeltje echt helemaal niks, maar nu inééns.. En hey, hetzelfde geld voor jou hoor, helemaal niet raar dat jij nog even extra tijd nodig hebt om weer recht te trekken

En echt? 100 euro? Zou ik zelf niet doen eigenlijk, bij www.borstvoedingswinkel.nl is 'ie ¤ 135,= (¤ 130,= als je een pakketje koopt waarmee je de Harmony ombouwt, dat weet ik toevallig omdat ik die ook al een paar weken naar volle tevredenheid gebruik ) en omdat de bestelling hoger is als een bepaald bedrag betaal je ook geen verzendkosten.. Daar kan zij echt niet tegenop met ¤ 100,=. Echt zeg, sorry dat ik het zeg, maar waar haalt ze dat vandáán?
3!
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:30:46 #180
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77097102
idd, kolven met een wijntje erbij!

trix, ik voed ook volledig op verzoek, en dit is nu haar ritme. 's Ochtends drinkt ze om de 1,5 u, s middags niet zo veel, en dan vanaf eenuur of 19u ook om de 1,5 uur tot we naar boven gaan, luier en laatste voeding in halfdonker, en dan maakt ze dus een ruk van 6 uur. nu is alleen de vraag wanneer we die laatste voeding doen...
naja, mss morgen gewoon meteen gaan douchen na de voeding van 5 uur, kijken hoe dat bevalt...

zoals ik zei, luxeprobleem
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_77097715
Wat fijn dat je al een ritme hebt Davinia. Hier is het nog waardeloos. De ene keer komt ie om de 5 minuten, de andere keer slaapt ie 3 uur, dan weer om het half uur, het slaat echt nergens op..

s'Nachts gaat het redelijk, tussen 00:00 en 07:00 2 keer. Een uur of 2 en een uur of 6/7. Maar overdag kan ik er geen ritme van maken
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77097912
Hier gaat het ook zo, Vlindur
pi_77098011
Oh ja!

Rienk lachte naar me! 2 keer al!

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77098081
leuk
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:12:38 #185
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77098946
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:49 schreef lily het volgende:
Hier gaat het ook zo, Vlindur
hoe doe je dat dan met het naar school brengen van de oudste 2?
pi_77099125
Karin bedankt!

Ik blijf wel een beetje hannessen met dat jbpm. eerste fles ging goed, daar deed hij wel langer over, maar het is natuurlijk ook dikker. De fles van daarnet duurde erg lang, ik heb tussentijds vaak geschud, maar hij kreeg hem niet leeg. Dus heb ik nog maar een hoeveelheid gemaakt zonder jbpm, maar dat dronk ie ook niet op... ik gebruik trouwens een Avent fles met speentje 2. Misschien zijn de gaatjes daarvan te klein? Ik heb er volgens mij ook niet teveel in gedaan, 3 schepjes op 150 ml.
pi_77099364
Davinia lastige situatie. Ik heb geen tips voor je, want ik heb er geen ervaring mee succes met puzzelen!

Timo was net bij me aan het drinken en hij beet me ineens weer in mijn tepel. Dus ik zei Auw niet doen! tegen hem en toen begon hij heel erg te lachen
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:32:38 #188
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77099884
goed zo rienk!

aoraki, wij hebben bij eli ook jbpm gebruikt en daar bleef altijd een bodempje drap over. vieze meuk
maar als ik me niet vergis deden we altijd iets minder dan op het pak stond, omdat het er anders idd niet meer uitkwam... 3 schepjes op 180 deden we geloof ik. mss kunnen jullie dat proberen?

edit: wij gebruikten ook avent flessen

[ Bericht 4% gewijzigd door DaviniaHR op 21-01-2010 15:40:40 ]
pi_77100148
rienk

Hier een meisje met koorts
Fake it till you make it...
pi_77100324
Dames die een kolf zoeken: ik heb nu de Ameda Lactaline. Is dubbelzijdig en kost hetzelfde als een enkelzijdige elektrische van Medela of Avent. Is eventueel nog te overwegen dus?

Leuk is dat he Vlindur
pi_77100679
Nijna beterschap voor je meisje. Heeft ze nog ergens last van?

I de wet van Fok! gevaarlijke uitspraak Emma heeft gisteren 4 keer geslapen in d'r wieg, vannacht een ruk van 4 uur gemaakt en nu ligt ze ook weer te ronken
We zijn vanmiddag lekker een end wezen wandelen met z'n tweeën en continu maar dat koppie uit de doek Ze moest álles zien! Pas na ruim een half uur vielen eindelijk d'r ogen dicht en heeft ze nog lekker getukt. Ik ben echt zo blij met m'n doeken, lekker kletsen en knuffelen met z'n twee Ze heeft zelfs nog nooit in de kinderwagen gelegen

Aii Chan, lijkt me zeer pijnlijk. Hoop dat ie wel doorkrijgt dat dat niet de bedoeling is!
pi_77102097
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:32 schreef DaviniaHR het volgende:
goed zo rienk!

aoraki, wij hebben bij eli ook jbpm gebruikt en daar bleef altijd een bodempje drap over. vieze meuk
maar als ik me niet vergis deden we altijd iets minder dan op het pak stond, omdat het er anders idd niet meer uitkwam... 3 schepjes op 180 deden we geloof ik. mss kunnen jullie dat proberen?

edit: wij gebruikten ook avent flessen
Dank Davinia! Ik ga het zeker proberen.
pi_77102833
Ze hoest al een week en sinds vandaag koorts...
Ik vind dat altijd zo naar he als ze ziek zijn, word er zelf ook altijd een beetje naar van . Maar dat zullen wel moederlijke gevoelens zijn...
en in mn omgeving onlangs een paar kleine kindjes in het ziekenhuis gelegen enzo, met dat soort dingen in mn hoofd zit ik net wat minder rustig dan...
pi_77103852
Rienk je lacht! Wat leuk!! Nu willen we bewijsmateriaal zien!

Nijna dat is naar Hopelijk knapt ze snel op en is het niets ernstigs
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:43 schreef WupWup het volgende:
Dames die een kolf zoeken: ik heb nu de Ameda Lactaline. Is dubbelzijdig en kost hetzelfde als een enkelzijdige elektrische van Medela of Avent. Is eventueel nog te overwegen dus?
Dankjewel voor de tip, die is inderdaad een stuk goedkoper! Heb jij ook die zachte borstschilden erin?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77104701
Claudia ik moest erg lachen om je stukje. Nooit eerder opgevallen dat een hard pistoletje een ergenis kan zijn

Minke heeft in haar eigen bedje geslapen En het ging nog goed ook!

Fijn dat het met Xeentje gewoon beter gaat En die foto is zoooo schattig!

Martine geen idee hoe het hier gaat als je te vroeg bij de kinderopvang bent. Is ons in de ruim 2 jaar nog nooit gelukt in ieder geval

Karin dat klinkt niet fijn zeg over je zieke mannetje. Ik zou hem inderdaad goed in de gaten houden want het kan bij die kleintjes ineens overzijn of veranderen. Beterschap!

Aoraki wij gebruiken 5 schepjes jbpm en 6 schepjes nutrilon en dan 180 water. Verder doen we het ent zoals Karin

Davinia Esmee kan het hele huis bij elkaar gillen (en je hebt gehoord hoe goed ze dat kan ) maar Linde slaapt er dwars doorheen. Die maken we dus gewoon wakker als hetd aar tijd voor is. En Esmee maak ik vlak voor we gaaan asl dat nodig is wakker om haar jasje aan te doen. Overigens heeft mijn vriend Linde de eerste maand steeds naar de opvang gebracht. Dat scheelde ook wel natuurlijk. Hier geen tips dus voor je helaas...

Nijna beterschap voor je meisje. Kan me voorstellen dat die ervaringen uit je omgeving er toch voor zorgen dat je er anders tegenover staat. Hopelijk knapt ze snel weer op!
pi_77106010
Ze knapt vast gewoon gauw op hoor .
pi_77106434
Ik heb net van mijn schoonzus (lactatiekundige) per post een nieuw flesje toegestuurd gekregen. de Mam. En geloof het ook niet, ze nam een paar slokjes! (en daarna was het weer mooi geweest)

Deze fles heeft echt voor Isabeau het beste speentje tot nu toe. Valt perfect in haar mondje. Ik ben hééééééél voorzichtig optimistisch.
pi_77106480
pi_77106494
Nijna, voor je meisje!
pi_77108000
Sorbo, nou heb ik toch al veel flessen gezien, maar deze kende is nog niet. Als het maar werkt, toch!

Nijna, ik hoop dat je meisje snel beter is! Lars, voel jij je ook al wat beter?

Meiden wat gaan jullie snel zeg! Mijn werkweek zit erop, he he. Ik vind het wel lekker om weer een paar dagen bij mijn manneke te zijn.

Ik ga nog maar eens effe bijlezen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')